Page 83 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 83

genetickými  změnami  byl  proces  učení  zvrácen  takovým  způsobem,  že  učící  se
            nešel  k  pravému  zdroji  všeho  poznání  v  sobě  –  k  Nejvyššímu,  Který/Která  je  v
            jeho/jejím duchu, ale namísto toho k vnějšímu zdroji poznání – k jiným lidem, kteří se
            nacházeli   v   té   stejné   pofidérní   situaci.   Z  takového   uspořádání   vzešlo   falešné   a
            zkreslené učení se. Avšak protože je to jediné učení se, které je dostupné lidem na
            Zemi, je "přirozeně" považováno za jediné pravé poznávání či učení se.

            Nevědomost a bezmocná závislost novorozených dětí na dospělých vytvořila velmi
            podivnou situaci. Dospělí lidé se stali Absolutní autoritou a jediným zdrojem všeho
            poznání a informace. Na druhé straně, dospělí lidé začali považovat své děti za své
            vlastní vlastnictví či majetek, protože, konec konců, přišly "z mého semene, nebo
            byli počaty a narodily se z mého lůna" a "já jsem právoplatný rodič a mé děti jsou tu
            pro mé vlastní potřeby a kvůli mé vlastní touze". Proto nemá nikdo jiný právo dělat si
            na ně nějaké nároky. Ty stejné pocity vyvinuly děti – toto jsou naši rodiče a my jsme
            ti jediní, kteří mají právo a privilegium vlastnit je jako své rodiče a pro své vlastní
            potřeby  a  touhy.  Majíc  děti  jako  své  vlastnictví,  rodiče  si  osvojili    právo
            požadovat od dětí, aby byly takové, jak chtějí oni, aby byly a chovaly se tak, jak jim
            nakazují, nebo jak od nich očekávají, aby se chovali a konali.

            Další  věcí,  které bylo  dosaženo tímto  genetickým  pozměněním  našich  sexuálních
            orgánů,   bylo   to,   že   žena   byla   dána   do   podřadné   pozice   k   muži   a   takto   byla
            umožněna diskriminace pohlaví a rodu. Duchovní nebezpečí této situace je v tom
            faktu,  že  ten  aspekt  Nejvyššího,  který  je  obsažen  v  té  žene,  a  tedy  Sám/Sama
            Nejvyšší, je považován za méně hodnotný a méně potřebný než aspekt opačného
            pohlaví.  Nejvyšší  se náhle  stal někým,  Kdo  je  úplně  jiný v Absolutním smyslu. A
            jestliže je to ten stejný Nejvyšší, pak se On rozhodl projevit Sebe Sama/Samu v ženě
            v menším stupni než v muži, a proto, pseudologicky, žena je méně hodnotný druh
            než  muž.   Takováto  je   ohavnost   snahy   negativního   stavu   zničit   naši  schopnost
            náležitě a správně  vnímat pravou přirozenost  Nejvyššího.  Vědí  až příliš dobře,  že
            pokud   je   podkopáno  náležité   vnímání   a   chápání   pravé   přirozenosti   Nejvyššího,
            nemůže být vybudována žádná skutečně produktivní, konstruktivní, tvořivá, plodná a
            užitečná rodina.

            Z tohoto typu uspořádání se na této planetě a v jiných oblastech Zóny  Vymístění
            vyvinul   velmi   spletitý   systém   vztahů.   Především   byly   lidské   vztahy   všechny
            genetickou změnou odřezány od vnitřních zdrojů a dány jen do vnějšků. Toto bylo
            výsledkem v malém nebo v žádném přímém přístupu k Nejvyššímu. V této nové
            pozici   nemůže   být   Nejvyšší   považován   za   jediného   a   pravého   rodiče,   protože
            jedinec  nemá  žádnou  přímou  zkušenost  ani  vědomí  toho,  že  Nejvyšší  se  nějak
            zúčastnil produkce těch dětí, nebo že je vytvořil. Realitou je to, že jedinec je náležitě
            spojen   se   svým   duchem,   kde   je   Nejvyšší,   prostřednictvím   ducha   života   z   té
            přítomnosti vdechnuté do tohoto pseudotěla v mateřském lůně. Jedinec však nemá
            žádné poznání, že jeho duch se zrodil z ducha Boha, Který/Která je přítomen v
            rodičích, to jest, v 5% původního nadělení Nejvyššího v nich. Proto nemá žádný
            intimní, soukromý, osobní či vnitřní vztah se svým Stvořitelem. O této situaci se
            může dozvědět jenom prostřednictvím ústy vyslovených slov od svých rodičů, nebo
            od církve. Ale nemajíc  přímou zkušenost z tohoto svatého vztahu, může, ale také
            nemusí  věřit, že  je  tomu tak  a  z tohoto důvodu tomu nevěnuje  moc  pozornosti a
            když věnuje, je to v každém případě považováno za závazné nebo povinné. Tato
            závaznost a povinnost je jen vůči členům vlastní rodiny, protože jeho život na nich
            závisí. V důsledku toho je ustanovena sobecká báze, ze které je vybudován rodinný
            život v negativním stavu.


            Protože všechno v negativním  stavu je  externalizováno  a  materializováno, lidé se
            rozhodují vstupovat do vztahů – ze kterých utvářejí své rodinné svazky – ne na
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88