Page 154 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 154
KAPITOLA 8.
A toto je situace, která se má považovat za nesmírně závažnou pro spravedlivé a
objektivní hodnocení a také pro ocenění okolností negativního stavu v samém jeho
prameništi i místě. Pán Ježíš Kristus by nemohl soudit negativní stav spravedlivě,
objektivně a poctivě, kdyby neměl s ním přímou, osobní zkušenost a kdyby nebyl
zakusil přímo a osobně dosah zel a nepravd negativního stavu. Vždyť nic z takového
zážitku o negativním stavu před inkarnací Ježíše Krista na vaší planetě v Nejvyšším
neexistovalo.
Aby tedy byl nestranným soudcem negativního stavu, zvolil Nejvyšší ze Své svobodné
vůle a volby získat z první ruky zkušenost života negativního stavu. Takže vzal na Sebe
fyzickou formu pomocí procesu, jak byl popsán v druhé kapitole této knihy, formu,
jakou zfabrikovali pseudotvůrci z elementů zel a nepravd; odhodlal se tak plně zakusit
negativní stav od nejnižších pekel až do nejzevnějšího stupně jeho přírodního stavu -
vaší planety. Povšimněte si, prosím, že Nejvyšší potřeboval sledovat obrácený postup,
tak přirozený stavu negativnímu. Jak již víte: Zatímco v pozitivním stavu každý začíná
svou cestu v tom nejniternějším stupni a šíří se směrem ke stupni nejzevnějšímu, v
negativním stavu vše začíná v nejzevnějším stupni a pak se šíří k tomu nejnižšímu
niternému stupni. Musel tedy Nejvyšší začít s vaší planetou, jež reprezentuje to
nejzevnější negativního stavu, a odtud postupně se ubírat přes všechny úrovně zóny
vymístění, až dorazil k nejnižším peklům pseudotvůrců (jejich nejniternější oblasti).
Jiným důvodem pro tuto obrácenou proceduru byl fakt, že v Ježíši Kristu se muselo
mnoho přizpůsobit a pozměnit, než mohl vstoupit do nejniternějších neboli nejnižších
úrovní negativního stavu. V tomto ohledu má se začít s nejzevnější záporností, jež
nemá tak zhoubný dosah, a pomocí modifikací a adaptací postupovat zvolna směrem k
více niterným či nižším stavům negativity. Tímto procesem tedy Nejvyšší, ve formě
Ježíše Krista, byl schopen zakusit všechny úrovně negativního stavu z první ruky.
Poslední soud by nikdy nemohl nastat, kdyby Pán Ježíš Kristus tuto zkušenost neměl
z první ruky. Bez této zkušenosti by nemohla existovat žádná báze, z níž by se odvodil
absolutní závěr o negativním stavu a o dalším odůvodnění jeho jsoucna a bytí.
Pamatujte si, prosím, že pouze z pozice absolutního stavu, jenž má znalost o všem a o
čemkoliv v absolutním smyslu, může se udělat spravedlivé rozhodnutí. Jak víte, jen Pán
Ježíš Kristus absolutní. Proto jenom On/Ona může být pravým Soudcem všeho a
j
e
všech. Ale jak můžete něco či někoho soudit, nemáte-li přímou znalost o tom, co
soudíte?
Konec konců, Nejvyšší neobsahoval v Sobě nic z negativního stavu zkušenostně.
Znalost vždy byla z druhé ruky přes Jeho/Její duchovní přítomnost v lidech, kteří
vyvolali, aktivovali a udržovali negativní stav. Zkušenostní znalost těchto věcí je
značně ohraničená díky inherentnímu omezení relativních bytostí, žijících v
negativním stavu. Z té pozice nemůže se čerpat žádné absolutní vědění. A není-li k
dispozici taková znalost, pak k žádnému poslednímu soudu nemůže dojít.
Základní duchovní princip posledního soudu je v tom, že se může konat či vykonat
jenom z pozice absolutní znalosti toho, co se soudí.