Page 314 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 314

DIALOG 132

            povaha  stavu  niterností  je  stav  svobodné  vůle  a  volby.  Tudíž  jsou  v tomto  stavu
            anulována jakákoliv vynucení a nutnosti.

            Jiným  důvodem  ohraničení,  odloučení  a  omezení  lidských  tvorů  je  ochranná  funkce
            pro všechny, kteří jsou umístěni v pravém životě pozitivního stavu. Lidé samou svojí
            povahou rádi vkládají své vlastní pohledy, názory, očekávání a všechno, co mají a čemu
            věří, do všeho ostatního. Jakákoliv komunikace s entitami z jiných dimenzí by mohla
            způsobit  jejich  zamoření,  znečištění,  otrávení  a  negativní  ovlivňování  lidskou
            modalitou  života  nebo  neživota.  V tom  případě  by  tyto  entity  musely  přijmout
            nerealitu  lidského  neživota  jako  pravou  realitu  a  jako  integrální  součást  pravého
            života. Takovým přijetím by potvrdily platnost něčeho, co platnost samo o sobě a samo
            sebou nemá. Kvůli této přijaté platnosti by musely zvnitřnit všechny aspekty lidského
            neživota do svého vlastního nitra. Tímto by vyvracely pravý život pozitivního stavu,
            staly by se negativními a vypadly by do zóny vymístění. Současně by ze stanoviska lidí
            tento  výsledek  byl  pro  lidi  také  škodlivý,  protože  by  se  uzamkli  ve  své  modalitě
            lidského neživota, potvrzeni jako platní ve svém neživotě, jako by byli v pravém životě.
            V tom  okamžiku  by  byli  nuceni  přijmout  svůj  lidský  neživot  jako  konečnou  volbu.
            Jakmile jste ve stavu své konečné volby, nemůže se nic udělat pro převrácení té pozice.
            Naštěstí  není  takový  výsledek  možný,  protože  jak  si  vzpomínáte,  taková  závěrečná
            volba  by  se  učinila  za  totálně  nepravdivých  předpokladů  -  lidský  neživot  je  pravý  a
            jediný  možný  život.  Přijetí  vůbec  čehokoliv  za  takových  mylných  předpokladů  lze
            v jeho konečném důsledku anulovat, protože je nesprávné. Ale mohlo by to prodloužit
            jsoucno a bytí tohoto cyklu času/stavu/ procesu na docela dlouhou dobu - déle, než se
            původně  naplánovalo.  Takže  jak  vidíte  z této  možnosti,  jakákoliv  hmatatelná,
            konkrétní a faktická komunikace se zemřelými nebo s kýmkoliv z jiných dimenzí, by
            byla škodlivá pro všechny, a nejen pro lidské tvory.


            Současně byla také zamezena možnost hmatatelné, konkrétní a faktické komunikace
            s obyvateli  zóny  vymístění,  protože  tím,  že  lidský  neživot  je  konečný  produkt
            negativního stavu, by mohli být lidé lehce ovlivněni čímkoli přicházejícím z té zóny a
            považovali  by  to  za  pravdivé  a  jediné  možné.  Navíc  síly  negativního  stavu  mají
            nezřízenou  schopnost  vnucovat  svůj  vlastní  životního  stylu  (jejich  vlastní  neživot)
            silou a naléhavým přesvědčováním přivádějícím lidské tvory k víře, že je to pravý život
            pozitivního  stavu  a  že  žádný  jiný  druh  života  není  vůbec  možný.  Přijmout  něco
            takového by zas a opět uzamklo lidi do pozice nesvobody volby a museli by přijmout
            svůj  lidský  neživot  jako  konečnou  volbu.  V tom  případě  by  přestala  ilustrativní  a
            demonstrativní  povaha  lidského  neživota  a  lidé  by  přestali  poskytovat  nezbytné,
            rozhodující a životně důležité poučení o tom, co nevolit, jak nebýt, jaké nemít vztahy,
            víru, jak nejednat atd. Tím, že by přestali fungovat ve své důležité roli, lidé by připravili
            všechny kdekoliv a  kdykoliv o poznání nějakých dalších poučení o těchto faktorech,
            která se dosud nezobrazila a neprojevila. Avšak taková komunikace by byla škodlivá
            také pro obyvatele zóny vymístění, protože tím, že by vnucovali lidem to, co nemá být
            součástí  lidských  zkušeností,  by  sami  sebe  dostali  do  stavu  prodloužené  odplaty  a
            trestu za takové činy.


            Poněvadž hovoříme o zemřelých, můžeme se taktéž věnovat Danově otázce. Na samém
            začátku naší odpovědi na Danovu otázku ať si je každý vědom, že v procesu prožívání
   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319