Page 167 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 167

NOVÉ  ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            obsahovalo Jeho/Její Duševnost (pití         krve), závisí  spása   všech z negativního stavu.
            Není jiné cesty     ven z negativního stavu.

            Vzpomínáte, co  Ježíš Kristus     řekl  lidem   v evangeliu Janově v   kapitole 7 ve  verších   53-
            56?  Citujeme:


                   ‚Ježíš jim řekl: „Zajisté pravím vám, nebudete-li jíst tělo  Syna     člověka a pít
                   Jeho  krev,  nebudete  mít  v  sobě  život.   Kdo  jí  Mé   tělo  a  pije  Mou  krev,  má
                   život  věčný a Já ho vzkřísím v poslední den.     Neboť Mé tělo je pravý pokrm
                   a Má krev pravý nápoj.      Kdo jí Mé tělo a pije Mou krev, zůstává ve Mně a Já
                       v  něm“.‘



            To  je  přesně  to,  co      je  míněno  zde  citovaným  sdělením.  A  toto  je  přesně  to,  v  čem  je
            pravý duchovní význam poslední večeře.

            V  kontextu  poslední večeře     učinil  Ježíš   Kristus   rovnítko   mezi slovem   ‚chléb‘   a slovy   ‚Mé
            tělo‘.   Zde   se   klade  důraz   na    přijetí   faktu,   že   hmotné  tělo-maso   se   stane   integrální
            součástí celku    Přirozenosti Nejvyššího, jenž se    stane plností Pána Ježíše   Krista.   ‚Pán‘   je
            scházejícím   pojítkem.     V   době   fúze   byl  Ježíš   Kristus  fakticky   ‚Kristem‘.   Po  vyhnání

            duševnosti, zděděné z  Josefa a Marie, stal se  Ježíšem      Kristem.   Avšak  po  ukončení fúze
            toho těla  v  Nejvyšším, stal  se   Pánem Ježíšem Kristem.    Přijmout tento  fakt   znamená   jíst
            Jeho/Její  tělo     -  pravý  chléb  a  pít  Jeho/Její  krev  -  pravý  nápoj.  Jenom  přijetím  tohoto


            faktu lze mít věčný život v pozitivním stavu         a být úplně osvobozen od negativního
            stavu.   Přijmout   toto   je   dobro  (pokrm),  protože   je   to   skutečná   pravda  (nápoj).
            Cokoliv   je   dobré,   je  pravdivé.   Cokoliv       je  pravdivé,   je   dobré.   Zde   je   pravé   a
            opravdové   sjednocení   všech   duchovních        principů,   které   jsou   životem  pozitivního
            stavu.

            Význam   poslední   večeře         je  ve   stálém   připomenutí,   že  není   jiné   cesty,   vedoucí   do
            království Božího než přes úplné       přijetí této  Nové  přirozenosti Pána Ježíše  Krista   (jak
            je zjeveno v této knize). Je ještě  několik  dodatečných bodů      o  poslední   večeři,   které stojí
            za to, aby se připomněly:


            1.  Předvídaje  zradu   křesťanství,  zavedl   Pán   ležíš   Kristus   poslední  večeři   jako
            připomínku      toho, co bylo  pravým významem Prvního příchodu Ježíše Krista.         Předvídal,
            že  křesťanské   náboženství,  jako   všechna   ostatní,  bude   prodlévat   v   zevnějšnostech
            duchovnosti, nikoliv  v jeho  niternostech.     Díky tomuto faktu bylo  nutné odkázat  jakýsi
            vnější  prostředek,  jakým  by  se   tito  důležití  duchovní  činitelé  vtiskli  do  jejich  vědomí.
            Toto   je   jedním  z   důvodů,  proč    Pavel   zopakoval  vnější  proces   poslední   večeře,  jak   ji



            vykonal    Pán ležíš Kristus, a  tak ji ustanovil ve všech  církvích   (1 Korintským 11:23-26).
            Byla to  role Pavlova   zavést tuto  externalizaci   a dovést ji do  nejzazší   plodnosti.
            Sdělením těchto  faktů     pomocí takových  zevních  prostředků        i když  značně temných
                                                                                -
                                                                                                            -


            se  může    udržovat  na  vaší  planetě  i  v  ostatní  zóně  vymístění  určitá  dávka  náležitého




            duchovního      života.  To   jsou   ty  pravé   pozůstatky   duchovnosti,   které   budou   sloužit
            později  v  díle  spásy  všech  z  negativního  stavu  a  pro  trvalé   zrušení  negativního  stavu.

            Tento  duchovní     fakt  je  jediné,  na  čem  závisí  vyznění  rozsudku  při  posledním  soudu,

            popsaném  v předešlé kapitole, založené        na  duchovnosti   všech a na její kvalitě. Toto je
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172