Page 34 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 34

KAPITOLA             2.


            proces  velmi   speciální    fúze  tohoto   nového  Duchovního   prvku  s   ostatními   částmi
            hmotného      a  duševního hybrida.
            4.  Můžete  tedy  jasně  vidět,  že  Nejniternější  duchovní   mysl  Ježíše  Krista  byla  z  ryzího

            nepodmíněného   Božství,   vyvěrajícího   přímo       z   Absolutní   duchovní  mysli  Nejvyššího.



            Jeho/Její  Vnitřní   mysl    čili  Mentalita  neboli  Duše  byla   vytvořena   přímo   z  Absolutní
            mentality     čili   z  Absolutní   vnitřní   mysli   Nejvyššího.  Jeho/Její  Zevnější  či  Vnější   mysl



            byla  formována   z  Absolutní   vnější   mysli   Nejvyššího.      Při  formování  Jeho/Jejího
            hmotného těla     byl  použit  zvláštní proces hybridizace,   při kterém došlo k  fúzi tří prvků,

            jak   bylo   popsáno   shora.   Po  ukončení   poslání    Pána  Ježíše   Krista  byly  elementy

            hmotného těla,     vyšlé z Marie a z Josefa,  očištěny  a  zbaveny všech druhů zla a   nepravd   a
            místo nich  naplněny  Božskými  atributy dobra a pravdy a navěky učiněné Božskými.
            Z   tohoto   výkladu   je   tedy   zřejmé,   že  Pán   Ježíš   Kristus    byl   ve  všech   ohledech,   včetně


            Svého  hmotného   těla,      pravým   Bohem,   v   Němž  Nejvyšší  byl  od   samého   začátku

            inkarnace    na  planety  Nula  přítomen.  Kdykoliv  se  Ježíš  modlil  k  Svému  Bohu  či  Otci,



            modlil se z pozice těch prvků, které byly vzaty s Marie a Josefa. V té době           -  než došlo k
            vyplnění   Jeho/Jejího   poslání,   byly   ty   prvky   jedinými   věcmi   v   Něm/v   Ní,  jež   nebyly
            božského  původu.  Nic     božského  v  nich   nebylo  do  chvíle,  kdy  jejich  proces divinizace

            byl dovršen. Tento proces se v Evangeliích v  Biblí      Svaté   nazývá  glorifikace.

            Je   očividné,   že   ze   stanoviska   nebožského,   to    Božské,  Nejvyšší  či  Otec,  se   jeví   jako


            odloučené od toho nebožského. Z         nepochopení    této situace pocházejí všechny ohavné
            zkresleniny   ve   věci   Trojice   a   způsobu   jejího   chápání   všemi   křesťany   (vyjímaje
            následovníky učení  Swedenborgova).

            Ať z této kapitoly plyne zde opakovaný        výrok, založený   na zjevených skutečnostech,  že
            je  zřejmé,   že  Pán  Ježíš   Kristus    jest  Jediným   Bohem   Nedělitelným,  skutečným


            Nejvyšším,     Stvořitelem,  Otcem,  Synem  a  Duchem   Svatým,  a   že   žádný   jiný   bůh



            neexistoval, neexistuje a nikdy do věčnosti      nebude existovat.
            Ten/ta,  co  mají  uši      k  slyšení  a  naslouchání,  ať  slyší  a  naslouchají  tomu,  co  Pán  Ježíš


            Kristus   zjevuje v této kapitole!“
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39