Page 148 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 148
DIALOG 116
atributy femininity a maskulinity ve vyváženém stavu. Záležitost jejich vyvážení nemá
nic společného s pohlavím nebo způsobem, jak fyzicky vypadají jeden před druhým -
jedna je ženou a druhý je mužem. Zde jde o schopnost projevovat potřebné
charakteristické znaky, rysy a atributy jak maskulinity, tak femininity u obou, kdykoliv
jsou potřebné a nutné čili kdykoliv situace opravňuje jejich manifestování. Takže muž
může být velmi milující, laskavý, uznalý, soucitný, dobrý, tvořivý, pozitivně citový a
intuitivní, zatímco současně může být moudrý, logický, inteligentní, racionální,
intelektuální, znalý, chápavý a rozlišující pravdu. Je-li obojím, pak v sobě má ve
vyvážené a proporcionální míře obojí charakteristické znaky, rysy a atributy -
femininní i maskulinní. Zároveň žena může být moudrá, logická, inteligentní,
racionální, intelektuální, plná poznání, chápání a rozlišování toho, co je pravda,
zatímco současně může být i velmi milující, laskavá, oceňující, soucitná, dobrá, tvořivá,
intuitivní a pozitivně citová. Je-li obojím, pak v sobě obsahuje vyváženě a
v proporcionální míře obojí charakteristické znaky, rysy a atributy - maskulinní i
femininní.
Jinými slovy, kdykoliv situace opravňuje nebo si to vyžaduje, může být jakákoliv entita
buď taková, či onaká, nebo současně obojí. Jedno nevylučuje druhé. Opak je pravdou:
jedno podporuje a posiluje druhé. Takovými jsou sentientní entity v pozitivním stavu.
Jak vidíte z tohoto popisu, přirozenost pozitivního stavu a všech jeho obyvatel se
vyznačuje vyvážeností, rovností, jednotou, jedností, harmonií a integrací všech
charakteristických znaků, rysů a atributů maskulinity a femininity a femininity a
maskulinity. Tato přirozenost je odrazem Mé Absolutní Přirozenosti a všech jejích
Maskulinních i Femininních a Femininních i Maskulinních Aspektů. Není myslitelný
žádný jiný stav, kondice či proces v pozitivním stavu. Pro ilustraci této přirozenosti
pozitivního stavu se některé sentientní entity rozhodly mít vnější fyzickou formu toho,
co bychom mohli nazvat - androgynií. Avšak v pravém smyslu tohoto slova -
androgynie - nejsou její duchovní, duševní a fyzické vlastnosti takové, jaké si myslíte,
že jsou. Ve vašem lidském životě má pro vás pojem ‚androgyn‘ a to, co obnáší, velmi
často urážlivé, odpuzující a nepříznivé rysy. Jakýkoliv lidský tvor, který vykazuje
takzvané androgynní vlastnosti, nemá žádný protějšek se stejným duchovním,
mentálním a fyzickým obsahem, jaký má každý androgyn v pozitivním stavu. Lidského
androgyna můžete pojímat jako karikaturu, deformaci a falsifikaci pravého androgyna
pozitivního stavu, jaká byla zfabrikována silami negativního stavu, aby vyvolala pocity
odporu, averze a odmítání ohledně pojmu a významu pravé unifikace, integrace,
harmonie a jednotnosti femininních a maskulinních a maskulinních a femininních
charakteristických znaků, rysů a atributů. Toto byla práce sil negativního stavu, aby se
lidé a jejich tvorové udržovali pryč od všeho, co by i jen vzdáleně připomínalo to, co je
v tomto ohledu obsaženo v přirozenosti pozitivního stavu.
Jak se tedy jeví, nebo jaká je androgynní entita ve vnímání jiné sentientní entity, jejíž
pohlaví je buď mužské, nebo ženské? Ve skutečnosti nejde tak o zjev, jako spíš o
manifestaci jedněch či druhých vlastností, rysů a atributů - buď maskulinity či
femininity, nebo obou současně. V tomto smyslu může být v pozitivním stavu jedinec
ženou nebo mužem, pokud jde o zevní pohlavní charakteristické rysy, a přesto, jestliže
on/ona nebo ona/on mají v sobě vyrovnané, proporcionálně vyvážené maskulinní i
femininní či femininní i maskulinní charakteristické znaky, rysy a atributy - což je