Page 154 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 154

KAPITOLA             8.

            A  toto   je   situace,    která   se  má   považovat   za  nesmírně  závažnou   pro   spravedlivé   a

            objektivní   hodnocení   a   také  pro  ocenění   okolností    negativního   stavu  v   samém   jeho

            prameništi   i   místě.    Pán   Ježíš   Kristus  by   nemohl   soudit   negativní   stav   spravedlivě,
            objektivně   a   poctivě,   kdyby   neměl     s  ním   přímou,  osobní   zkušenost  a   kdyby   nebyl




            zakusil   přímo  a  osobně  dosah  zel  a  nepravd  negativního  stavu.  Vždyť  nic  z  takového

            zážitku       o  negativním  stavu   před  inkarnací  Ježíše   Krista  na  vaší  planetě   v  Nejvyšším

            neexistovalo.
            Aby tedy byl  nestranným       soudcem   negativního  stavu, zvolil  Nejvyšší  ze Své svobodné
            vůle      a  volby získat z  první ruky  zkušenost života negativního stavu. Takže vzal na Sebe
            fyzickou   formu    pomocí   procesu,   jak   byl   popsán   v   druhé   kapitole   této   knihy,  formu,
            jakou zfabrikovali  pseudotvůrci         z  elementů zel  a nepravd; odhodlal se tak plně zakusit
            negativní  stav  od  nejnižších   pekel   až  do  nejzevnějšího  stupně   jeho  přírodního  stavu  -

            vaší planety. Povšimněte si, prosím, že  Nejvyšší  potřeboval sledovat  obrácený postup,
            tak přirozený stavu negativnímu. Jak již víte: Zatímco v  pozitivním stavu          každý začíná

            svou  cestu  v  tom  nejniternějším   stupni    a   šíří   se   směrem   ke  stupni  nejzevnějšímu,  v
            negativním   stavu     vše  začíná   v  nejzevnějším   stupni  a   pak   se   šíří   k   tomu  nejnižšímu



            niternému   stupni.     Musel   tedy  Nejvyšší  začít   s   vaší   planetou,   jež  reprezentuje  to
            nejzevnější  negativního  stavu,    a  odtud  postupně  se  ubírat  přes  všechny  úrovně  zóny
            vymístění,    až dorazil k  nejnižším peklům pseudotvůrců      (jejich  nejniternější oblasti).

            Jiným  důvodem   pro  tuto  obrácenou       proceduru  byl  fakt,  že  v  Ježíši  Kristu  se   muselo
            mnoho přizpůsobit       a pozměnit, než   mohl vstoupit  do nejniternějších neboli  nejnižších
            úrovní  negativního  stavu.   V   tomto    ohledu   má   se   začít   s   nejzevnější   záporností,   jež
            nemá tak zhoubný dosah, a  pomocí modifikací a  adaptací postupovat zvolna směrem k
            více   niterným   či   nižším    stavům   negativity.   Tímto   procesem   tedy   Nejvyšší,   ve   formě
            Ježíše  Krista, byl  schopen zakusit všechny    úrovně negativního stavu z první ruky.


            Poslední  soud  by     nikdy  nemohl  nastat,  kdyby  Pán  Ježíš  Kristus  tuto  zkušenost  neměl
                z  první ruky.   Bez této zkušenosti by nemohla existovat  žádná báze,  z níž by se  odvodil
            absolutní     závěr   o   negativním   stavu   a  o   dalším  odůvodnění   jeho   jsoucna   a   bytí.
            Pamatujte si, prosím, že     pouze  z pozice absolutního stavu, jenž  má znalost o všem a  o



            čemkoliv    v absolutním smyslu, může  se  udělat spravedlivé rozhodnutí.  Jak víte,  jen  Pán


            Ježíš   Kristus      absolutní.  Proto   jenom   On/Ona   může  být  pravým   Soudcem  všeho   a

                            j

                            e


            všech.    Ale   jak   můžete   něco   či   někoho   soudit,   nemáte-li   přímou   znalost  o   tom,   co
            soudíte?
            Konec   konců,  Nejvyšší  neobsahoval   v  Sobě   nic   z   negativního   stavu  zkušenostně.
            Znalost  vždy   byla    z  druhé  ruky   přes   Jeho/Její  duchovní   přítomnost  v   lidech,   kteří


            vyvolali,   aktivovali   a   udržovali   negativní   stav.   Zkušenostní   znalost   těchto    věcí   je
            značně   ohraničená   díky   inherentnímu   omezení   relativních   bytostí,   žijících   v
            negativním   stavu.   Z   té    pozice   nemůže   se  čerpat   žádné  absolutní   vědění.   A  není-li   k

            dispozici taková znalost, pak k žádnému poslednímu soudu nemůže dojít.
            Základní  duchovní      princip posledního soudu je v      tom, že  se může konat či vykonat
            jenom z    pozice absolutní znalosti toho, co  se soudí.
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159