Page 44 - hinz
P. 44

který  chce zničit tento sám  život. Proto by  inkarnace  Božského dobra  na  tuto
            planetu nic nepořídila, neboť nepotírá zla a nepravdy. Přijímá vše tak, jak je. Ježíš
            Kristus by tudíž jako Božské dobro nemohl dosáhnout žádného spasení Stvoření od
            pseudotvůrců  a negativního stavu jimi aktivovaného. Jestliže by se Ježíš Kristus
            zjevil   pouze   jako   Božské   dobro,   byl   by   odmítnut   stejně   tak,   jak   byl   odmítnut
            židovským   národem   jako   Božská   pravda.   Odmítnutí   Božského   dobra   znamená
            okamžitou smrt, sebevraždu, protože jakmile se odmítá Život Sám (což je Božské
            dobro Božské lásky), pak co máme ?  Veškerý život okamžitě přestává.


            Avšak   odmítnutí   Božské   pravdy   neznamená   odmítnutí   života.   Znamená   pouze
            uzavření cesty k Božskému dobru, které nakonec vede k duchovní smrti, kterou je
            peklo, ale nikdy k doslovné věčné smrti, jak by to učinilo odmítání Božského dobra.


            Jestliže by se za existujících podmínek na planetě Nula v době inkarnace Ježíše
            Krista, jak se popisuje výše, Ježíš Kristus objevil lidem jako spojené Božské dobro
            a Božská pravda, to jest jako Nejvyšší - Jeden Nedělitelný Bůh, výsledkem by bylo
            totální odmítnutí jakéhokoli Dobra a jakékoli Pravdy. Tímto zavržením by nastala
            profanace Svatosti Absolutní jednoty a Spojení Božského dobra a Božské pravdy. V
            okamžiku této profanace by se nemohl uchytit žádný akt spasení. (Toto je to, co
            znamená neprominutelný hřích proti Duchu Svatému. Spojení a jednota Božského
            dobra a Božské pravdy jako Božské lásky a Božské moudrosti Nejvyššího se rovná
            Duchu Svatému. Toto tedy znamená jedno pojetí Ducha Svatého, a ne třetí osobu
            Božství.)

            Takže za takových podmínek bylo nutné dovolit, aby se zpočátku od Božského
            dobra   oddělily   určité   aspekty   Božské   pravdy,   která   se   v   podobě   Ježíše   Krista
            inkarnovala na tuto planetu a objevila se zde tak, jako by Ježíš Kristus byl odlišnou
            osobou od Svého Otce - Božského dobra, a ne jako Jeden Bůh Nedělitelný. Kdykoliv
            byl Ježíš Kristus pokoušen negativním stavem, kdykoli potíral zla a nepravdy, které
            ho stále napadaly, fungoval jako Božská pravda z Božského dobra, která musela být
            oddělena od Božského dobra (Otec), aby se takové pokoušení a utkání mohlo vůbec
            odehrát. Je to proto, že Božské dobro nelze pokoušet. V tomto stavu oddělení
            hovořil Ježíš Kristus o svém Otci (Božském dobru), modlil se k Němu, měl k Němu
            vztah, jako by Otec byl od Něho oddělenou entitou.


            Tento způsob vztahu je zachován též v Apokalypse (zjevení Ježíše Krista), kde Ježíš
            Kristus hovoří o Svém Otci či říká „Můj Bože“ tak, jako že jsou dvěma oddělenými
            osobami. Tento typ řeči je v Apokalypse zachován proto, že Apokalypsa se v prvé
            řadě zabývá devastací a destrukcí současných křesťanských církví a jejich nauk zly
            a nepravdami. Křesťanská církev nepřijala z určitých duchovních důvodů nikdy plně
            doktrínu Jednoho Boha Nedělitelného. Právě naopak přidala osobu třetí ve formě
            Ducha Svatého. Takže završila nesprávnost chápání přirozenosti Nejvyššího mezi
            většinou křesťanů. Protože se toto násilí učinilo, jak se ještě jednou opakuje, na
            Božské   pravdě,   je   to   Božská   pravda   čili   Ježíš   Kristus   v   Apokalypse,   jakoby
            oddělená od Božského dobra (Boha - Otce), která funguje jako Soudce. Jedině
            Božská   pravda   může   soudit.   Božské   dobro   nesoudí   nikoho.   V   procesu   stavu
            takového souzení se Božská pravda (čili Syn) objevuje jako oddělená od Božského
            dobra (Boha - Otce) a hovoří o svém Dobru, to Jest Otci, jako by nebyli jedno a
            totéž.

            Co se křesťanského pojetí Ducha Svatého týče, je velmi zřejmé, že jestliže se jeden
            Bůh rozdělí do dvou osob, taková separace otevře dveře mnohým dalším možným
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49