Page 80 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 80
Nejvyššího.
Takže můžeme říci, že každý, kdo opětuje Boží Lásku v plnosti své přirozenosti (z
celistvosti aspektu, který nese a představuje), se stává "manželkou" Nejvyššího bez
ohledu na to, jakou má vnější formu (muže nebo ženy). A Nejvyšší má v takovémto
případě k němu vztah jako milenec a manžel (k muži ze Svého femininního stavu a
kondice a k ženě ze Svého maskulinního stavu a kondice).
Toto je ten důvod, proč není vhodné nazývat pozemské manželské vztahy jako
vztahy manžela a manželky, protože v duchovním světě mají tyto termíny úplně
odlišnou konotaci a význam.
Takže můžeme říci, že spojení dvou přesně odpovídajících aspektů lásky a
moudrosti a moudrosti a lásky je jádrem toho, co se nazývá rodinný život. Takovéto
spojení, že je zcela jedinečné a specifické, produkuje zdroj nových tvořivých idejí.
Tyto ideje jsou využity Nejvyšším pro nadělení jedinečným a specifickým anebo
novým aspektem Jeho/Jejího Absolutního Života, který doposud ještě nebyl ve
Stvoření manifestován.
Tyto ideje se proto následně stávají novými lidskými bytostmi či sentientními
entitami. V duchovním světě se tyto nové ideje produkované takovýmito spojeními
nazývají dětmi; a dva spojení lidé se nazývají relativní matkou a otcem, nebo rodiči
jako v protikladu k Absolutní Matce a Otci nebo k Absolutnímu
Rodiči, Kterým/Kterou je Nejvyšší. Jenom relativními rodiči se nazývají proto,
jelikož nemohou být dárci života, protože nejsou Životem, ale pouze schránkami
Života. Duchovní, mentální, sexuální a fyzické spojení může a smí produkovat nové
ideje. V důsledku této produkce se tito dva lidé nazývají relativními rodiči.
Novorozené ideje se však nemohou stát živými a funkčními, když je Nejvyšší
nenadělí specifickým aspektem Svého Života. Když to udělá, tyto ideje se
stávají skutečně živými. Z tohoto důvodu se Nejvyšší nazývá Absolutním, a ne jen
pravým Rodičem.
Další důvod pro toto rozlišení je fakt, že dva lidé, kteří produkují nové ideje ze svého
spojení, nesou v sobě své vlastní specifické aspekty Života Nejvyššího, které
nejsou jejich, ale Nejvyššího v nich. Takže v konečném smyslu je to Nejvyšší v nich,
Který/Která je vždy přítomen ve všech Svých aspektech, které produkují ty nové
ideje a ti dva lidé působí jako kanály pro takovouto možnost produkce. Proto pouze
Nejvyšší může být pravým Absolutním Rodičem.
Jakmile se nové ideje zrodí prostřednictvím dvou spojených lidí, stávají se svými
vlastními jedinečnými životy z Nejvyššího v nich. Ty zase budou usilovat o své
vlastní spojení. Z takovýchto nových spojení se zrodí jiné nové ideje. Novorozené
ideje budou mít vztah ke svým relativním rodičům a skrze ně ke svým relativním
prarodičům. Takže původní pár se teď stane také prarodiči dětem svých dětí
(všechno samozřejmě v relativním smyslu).
Na druhé straně, některé jiné spojené páry, které jsou v nejtěsnější příbuznosti k
tomuto spojenému páru, a které proto mohou být nazvány jejich bratry a sestrami,
budou též produkovat své vlastní nové ideje z Nejvyššího v nich. Takže novorozené
ideje se stanou synovci a bratranci tomuto páru a tamtěm dětem se tento pár stane
strýcem a tetou. Z těchto vztahů se nikdy nerodí žádné fyzické děti.
Z výše uvedeného popisu je zřejmé, jak jsou vyvinuty a ustanoveny rodinné vztahy.
Toto je duchovní a pozitivní původ rodinného života.