Page 150 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 150
KAPITOLA 8.
Ve smyslu tohoto obecného definování posledního soudu každý bez výjimky či
vyloučení - ať je pozitivní či negativní povahy - podléhá poslednímu soudu v té samé
chvíli, kdy splnil mu předepsaný úkol. V tomto ohledu není poslední soud událostí,
která se stane jednou za život nebo jedenkrát za věčnost. Probíhá v každé době, na
všech místech, za všech okolností, stavů a ve všech dimenzích. A jelikož multivesmír a
každý časový cyklus se udržuje duchovní kvalitou sentientní mysli, pak kdykoliv
sentientní mysl prochází procesem posledního soudu na úrovni multivesmíru či cyklu,
podléhá poslednímu soudu také ten multivesmír i ten cyklus času.
Takže procházejí posledním soudem nejen sentientní entity, ale i patřící jim prostředí
se vším, co je částí toho prostředí, ježto odráží kvalitu a užitečnost svého panujícího
stavu. Proto se prostředí sentientních entit v době posledního soudu hroutí nebo mizí z
jejich vědomí provždy. Toto se projevuje tak zvanými kataklyzmatickými událostmi,
pozorovanými ve viditelném vesmíru (antivesmíru).
Ve smyslu více specifickém je poslední soud procesem vyvážení mezi tím, co nazýváte
silami dobra, a tím, co jsou síly zla, a to za účelem neustálého udržování dostupu ke
všemožným výběrům.
Kdykoliv dochází k vychýlení rovnováhy a život se svobodou výběru je ohrožen,
zakročí Božská prozřetelnost Pána Ježíše Krista tím, že uspořádá pozici sil takovým
způsobem, že dojde k obnovení těchto životně důležitých duchovních svobod. Zmíněné
znovuuspořádání má podobu posledního soudu a je prováděno jako proces navštívení.
Na vaší planetě takové navštívení či poslední soud probíhá ve formě masivních
katastrof: hromadná světová válka způsobí přesun miliónů lidských tvorů z vašeho
světa do nějakého jiného světa či dimenze, kde jich je třeba pro vyvážení převrácených
duchovních poměrů. V menším měřítku projeví se to leteckými nehodami či jinými
druhy nešťastných nehod, kdy stovky, ba tisíce lidí jsou zabity nebo zahynou. Všechny
tyto události jsou výsledkem navštívení a posledního soudu pro ty lidské tvory, kteří
hynou na fyzické rovině.
Tento aspekt posledního soudu je po většině viděn jako něco negativního, jelikož
nevyváženost je vždy zapříčiněna negativním stavem. Pozitivní stav je vyrovnanost
sama a nevyžaduje žádná taková navštívení. Negativní stav je však díky samé své
povaze ve stavu neustálého válčení s pozitivním stavem, snaží se vyvést jej z
rovnováhy. Jsouc nevyváženost sama vnucuje negativní stav svůj životní styl každému,
kdo se octne v jeho blízkosti. Převažuje-li počet tak ovlivněných lidí, pak dochází ke
ztrátě rovnováhy. To ohrožuje stabilitu stvoření, což vyvolá nutnost navštívení, které
obnoví tu stabilitu.
Proces tohoto aspektu posledního soudu se projevuje jako prostá změna blízkosti
pozitivního stavu vůči stavu negativnímu. Pán Ježíš Kristus to zařídí tak, že tato
blízkost se dočasně stane těsnější. Do porušené oblasti se vylévá velké množství
Božské lásky a Božské moudrosti. Tento proces se nazývá navštívením. Na mnohé
lidské tvory působí tento proces falešným dojmem, že Bůh je příčinou těchto událostí.
Nazývají to aktem Božím a tak to zaznamenávají v soudních spisech. Ve skutečnosti
však Bůh nyní zvaný Pán Ježíš Kristus nikdy nemůže být příčinou takových věcí.
-
-
Děje se zde to, že zintenzívněná přítomnost Božské lásky a Božské moudrostí při svém