Page 150 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 150

KAPITOLA             8.
            Ve   smyslu   tohoto   obecného  definování   posledního   soudu  každý  bez   výjimky   či

            vyloučení       -  ať  je  pozitivní  či  negativní  povahy  -   podléhá  poslednímu  soudu  v  té  samé
            chvíli,   kdy   splnil   mu   předepsaný   úkol.  V   tomto   ohledu   není   poslední   soud   událostí,
            která   se  stane   jednou  za   život   nebo  jedenkrát  za   věčnost.  Probíhá   v   každé   době,   na
            všech místech, za všech okolností,  stavů  a ve všech dimenzích.        A jelikož  multivesmír   a

            každý   časový   cyklus   se   udržuje  duchovní   kvalitou    sentientní  mysli,   pak  kdykoliv
            sentientní    mysl   prochází   procesem   posledního  soudu na úrovni  multivesmíru     či cyklu,
            podléhá poslednímu soudu také ten  multivesmír          i ten cyklus času.


                Takže  procházejí posledním soudem  nejen      sentientní   entity,   ale i  patřící  jim prostředí


            se   vším,  co  je  částí  toho  prostředí,  ježto  odráží  kvalitu  a  užitečnost  svého  panujícího

            stavu.  Proto se prostředí  sentientních    entit v době posledního soudu hroutí      nebo mizí z
            jejich  vědomí   provždy.    Toto   se   projevuje   tak  zvanými  kataklyzmatickými   událostmi,
            pozorovanými ve       viditelném  vesmíru (antivesmíru).

            Ve smyslu více  specifickém      je poslední soud  procesem vyvážení mezi tím, co nazýváte
            silami  dobra,   a  tím,  co  jsou  síly  zla,  a  to  za  účelem  neustálého  udržování  dostupu  ke

            všemožným výběrům.

            Kdykoliv   dochází  k  vychýlení      rovnováhy   a   život   se  svobodou  výběru   je  ohrožen,



            zakročí    Božská   prozřetelnost   Pána   Ježíše   Krista   tím,   že   uspořádá   pozici   sil   takovým
            způsobem, že dojde k obnovení těchto         životně důležitých duchovních     svobod.   Zmíněné
            znovuuspořádání       má podobu  posledního soudu      a je prováděno jako  proces    navštívení.
            Na   vaší  planetě   takové   navštívení   či   poslední   soud   probíhá   ve    formě  masivních
            katastrof:    hromadná   světová   válka   způsobí  přesun  miliónů   lidských   tvorů   z   vašeho

            světa   do nějakého jiného  světa či dimenze,  kde jich je   třeba pro  vyvážení   převrácených
            duchovních   poměrů.       V   menším   měřítku   projeví   se   to   leteckými   nehodami   či   jinými
            druhy nešťastných  nehod,       kdy stovky, ba tisíce lidí jsou zabity nebo zahynou. Všechny
            tyto  události  jsou  výsledkem  navštívení    a  posledního  soudu  pro  ty  lidské  tvory,  kteří



            hynou na  fyzické rovině.
            Tento   aspekt   posledního   soudu   je   po   většině   viděn   jako   něco   negativního,   jelikož
            nevyváženost   je  vždy   zapříčiněna     negativním   stavem.  Pozitivní   stav  je   vyrovnanost



            sama     a   nevyžaduje   žádná   taková  navštívení.   Negativní   stav   je  však   díky  samé   své
            povaze   ve   stavu    neustálého   válčení  s   pozitivním   stavem,  snaží   se   vyvést   jej   z


            rovnováhy. Jsouc nevyváženost sama vnucuje negativní            stav svůj životní styl každému,


            kdo  se  octne  v  jeho  blízkosti.  Převažuje-li  počet   tak  ovlivněných  lidí,  pak  dochází  ke

            ztrátě  rovnováhy.    To  ohrožuje  stabilitu  stvoření,  což  vyvolá  nutnost  navštívení,  které
            obnoví tu    stabilitu.
            Proces   tohoto   aspektu   posledního   soudu   se  projevuje   jako    prostá  změna   blízkosti

            pozitivního   stavu   vůči  stavu   negativnímu.    Pán   Ježíš   Kristus   to   zařídí   tak,   že   tato


            blízkost   se   dočasně   stane    těsnější.  Do   porušené   oblasti   se  vylévá   velké   množství

            Božské     lásky   a   Božské   moudrosti.  Tento   proces   se   nazývá  navštívením.  Na   mnohé

            lidské tvory působí     tento proces  falešným   dojmem, že    Bůh   je příčinou  těchto událostí.
            Nazývají  to  aktem    Božím  a  tak  to  zaznamenávají  v   soudních  spisech.  Ve  skutečnosti

            však  Bůh       nyní  zvaný  Pán   Ježíš  Kristus      nikdy  nemůže   být  příčinou  takových  věcí.
                        -
                                                           -


            Děje se zde to, že  zintenzívněná přítomnost  Božské lásky  a Božské moudrostí při svém
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155