Page 82 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 82

způsobem  aktualizovat,   realizovat   a   projevovat   tuto   přítomnost,   s   nikým   se
            nezachází rozdílně ani diskriminačně.

            Z této rozpravy je zřejmé, že vztahy mezi lidmi v duchovním světě, jako v rodinné
            jednotce, nejsou vztahy osoby k osobě, ale vztahy od jednoho aspektu Nejvyššího k
            jinému aspektu Nejvyššího. Toto je to, co dělá vztah platným.

            Když máme vztah z  Nejvyššího  v  nás k Nejvyššímu v jiných, jsme  v pozitivním
            stavu.   Takováto   je   pravá   přirozenost   pozitivního   stavu.   Z   takového   uspořádání
            rodinného   života   nemůže   nikdy   vzejít   nic   negativního,   špatného,   nedobrého   či
            protivného.


            Uniformní udržování této situace v celém Stvoření by samozřejmě nikdy nemohlo
            přivodit aktivaci negativního stavu. Za takových podmínek by nikomu nemohla přijít
            na mysl žádná idea nějaké negativity. Proto bylo nutno dovolit, aby vstoupilo do své
            plodné zralosti úplně odlišné uspořádání.


            Problém  s uspořádáními rodinných záležitostí  v  pozitivním  stavu  a se  způsobem,
            jaký  byl původně  na této  Zemi  před  takzvaným  "Pádem",  spočívá  v  tom,  že  ze
            sexuálních vztahů svých rodičů se nerodí žádné nevědomé a bezmocné děti. Každý
            se   tam   rodí   jako   zvláštní   idea,   která   je   následně   nadělena   přímo   Nejvyšším
            jedinečným duchem života, který si vybuduje tělo z prvků prostředí, ve kterém se
            tato  idea  rozhodne  být  nebo  přebývat  jako  jedinečná  sentientní  entita  či  lidská
            bytost. Takže každému je od narození velmi zřejmé, že pouze Nejvyšší může být
            Absolutním Rodičem a Absolutním Příbuzným a všichni ostatní jsou ve vzájemném
            vztahu  jako  děti toho stejného Absolutního  Rodiče. Vědomé  uvědomění si tohoto
            faktu a přímá komunikace s Nejvyšším v sobě a skrze všechny ostatní činí tento fakt
            jediným přijatelným faktem. S takovýmto postojem se jedinec nikdy nemůže stát
            negativním.

            Z tohoto důvodu, aby se dosáhlo  negativního  stavu, bylo nutno  změnit modalitu,
            způsob, prostředky a metody, kterými se děti měly rodit na této Zemi. Vykonaly se
            rozsáhlé   fundamentální  genetické   změny   a  úpravy   lidského  těla.  Ty   byly  nejvíc
            zdůrazněny v restrukturalizaci a změně sexuálních orgánů. Byl umožněn živočišný
            způsob  rození  dětí  prostřednictvím  genetické  změny.  Pseudotvůrci  použili  geny
            zvířat, která počínala své děti v lůně po kopulaci se samcem. To stejné opatření bylo
            použito pro restrukturalizaci a změnu mužských a ženských reproduktivních orgánů
            (které  před  tím  nebyly  reprodukční,  ale  produktivní  v  duchovním  smyslu  –  pro
            sdílení způsobem popsaným ve čtvrté kapitole). V procesu této genetické změny
            pseudotvůrci dosáhli také toho, že tělesné funkce a všechno týkající se vnějšků
            bylo odřezáno od svého duchovního a mentálního zdroje do 95% rozsahu svých
            původních funkcí. Duchovní a mentální funkce byly pancéřově zapouzdřeny v 95 %
            své        kapacity     uměle      vybudovanou         a     vnucenou pseudoduchovností a
            pseudoduševností a  jejich příslušnými  funkcemi. Tyto funkce  byly  strukturovány
            takovým způsobem, aby nutily lidi zaměřovat všechnu svou pozornost k vnějškům či
            k  externostem,  pryč  od  čehokoliv  duchovního  či  duševního.  Funkce  pravého
            ducha a pravé duše byla dána do modality nevědomí. Pouze pěti procentům z nich
            bylo dovoleno přecházet, aby byl udržen životní podpůrný systém.


            Takovýmto  uspořádáním  se  dosáhlo  několika  hlavních  věcí: děti  už  dále  nebyly
            přímým nadělením Nejvyššího. Kvůli velmi omezenému přístupu k duchovnímu a
            duševnímu zdroji a velmi omezenému životnímu toku, rodily se děti fyzicky jako
            drobné, slabé, úplně bezmocné a závislé ve svém přežití na dospělých. Minimální
            přístup k jakémukoli poznání ducha a duše produkoval úplně nevědomé děti. Jediná
            schopnost, která  byla  zachována,  byla  schopnost fyzického růstu a  učení se. Ale
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87