Page 40 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 40
KAPITOLA 3.
jsoucnu a bytí v peklech) znamená, že nepravdy ovládnou křesťanskou církev či
křesťanství obecná až do skonání negativního stavu. Slova ‚až se ke Mně obrátíš‘
označují proměnu všeho toho, co je z ‚Šimonova‘ principu (zfalšované pravdy), v
princip ‚Petra‘ - Božskou duchovní pravdu. Je to Šimon, kdo zradí Duchovní pravdu; je
to Petr, kdo truchlí nad touto zradou a kdo touží po návratu k Pánu Ježíši Kristu.
v
Není náhodou, že pozemské jméno přenášejícího Nové zjevení přítomné fázi je ‚Petr‘.
Znamená to návrat ryzí Duchovní Božské pravdy Božského dobra Pána Ježíše Krista a
znovunastolení pravé duchovní nauky Církve, původně založené Pánem Ježíšem
Kristem.
Vraťme se nyní k Saulovi-Pavlovi. Pokud jste si povšimli, hlas, který promluvil k Saulu-
-
Šavlovi na cestě do Damašku, se identifikoval jako ‚Ježíš‘ ne jako Pán, ne jako Kristus,
nebo Ježíš Kristus, ani ne jako Pán ležíš Kristus, ale prostě ‚Ježíš‘. Význam tohoto je
nesmírný.
Slovo ‚Ježíš‘ má mnoho významů: představuje především Absolutní vnitřní mysl neboli
Absolutní duševnost či Duši Pána Ježíše Krista. Za druhé představuje Absolutní Božské
dobro Pána Ježíše Krista. Za třetí označuje Absolutní femininní princip Pána Ježíše
Krista a Jeho/Její Absolutní cítění a city. Za čtvrté značí Absolutní podstatu
Absolutního jsoucna Pána Ježíše Krista. Že se hlas nazval ‚Ježíšem‘ a ne nějakým jiným
jménem, bylo proto, aby se zdůraznilo zlo toho faktu, že vražedný Saul nesmírně horlil
zničit cokoliv vpravdě dobré a duchovní. Vždyť vše, co je opravdu dobré, je vždy
duchovní. A cokoli je opravdu duchovní, je vždycky dobré. To je pravda sama. Proti
tomuto základnímu principu Pána Ježíše Krista je a bude neustále namířen čelní útok
rozzuřených pekel. Důvod je v tom, že dobro a láska jsou životem všech a všeho,
zvláště pak pravdy.
Všimnete si, prosím, že slovo ‚Kristus‘ hlas nepoužil. Negativní stav pekel si dobře
uvědomuje, že napadením ‚Krista‘ - jakkoliv úspěšným - život by dále pokračoval,
protože životem pravdy - ‚Krista‘ je její dobro. Zničíte-li dobro a lásku, podaří se vám
eliminovat život pozitivního stavu, neboť - opakuje se znovu a znovu - životem pravdy
je láska a dobro. Není jinde pádný zdroj pro život čehokoliv! Snažil se tudíž Saul
pronásledovat a zavraždit ‚Ježíše‘ a ne tak už ‚Krista‘. Pravda- ‚Kristus‘ může vždy být
překroucena, zfalšována a znetvořena bez přílišné námahy prostřednictvím
přesvědčivosti a negativních sugescí. ‚Dobro‘ čili ‚Ježíš‘ se nikdy nemůže zprznit,
protože dobro je stále dobrem, ať se snažíte s ním dělat co libo. Můžete přijít s
nějakými zlými skutky, ale zlo je vždy zlem, ať děláte, co děláte. Takže zbývá jediná
věc, jež se může vykonat vůči dobru: zničit je neboli zabít a nahradit zlem. Takovým
zničením by se zajistila vláda pekel. Jak vidíte, zlo je zničením dobra. Ale zničit dobro je
totéž co zničení života. V úspěšném vykonání tohoto vražedného činu je zaručeno
vítězství negativního stavu. Odtud vyvěrá pronásledování Ježíše Šavlem.
Saul-Šavel se nebojí duchovní Božské pravdy ‚Krista‘. Má v sobě přesilné prostředky a
-
vrozenou schopnost, jak zvrátit a zfalšovat tu pravdu. Konec konců byl Saul až
donedávna mistrem přesvědčivosti. Je to princip ‚Ježíše‘, kterého se bojí. Věnuje celou
svou energii a život - zpočátku přímo, pak nepřímo - aby podvrátil, když už nezničil,
ten princip. Po svém takzvaném obrácení bylo toto úsilí nepřímé, v jeho neustálých