Page 41 - hinz
P. 41

vyžadují odlišné souvztažnosti odlišných pozemských národů. To znamená, že ať
            v době   inkarnace   Ježíše   Krista   židovský   národ   souvztažil   s čímkoli,   nutně   to
            neznamená,  že tatáž souvztažnost se zachovává v současnosti. Nikdo neví s čím
            v současnosti každý národ v duchovním světě  souvztaží.  Taková znalost by byla
            krajně   nebezpečná   a   zničily   by   působení   Božské   prozřetelnosti   Nejvyššího.   Na
            základě této znalosti by se mohl předpovědět budoucí vývoj duchovních záležitostí
            těchto národů. Toho by využil negativní stav, aby podkopal a zničil celkový akt
            spasení Nejvyššího). V tomto ohledu se mohly učinit kroky k dobytí a odstranění
            negativního stavu jen z pozice  pseudonitra.  Považování nejzevnějších faktorů za
            pravé „uvnitř“ ustanovuje základnu negativního stavu. V pravém nitru neexistuje
            žádný negativní stav. Takže inkarnace do negativního stavu vyžaduje inkarnaci do
            tohoto pseudonitra. Je třeba nejdříve sledovat zákon pozice vzhůru nohama, by se
            tato zvrácená pozice odstranila. Židovský národ v té době souvztažil s touto situací;
            odtud potřeba Ježíše Krista inkarnovat se do židovského národa.

            Avšak jak se vnímala a chápala přirozenost Nejvyššího z pozice, kterou dle zákona
            souvztažností zaujímal židovský národ v době inkarnace Ježíše Krista?

            Ve své negativní souvztažnosti reprezentuje židovský národ úplnou deformaci a
            znesvěcení   všeho   niterného,   takže   nic   z niternosti   nezůstalo.   Vše   niterné  se
            zritualizovalo,   externalizovalo,   dostalo   vně  a   odpojilo   od   svého   duchovního
            nebeského zdroje. Za těchto podmínek je jediné poznání a chápání Boha, které lze
            zachovat a pojímat takové, že Bůh je nedotknutelný, bez jakékoli formy a tvaru,
            místa, času: že je neviditelný, neosobní, vzdálený, nelidský, úplně někde mimo v
            nepřístupné oblasti a kdokoli by Ho uviděl či uslyšel, byl by okamžitě zničen. Tímto
            pojímáním Boha byla zajištěna cesta k popírání Božské existence, to jest k ateismu
            a materialismu. Toto pojímání se velmi zjevně odráží v doslovném smyslu Mojžíšova
            zákona. Nikdo nemůže vidět a slyšet Boha a přežít. Takže zřejmým závěrem je, že
            Bůh nemůže být nikdy žádným způsobem spatřen, slyšen, pochopen; nebo být
            někomu nějak přístupný, osobní či blízký.


            Jestliže by za takových okolnosti Ježíš Kristus ve fyzickém těle prohlásil, že On je
            pravým Bohem, Nejvyšším, Židé by Ho okamžitě ukamenovali k smrti, jak to téměř
            učinili při několika příležitostech, když se odvážil naznačit, že On a Otec byli jedno a
            že před Abrahámem JÁ JSEM. Podívejte se opět na výše citované v Evangeliu dle
            Jana. Jestliže by se to stalo, Ježíš Kristus by ve svém poslání selhal a veškeré
            Stvoření by se zničilo, jelikož by ho pseudotvůrci ovládli. (Jak víte, v době inkarnace
            Ježíše   Krista  pseudotvůrci  a   jejich   negativní   stav   převažovali   nad   pozitivním
            stavem, kterážto situace si vyžádala inkarnaci Ježíše Krista.)

            Proto bylo pro Ježíše Krista přijatelnější hovořit o Synu Božím a Synu člověka nebo
            o Mesiášovi, Synovi Požehnaného, protože v doslovném, zevním, vnějším pojímání
            Syn není tentýž jako Bůh - Otec, Jehož nelze nikdy přímo u vidět či uslyšet nebo k
            Němu přistoupit. To je dalším důvodem, proč Ježíš Kristus velmi často hovořil o
            Svém Otci, Bohu, tak jako by byli odlišnými bytostmi, osobami či entitami.

            3. Jak každý ví, v negativním stavu zóny vymístění se takové kategorie, jako pravda,
            moudrost, víra, maskulinita a tak dále vnímají jako oddělené kategorie od dobra,
            lásky,   dobročinnosti,   feminity   a   tak   dále.  Nevnímají   se   jako   nerozlišitelné,   ale
            odlišné a oddělené jedna od druhé. Z tohoto důvodu se běžně vyskytuje, že jeden
            může být dobrý, ale zároveň má velmi málo pravdy nebo pravdu zkreslenou anebo
            žádnou: Nebo že někdo může mít, vlastnit či znát veškerou pravdu, ale nemá žádné
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46