Page 166 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 166
KAPITOLA 9.
duchovních principů. Ale toto porušení potřebovalo být uznáno a prožito Nejvyšším
dříve, než mohlo dojít k znovusjednocení těchto principů.
Pamatujte si, prosím, že inkarnace Ježíše Krista byla vtělením do negativního stavu,
stavu to rozpolcenosti, odloučenosti a izolace. V tom je jeho podstata. Ježíš Kristus se
nemohl objevit v negativním stavu ve Svém původním sjednoceném stavu. Minulo by
se to účelem. Kdyby se objevil jako sjednocený, bylo by došlo k okamžitému vyhlazení
negativního stavu. Negativní stav nemůže přestát ani na zlomek vteřiny tento
sjednocený stav. A tím, že by stav Ježíše Krista byl absolutním, záhuba negativního
A
stavu byla by rovněž absolutní. toto by nebylo dílem spásy, nýbrž destrukce. V
takovém případě negativní stav by právem mohl líčit Boha jako kruté, vražedné a
krvežíznivé monstrum.
A proto měl vstup Ježíše Krista do negativního stavu se stát v souladu s pravidly a
regulacemi existujícími v negativním stavu - stavu odloučenosti. Takto byl nejdříve
separován princip ‚Kristus‘, vpojen fúzí a hybridizován s elementy Josefa (nepravdami
negativního stavu) a s prvky Marie (se zly negativního stavu). Z té pozice, z postavení
‚Krista‘, započal proces postupné eliminace nepravd a falešné duševnosti, na jejich
místo přišla pravda Krista. Zároveň byl postupně uváděn princip ‚Ježíše-dobra‘, jak
docházelo k eliminaci zla a zlé duševnosti s vyvrcholením úplné záměny zlé mentality
Božskou duševností - Ježíšem. Jakmile bylo zcela dokončeno vypuzení zel a nepravd,
došlo k znovusjednocení Ježíše a Krista. Tím Ježíš se stal Ježíšem Kristem - unifikací
dobra a pravdy, což připravuje cestu ke vstupu Ducha Nejvyššího do tohoto
sjednoceného Ježíše Krista.
-
-
Duch Nejvyššího Absolutní nejniternější duchovní mysl nemůže vstoupit do fúzí
připraveného hybrida - Ježíše Krista, dokud z toho těla nejsou vyhnána všechna zla a
nepravdy a dokud nedojde k znovusjednocení všech separovaných a izolovaných
duchovních principů. Předčasný vstup Ducha Nejvyššího do Ježíše Krista by znamenal
konec negativního stavu, neboť nic z negativního stavu nemůže snést čistotu
pozitivnosti toho Ducha a nic z negativního stavu nemůže vstoupit do toho Ducha.
Slovo ‚chléb‘ souvztaží s Absolutním duchem čili s Absolutní nejniternější duchovní
myslí Nejvyššího. Povšimněte si, prosím, pořadí, v jakém učedníci dostávají kalich a
chléb. Tím sledem Ježíš Kristus zdůraznil náležitost duchovní procedury. Nejprve je
podáván chléb, pak následuje kalich. To znamená, že se vše má vyvozovat z toho
nejniternějšího a postupovat směrem k tomu nejzevnějšímu a ne v opačném směru, jak
je to v případě negativního stavu. Fakticky negativní stav je vybudován na této
zvrácené pozici - zvnějšku směrem dovnitř.
Výchozím bodem pro všechny i všecko má být duch čili duchovní principy. Vše je
odvozeno z těchto principů. Cokoliv existuje, existuje díky svým duchovním principům,
které neustále vyzařují z Pána Ježíše Krista. Slovo ‚chléb‘ znamená tento fakt, neboť
dává potravu pro tělo, a tak udržuje to tělo živým a žijícím. ‚Chléb‘ zahrnuje a značí
všechna dobra, jež tělo potřebuje pro své přežití. Je to duch (‚chléb‘) toho těla, který
mu dává život. Brát a jíst tento chléb značí přiznat tento nejdůležitější, vitální a
osudově závažný fakt. Na jeho přijetí (jíst chléb) závisí jednotlivcův život. Na přijetí
toho faktu, že Boží Duch byl přítomen ve hmotném těle Ježíše Krista, jež také