Page 315 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 315
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
okamžiků smrti neexistuje vůbec nic, co by mělo společného jmenovatele. Postup
umírání se může považovat za jeden z nejintimnějších, nejsoukromějších,
nejosobnějších, nanejvýš jedinečných, nenapodobitelných, nedefinovatelných a
nekonečně odlišných pochodů, které si můžete představit. Z toho důvodu nemají
žádného společného jmenovatele. Paradoxně řečeno, jejich společným jmenovatelem
je, že nemají žádný. Aby se mohlo poznat, cítit, vnímat a prožívat to, čím prochází
jakýkoliv jedinec v té době, museli byste být tím jedincem. A to je něco, čeho je
nemožné dosáhnout. Zažívají něco báječného, zvláštního a neobvyklého, ať už jsou
kdokoliv (buď Moji praví představitelé, nebo někdo jiný)? To vše záleží na jejich
duchovním stavu a pozici v době jejich umírání, jakož i na vzájemné dohodě (mezi
Mnou a jimi) o tom, co by měli v té době prožívat za účelem ilustrace a demonstrace
něčeho velmi důležitého tímto postupem. Někteří z vám mohou mít takové zážitky a
někteří budou prožívat něco jiného, nepopsatelného lidskými slovy.
Je velký stupeň duchovního nebezpečí ve zjevování něčeho o tomto procesu. Jak víte,
lidé ve své typické lidské povaze, která je také zakořeněna ve vás, Moji představitelé,
mají velmi podivnou tendenci očekávat, že jisté věci se jim stanou stejným způsobem a
cestou, jako se přihodily někomu jinému. Takže předpokládejme, že bych byl ochotný
popsat v detailech všechny kroky a přesné prožitky během té doby, kdy někdo umírá,
jako řekněme Wilfred Grunau, který byl/je Mým představitelem. Co by se v tomto
případě stalo? Každý, kdo by četl tato slova popisující ten proces, by okamžitě vryl do
své mysli (vědomé i nevědomé!) tuto konkrétní zkušenost a na základě toho a také, a
to je nejdůležitější, na základě faktu, že Já, pravý a jediný Bůh, jsem vám sdělil tuto
zkušenost, by okamžitě upadl do očekávání, že bude prožívat úplně stejné věci, jako
prožíval Wilfred. Bylo by tu nebezpečí ztotožnění se s takovými zážitky a na základě
toho by byla potřeba je promítnout do svých vlastních očekávání. Jinými slovy,
z důvodu tohoto ztotožnění by se tato očekávání musela naplnit také v jejich případě. A
zde přichází duchovní nebezpečí. Promítnutím těchto očekávání do proudu svého
vlastního vnímání by takový jedinec potlačil a zatlačil důležitou potřebu prožití toho
procesu svým vlastním intimním, soukromým, osobním, individuálním, jedinečným,
nenapodobitelným, nedefinovatelným a nekonečně odlišným způsobem a stylem.
Jinými slovy, taková individualita by nejenže připravila své ‚já jsem‘, zakořeněné
v takových zážitcích, o to, aby se splnily, ale také by popírala to, kým je v pravé
podstatě a smyslu svého jsoucna a bytí. Současně by také připravila celé Stvoření o
poučení z něčeho velmi důležitého z toho procesu, co by mohlo být poskytnuto jen a
jen ní, a nikým jiným. Pokud by se tak někdy stalo, taková individualita by hrubě
porušila původní dohodu týkající se této zkušenosti. Důsledky takového porušení by
mohly být na dlouhou dobu velmi nepříjemné. Aby se předešlo tomu, že se to někdy
stane, bylo Mou Božskou Prozřetelností zajištěno, že jakékoliv zážitky, nastávající
v momentě skutečné smrti, jsou skryté.
Je možné, že během či po vaší smrti nebo po vstupu do duchovního světa byste mohli
být vítáni někým, kdo vám byl blízký, nebo někým jiným, kdo není z vašeho
předchozího pseudosvěta? Někteří lidé jsou schopni prožívat vidění někoho, , kdo pro
ně přichází, několik vteřin před jejich aktuální smrtí. Jiní nezažívají nic. Zase to vše
záleží na původních volbách a dohodě, kterou jste v tomto ohledu udělali. Ano, po
svém vzkříšení, protože to je vykonáno buď Mnou osobně, nebo Mými pověřenci, jeden