Page 163 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 163

NOVÉ  ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA



            doopravdy      symbolizuje.  Po   pravdě   řečeno,  nikoho   ani   nezajímá   tento  reprezentující
            symbolismus.
            Vezměme příběh  poslední večeře,        zaznamenaný  v evangeliu Lukáše 22:14-20:


                   Verš   14: ‚Když nastala hodina,    usedl ke stolu a   dvanáct apoštolů  s  Ním.‘



            ‚Když  nastala  hodina‘   znamená  ukončení  jedné  fáze  poslání  Pána  Ježíše  Krista.  ‚Usedl
            ke  stolu‘   značí  uznání,  že  tato  fáze  poslání  byla  naplněna.  ‚A  dvanáct  apoštolů  s   Ním‘

                                                                                  a
            označuje,   že    všechny   aspekty   pravdy   a   dobra,   jakožto   i   zla      nepravd   byly   náležitě

            uspořádány         a  uvedeny  ve  stav  připravenosti  pro  užití  v  příští,  nejrozhodnější  bitvě  s
            negativním stavem, která se odehraje.
                   Verš 15:  ‚I řekl jim: „Horoucně    jsem toužil jíst s vámi tohoto velikonočního
                   beránka, dříve než  budu trpět“.‘



            „I   řekl   jim‘    znamená  potřebu   se   o   něco   dělit.  Božská   láska   a   Moudrost  Pána   Ježíše
            Krista   si  nepřeje  nic   více,  než  se  dělit  o  vše,  co  má,  a  co  prožívá  se  všemi  ve  stvoření.
            ‚Horoucně      jsem   toužil   jíst   s  vámi   velikonočního   beránka,   dříve   než  budu   trpět‘


            označuje,   že   se  musí    sdělit   nesmírně   důležitá   duchovní   záležitost   ohledně   pravé

            Přirozenosti   Pána   Ježíše   Krista,    jak   je   symbolizována  velikonočním   beránkem,  a   to
            dříve, než vstoupí do pekel.

                   Verš  16:  ‚„Neboť  vám  pravím, že ho již   nebudu jíst, dokud se to nevyplní v
                    království   Božím.“‘



            ‚Jíst    velikonočního   beránka‘  značí  přijmout   pravdu   o  vlastní   přirozenosti.  Jelikož


            pravda   je   vždy   odvozena   z   Nejvyššího,    nemůže   být   vlastní  přirozenost  náležitě
            pochopena či získána  bez     poznání, že Nejvyšší je pravým  zdrojem jedincovy totožnosti,
                a  to proto, že   On/Ona je pravým   pramenem   jednotlivcova života.

            Avšak zde je to  Ježíš Kristus, kdo    to říká.   To má v sobě  daleko hlubší význam.    Když to



            vyslovil,  Ježíš   Kristus    přijal   skutečnost  Své  pravé   Božské   přirozenosti,  jež   se   stala



            tělem,    a  přijímá   fakt,   že   toto  tělo  -  lidské   tělo  -  musí   podstoupit   fúzi   v   Přirozenost
            Nejvyššího,   takže   Nejvyšší   se   stane   povšechností   Pána   Ježíše   Krista.  Toto   je   důvod,
            proč   Ježíš   Kristus   říká:   ‚Již ho nebudu  jíst,   dokud se to nevyplní v království Božím‘,  což
            značí,   že  fúze    toho   těla,   jež   se   stalo   Božským,   nemůže   nastat   nikde   jinde  než   v
            samotném Nejvyšším,           a  to prostřednictvím Jeho/Její Absolutní zevní mysli   (království
            Boží).   Tento   proces   je  dovršen   v   duchovním    světě  a  plná   pravda   o   této   revoluční

            záležitosti bude zjevena  později    (‚dokud nepřijde království Boží‘).

                   Verš  17:  ‚A pak  vzal  kalich, vzdal díky a  řekl: „Vezměte  a rozdělujte  mezi
                    sebou“.‘

                   Verš 18:  ‚„Neboť vám pravím, že  od této chvíle       nebudu píti   z plodu   vinné
                    révy, dokud nepřijde království Boží.“‘

            ‚A  pak   vzal  kalich‘    znamená  přiznání  Své   vnější  hmotné  formy,  jež  byla   vytvořena  z


            elementů  Josefa  a  Marie,  které  však  nyní  byly  v  procesu  posledního  aktu  divinizace,
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168