Page 167 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 167
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
obsahovalo Jeho/Její Duševnost (pití krve), závisí spása všech z negativního stavu.
Není jiné cesty ven z negativního stavu.
Vzpomínáte, co Ježíš Kristus řekl lidem v evangeliu Janově v kapitole 7 ve verších 53-
56? Citujeme:
‚Ježíš jim řekl: „Zajisté pravím vám, nebudete-li jíst tělo Syna člověka a pít
Jeho krev, nebudete mít v sobě život. Kdo jí Mé tělo a pije Mou krev, má
život věčný a Já ho vzkřísím v poslední den. Neboť Mé tělo je pravý pokrm
a Má krev pravý nápoj. Kdo jí Mé tělo a pije Mou krev, zůstává ve Mně a Já
v něm“.‘
To je přesně to, co je míněno zde citovaným sdělením. A toto je přesně to, v čem je
pravý duchovní význam poslední večeře.
V kontextu poslední večeře učinil Ježíš Kristus rovnítko mezi slovem ‚chléb‘ a slovy ‚Mé
tělo‘. Zde se klade důraz na přijetí faktu, že hmotné tělo-maso se stane integrální
součástí celku Přirozenosti Nejvyššího, jenž se stane plností Pána Ježíše Krista. ‚Pán‘ je
scházejícím pojítkem. V době fúze byl Ježíš Kristus fakticky ‚Kristem‘. Po vyhnání
duševnosti, zděděné z Josefa a Marie, stal se Ježíšem Kristem. Avšak po ukončení fúze
toho těla v Nejvyšším, stal se Pánem Ježíšem Kristem. Přijmout tento fakt znamená jíst
Jeho/Její tělo - pravý chléb a pít Jeho/Její krev - pravý nápoj. Jenom přijetím tohoto
faktu lze mít věčný život v pozitivním stavu a být úplně osvobozen od negativního
stavu. Přijmout toto je dobro (pokrm), protože je to skutečná pravda (nápoj).
Cokoliv je dobré, je pravdivé. Cokoliv je pravdivé, je dobré. Zde je pravé a
opravdové sjednocení všech duchovních principů, které jsou životem pozitivního
stavu.
Význam poslední večeře je ve stálém připomenutí, že není jiné cesty, vedoucí do
království Božího než přes úplné přijetí této Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista (jak
je zjeveno v této knize). Je ještě několik dodatečných bodů o poslední večeři, které stojí
za to, aby se připomněly:
1. Předvídaje zradu křesťanství, zavedl Pán ležíš Kristus poslední večeři jako
připomínku toho, co bylo pravým významem Prvního příchodu Ježíše Krista. Předvídal,
že křesťanské náboženství, jako všechna ostatní, bude prodlévat v zevnějšnostech
duchovnosti, nikoliv v jeho niternostech. Díky tomuto faktu bylo nutné odkázat jakýsi
vnější prostředek, jakým by se tito důležití duchovní činitelé vtiskli do jejich vědomí.
Toto je jedním z důvodů, proč Pavel zopakoval vnější proces poslední večeře, jak ji
vykonal Pán ležíš Kristus, a tak ji ustanovil ve všech církvích (1 Korintským 11:23-26).
Byla to role Pavlova zavést tuto externalizaci a dovést ji do nejzazší plodnosti.
Sdělením těchto faktů pomocí takových zevních prostředků i když značně temných
-
-
se může udržovat na vaší planetě i v ostatní zóně vymístění určitá dávka náležitého
duchovního života. To jsou ty pravé pozůstatky duchovnosti, které budou sloužit
později v díle spásy všech z negativního stavu a pro trvalé zrušení negativního stavu.
Tento duchovní fakt je jediné, na čem závisí vyznění rozsudku při posledním soudu,
popsaném v předešlé kapitole, založené na duchovnosti všech a na její kvalitě. Toto je