Page 80 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 80

Nejvyššího.


            Takže můžeme říci, že každý, kdo opětuje Boží Lásku v plnosti své přirozenosti (z
            celistvosti aspektu, který nese a představuje), se stává "manželkou" Nejvyššího bez
            ohledu na to, jakou má vnější formu (muže nebo ženy). A Nejvyšší má v takovémto
            případě k němu vztah jako milenec a manžel (k muži ze Svého femininního stavu a
            kondice a k ženě ze Svého maskulinního stavu a kondice).

            Toto  je  ten  důvod,  proč  není  vhodné  nazývat pozemské  manželské  vztahy  jako
            vztahy manžela a manželky, protože v duchovním světě mají tyto termíny úplně
            odlišnou konotaci a význam.


            Takže   můžeme   říci,   že   spojení   dvou   přesně   odpovídajících   aspektů   lásky   a
            moudrosti a moudrosti a lásky je jádrem toho, co se nazývá rodinný život. Takovéto
            spojení, že je zcela jedinečné a specifické, produkuje zdroj nových tvořivých idejí.
            Tyto ideje jsou využity Nejvyšším pro nadělení jedinečným a specifickým anebo
            novým  aspektem  Jeho/Jejího Absolutního  Života,  který   doposud  ještě   nebyl  ve
            Stvoření manifestován.

            Tyto   ideje   se   proto   následně   stávají   novými   lidskými   bytostmi   či   sentientními
            entitami. V duchovním světě se tyto nové ideje produkované takovýmito spojeními
            nazývají dětmi; a dva spojení lidé se nazývají relativní matkou a otcem, nebo rodiči
            jako     v     protikladu     k     Absolutní     Matce     a     Otci     nebo     k     Absolutnímu
            Rodiči, Kterým/Kterou   je   Nejvyšší.   Jenom   relativními   rodiči   se   nazývají   proto,
            jelikož nemohou  být  dárci  života,  protože  nejsou  Životem,  ale  pouze  schránkami
            Života. Duchovní, mentální, sexuální a fyzické spojení může a smí produkovat nové
            ideje.   V  důsledku   této   produkce   se   tito   dva   lidé   nazývají   relativními   rodiči.
            Novorozené ideje  se  však  nemohou  stát  živými  a  funkčními,  když  je  Nejvyšší
            nenadělí  specifickým  aspektem  Svého  Života.  Když  to  udělá,  tyto  ideje  se
            stávají  skutečně  živými.  Z tohoto důvodu se Nejvyšší nazývá Absolutním, a ne jen
            pravým Rodičem.

            Další důvod pro toto rozlišení je fakt, že dva lidé, kteří produkují nové ideje ze svého
            spojení,   nesou   v   sobě   své   vlastní   specifické   aspekty   Života   Nejvyššího,   které
            nejsou jejich, ale Nejvyššího v nich. Takže v konečném smyslu je to Nejvyšší v nich,
            Který/Která je vždy přítomen ve všech Svých aspektech, které produkují ty nové
            ideje a ti dva lidé působí jako kanály pro takovouto možnost produkce. Proto pouze
            Nejvyšší může být pravým Absolutním Rodičem.

            Jakmile se nové ideje zrodí prostřednictvím dvou spojených lidí, stávají se svými
            vlastními jedinečnými životy z Nejvyššího v nich. Ty zase budou usilovat o své
            vlastní spojení. Z takovýchto nových spojení se zrodí jiné nové ideje. Novorozené
            ideje budou  mít vztah ke svým relativním rodičům a  skrze  ně ke  svým  relativním
            prarodičům.   Takže   původní   pár   se   teď   stane   také   prarodiči   dětem   svých   dětí
            (všechno samozřejmě v relativním smyslu).


            Na druhé straně,  některé  jiné spojené  páry, které jsou  v nejtěsnější příbuznosti k
            tomuto spojenému páru, a které proto mohou být nazvány jejich bratry a sestrami,
            budou též produkovat své vlastní nové ideje z Nejvyššího v nich. Takže novorozené
            ideje se stanou synovci a bratranci tomuto páru a tamtěm dětem se tento pár stane
            strýcem a tetou. Z těchto vztahů se nikdy nerodí žádné fyzické děti.

            Z výše uvedeného popisu je zřejmé, jak jsou vyvinuty a ustanoveny rodinné vztahy.
            Toto je duchovní a pozitivní původ rodinného života.
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85