Page 318 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 318

DIALOG 132

            Andromedy.  Jestliže  byste  tam  cestovali  rychlostí  světla,  trvalo  by  vám  to  několik
            miliónů let. Avšak pokud byste cestovali rychlostí myšlenky, byli byste tam v tomtéž
            okamžiku, kdy jste promítli do myšlenkového pochodu svou touhu být tam. Nezabralo
            to žádný čas ani žádný prostor nalézt se na této planetě. V tomto smyslu můžete svými
            myšlenkami  být  okamžitě  na  té  planetě,  zatímco  fyzicky  sedíte  v Santa  Barbaře  ve
            svém  vlastním  čase  a  místě.  V tomto  uspořádání  se  nalézáte  na  obou  místech  ve
            stejném čase. Nebo přemýšlejte o své minulosti, přítomnosti a budoucnosti. Ve svých
            myšlenkách  můžete  být  ve  všech  třech  pozicích  ve  stejném  čase  -  v minulosti,
            přítomnosti a v budoucnosti.


            Takže  z těchto  faktů  můžete  logicky  vydedukovat,  že  vaše  myšlenky  spočívají
            v objektivním způsobu vnímání reality, protože mohou být úplně ve stejném okamžiku
            - souběžně a současně - na mnoha odlišných místech a časech. Avšak v momentě, kdy
            se posunete z myšlení v této modalitě do modality sebecítění a sebevnímání, naleznete
            se  v modalitě  sekvence,  linearity,  předcházení  a  následování,  což  je  váš  vlastní
            subjektivní  modus  vnímání.  V tomto  smyslu  můžete  říci,  že  každý,  kdo  je  umístěn
            v duchovních  dimenzích  pozitivního  stavu,  cestuje  z jednoho  místa  na  druhé
            objektivním modem - rychlostí myšlenky. Z toho důvodu se jim všechno jeví, jako by se
            to dělo zde-a-nyní. Avšak, pokud je to nezbytné, aby se jim současně dala subjektivní a
            individuální možnost oddělení věcí, jak nastávají po způsobu zde-a-nyní, posunují se
            do subjektivního způsobu, ve kterém jsou schopni rozeznat všechny události, jako by
            šly  z minulosti  do  současnosti  a  do  budoucnosti  nebo  jako  by  jedna  předcházela
            druhou a ta druhá následovala tu předešlou. A toto je nejtěsnější přiblížení toho, jak
            mohou  být  tyto  dvě  modality  představeny  lidskému  chápání  a  porozumění.  Bylo  by
            obtížné o tom říci více.


            V teoretické  kvantové  fyzice  (nebo  kvantové  mechanice),  která  se  zabývá
            elementárními částicemi a subčásticemi, je nějaké omezené vědomí toho, jak tyto dvě
            modality  vzájemně  působí.  Teoretici  této  konkrétní  vědy  předpokládají  něco  jako
            implicitní řád, podle kterého se tyto částice chovají. Tyto hypotézy se snaží vysvětlit
            jev  toho,  jak  je  možné,  že  jakékoliv  změny  ve  funkci  jedné  částice  nebo  subčástice
            okamžitě a simultánně způsobí úplně stejné změny v podobné částici nebo subčástici,
            která je vzdálena milióny světelných let. Změny, které nastávají, se nějak přenášejí na
            vzdálenou  částici  nebo  subčástici  mimo  čas  a  prostor  nebo  obcházejí  řas  a  prostor.
            Pokud by se tak stalo v čase a prostoru, trvalo by milióny let dosáhnout těchto změn na
            opačné  straně  viditelného  vesmíru.  Takže,  jak  vidíte,  dokonce  i  z pozice  ryzí  vědy
            kvantové fyziky můžete předpokládat existenci objektivního a případně subjektivního
            modu vnímání a chápání reality.

            A nyní se věnujme čistě kosmologickým záležitostem. Udál se skutečně Velký třesk? A
            jestliže ano a fyzické vesmíry fyzického multivesmíru vznikly prostředky a procesem
            Velkého  třesku,  jaký  je  závěr  či  způsob  ukončení  jeho  jsoucna  a  bytí?  Problém
            s řešením  této záležitosti je ten, že  máte dva  paralelní faktory  -  skutečné  Stvoření a
            pseudostvoření neboli zónu vymístění. Skutečné Stvoření bylo výsledkem intenzivní,
            nepředstavitelně hluboké a opravdové lásky ke Stvoření. Tato láska se  ve své pravé
            povaze  a  intenzitě  může  přirovnat  k nejintenzivnějšímu  ohni  v jeho  nedestruktivní
            konotaci. Z pozice tohoto typu lásky procesem její moudrosti se vyvolal popud, který
   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323