Page 148 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 148

DIALOG 116

            atributy femininity a maskulinity ve vyváženém stavu. Záležitost jejich vyvážení nemá
            nic společného s pohlavím nebo způsobem, jak fyzicky vypadají jeden před druhým -
            jedna  je  ženou  a  druhý  je  mužem.  Zde  jde  o  schopnost  projevovat  potřebné
            charakteristické znaky, rysy a atributy jak maskulinity, tak femininity u obou, kdykoliv
            jsou potřebné a nutné čili kdykoliv situace opravňuje jejich manifestování. Takže muž
            může  být  velmi  milující,  laskavý,  uznalý,  soucitný,  dobrý,  tvořivý,  pozitivně  citový  a
            intuitivní,  zatímco  současně  může  být  moudrý,  logický,  inteligentní,  racionální,
            intelektuální,  znalý,  chápavý  a  rozlišující  pravdu.  Je-li  obojím,  pak  v sobě  má  ve
            vyvážené  a  proporcionální  míře  obojí  charakteristické  znaky,  rysy  a  atributy  -
            femininní  i  maskulinní.  Zároveň  žena  může  být  moudrá,  logická,  inteligentní,
            racionální,  intelektuální,  plná  poznání,  chápání  a  rozlišování  toho,  co  je  pravda,
            zatímco současně může být i velmi milující, laskavá, oceňující, soucitná, dobrá, tvořivá,
            intuitivní  a  pozitivně  citová.  Je-li  obojím,  pak  v sobě  obsahuje  vyváženě  a
            v proporcionální  míře  obojí  charakteristické  znaky,  rysy  a  atributy  -  maskulinní  i
            femininní.

            Jinými slovy, kdykoliv situace opravňuje nebo si to vyžaduje, může být jakákoliv entita
            buď taková, či onaká, nebo současně obojí. Jedno nevylučuje druhé. Opak je pravdou:
            jedno podporuje a posiluje druhé. Takovými jsou sentientní entity v pozitivním stavu.
            Jak  vidíte  z tohoto  popisu,  přirozenost  pozitivního  stavu  a  všech  jeho  obyvatel  se
            vyznačuje  vyvážeností,  rovností,  jednotou,  jedností,  harmonií  a  integrací  všech
            charakteristických  znaků,  rysů  a  atributů  maskulinity  a  femininity  a  femininity  a
            maskulinity.  Tato  přirozenost  je  odrazem  Mé  Absolutní  Přirozenosti  a  všech  jejích
            Maskulinních  i  Femininních  a  Femininních  i  Maskulinních  Aspektů.  Není  myslitelný
            žádný  jiný  stav,  kondice  či  proces  v pozitivním  stavu.  Pro  ilustraci  této  přirozenosti
            pozitivního stavu se některé sentientní entity rozhodly mít vnější fyzickou formu toho,
            co  bychom  mohli  nazvat  -  androgynií.  Avšak  v pravém  smyslu  tohoto  slova  -
            androgynie - nejsou její duchovní, duševní a fyzické vlastnosti takové, jaké si myslíte,
            že jsou. Ve vašem lidském životě má pro vás pojem ‚androgyn‘ a to, co obnáší, velmi
            často  urážlivé,  odpuzující  a  nepříznivé  rysy.  Jakýkoliv  lidský  tvor,  který  vykazuje
            takzvané  androgynní  vlastnosti,  nemá  žádný  protějšek  se  stejným  duchovním,
            mentálním a fyzickým obsahem, jaký má každý androgyn v pozitivním stavu. Lidského
            androgyna můžete pojímat jako karikaturu, deformaci a falsifikaci pravého androgyna
            pozitivního stavu, jaká byla zfabrikována silami negativního stavu, aby vyvolala pocity
            odporu,  averze  a  odmítání  ohledně  pojmu  a  významu  pravé  unifikace,  integrace,
            harmonie  a  jednotnosti  femininních  a  maskulinních  a  maskulinních  a  femininních
            charakteristických znaků, rysů a atributů. Toto byla práce sil negativního stavu, aby se
            lidé a jejich tvorové udržovali pryč od všeho, co by i jen vzdáleně připomínalo to, co je
            v tomto ohledu obsaženo v přirozenosti pozitivního stavu.

            Jak se tedy jeví, nebo jaká je androgynní entita ve vnímání jiné sentientní entity, jejíž
            pohlaví  je  buď  mužské,  nebo  ženské?  Ve  skutečnosti  nejde  tak  o  zjev,  jako  spíš  o
            manifestaci  jedněch  či  druhých  vlastností,  rysů  a  atributů  -  buď  maskulinity  či
            femininity, nebo obou současně. V tomto smyslu může být v pozitivním stavu jedinec
            ženou nebo mužem, pokud jde o zevní pohlavní charakteristické rysy, a přesto, jestliže
            on/ona  nebo  ona/on  mají  v sobě  vyrovnané,  proporcionálně  vyvážené  maskulinní  i
            femininní  či  femininní  i  maskulinní  charakteristické  znaky,  rysy  a  atributy  -  což  je
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153