Page 157 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 157

NOVÉ ZJEVENÍ             PÁNA JEŽÍŠE KRISTA




            prostě  selžou.     V   té   kondici   objeví   se   před   nimi  Pán  Ježíš  Kristus  (simultánně   a
            synchronicky     spolu se všemi jinými místy)    a provede nad nimi konečný      soud.
                         v
            4.  Zatím se     těchto neutrálních podmínkách      odstraní   z lidské   mysli všechny genetické

            i jiné bloky implantované  pseudotvůrci,       jak bylo vylíčeno v šesté  kapitole této knihy,   a
            rozličné  úrovně  mysli  budou  osvobozeny       a  znovunapojeny,  fyzické  tělo,  sestrojené  z


            elementů  negativního      stavu,   bude  zaměněno   tělem prozatímním,    vytvořeným    z  prvků

            stavu   neutrálního,    i   započne   proces  konečné   fáze   posledního   soudu.  Jak  víte,  tento


            proces  se   musí   udát    v  neutrálních   podmínkách,  aby   nedošlo  k   ovlivňování   pomocí


            nátlaků    a návnad jak ze   strany negativního, tak i pozitivního stavu.  Zde  musí být  úplná
            nezaujatost.    Jen v  neutrálním stavu   je možno se setkat s podmínkami nezaujatosti.

            Přítomnost   těch   genetických   i  všelijakých   jiných    bloků   a   typické  lidské   hmotné   tělo
            činí nemožným, aby lidé vzpomínali jasně, aby něco věděli           náležitě   a vnímali správně.
            Princip posledního soudu       vyžaduje, aby  všechny tyto schopnosti byly plně obnoveny a
            dány  do  neutrálních  podmínek      spolu  s  poskytnutím  všech  výběrových  možností,  aby

            tak  lidští  i  jiní  tvorové  negativního  stavu  mohli  volit  pouze  na  základě   plné  znalosti  a
            jasnosti   vnímání  a  vzpomínek.  Zároveň  však  si  musí   být  plně   vědomí  všech  aspektů


            negativního   stavu    a  všech   aspektů  stavu   pozitivního,  aby  mohli  poctivě   porovnávat.

            Toto je možné jenom z pozice  mimo        oba stavy.   Rozhodnutí, učiněné z   pozice jednoho či
            druhého  stavu,  postrádá objektivnost a platnost. Proto  nutnost neutrálního stavu.

            5.  Ve   skutečnosti   v   procesu  posledního   soudu     celý  časový   cyklus,   v   němž   bylo

            dovoleno   negativnímu   stavu   vzkvést   i   dozrát,  musí   být   dán    do  stavu   neutrálnosti.
            Členové  pozitivního  stavu  budou     postaveni  před  životně  důležitou  úlohu  rozhodnout

            se   ohledně   trvalého   vyloučení  té   představy      z  jejich   mysli,   kterou  denně   odmítali   a
            nechali   padat   do   zóny   vymístění.    Toto  důležité   rozhodnutí  nemožno   řádně  učinit   z

            jednostranné pozice v rámci pozitivního stavu.        Bylo by zaujaté ve prospěch pozitivního
            stavu, tedy v zájmu jeho trvalého odmítnutí.


            Aby  takové rozhodnutí mělo navěky trvalou platnost, musí k němu dojít v neutrálních
            podmínkách,   kde      lze   objektivně  srovnat   pravou   povahu   pozitivního  stavu   s   pravou

            povahou stavu negativního, a tak vyvodit správný závěr.          Toto je pravý  vnitřní význam
            posledního  soudu.  Rozhodnutí  o  permanentním  odhození  zmíněné  představy  ukončí
            poslední soud     a nový časový cyklus může  započít. Kdyby se však nerozhodlo zbavit se
            navždy  té   představy   (vzdálená      možnost),   pak   přítomný   časový   cyklus   by   musel
            pokračovat   a   negativní   stav   by   pak   nemohl    být  zrušen.   To   by   prostě   znamenalo,   že

            nebylo ještě získáno plné  vědění o povaze negativního stavu          a o tom, co se nemá volit,

            a   že   se    tedy   v   učení   má  pokračovat.   Je   to  spravedlivá   a   objektivní   možnost   každé

            situace.

            Zde   jde    však  o   pouze   to,   že  Pán   Ježíš   Kristus  by  nezahájil   proces   konečné   fáze


            posledního  soudu  (pro  tento  časový  cyklus),  kdyby  neshledal,  že  všechny  lekce  byly
            dány  a  že  negativní  stav  vyčerpal  svou  užitečnost.  Ale  konečné     rozhodnutí  musí  být
            učiněno v neutrálním stavu  všech dotyčných.  Pán Ježíš  Kristus        nemůže nikomu vnutit
            něco,  co   by   bylo   v   rozporu   s   něčí    svobodnou   volbou,  založenou  na   svobodné   vůli.

            Taková  je  přirozenost    Pána  Ježíše   Krista.   Kvůli  této  přirozenosti  jen  Pán  Ježíš  Kristus
            může předsedat u konečného posledního soudu            jakéhokoli  časového   cyklu.
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162