Page 203 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 203
duševnosti, která pak začala produkovat zkreslené následky, důsledky, výsledky a
projevy všech idejí.
Od této chvíle je každá idea, která nastane v Niterné mysli, filtrována skrze vloženou
deformaci svého obsahu a objevuje se na vnější úrovni zcela jiná, než jaká vznikla.
Taková je dynamika produkce všech negativních stavů a procesů lidského života.
Kvůli zákonu souvztažností je důsledkem takového vměšování objevení se duševních,
fyzických, sociálních, emočních, intelektuálních, sexuálních a jiných poruch spolu s
nemocemi, chorobami, potížemi, únory a případy strádání, bídy a neštěstí. Takový je
výsledek obrácení pravého obsahu idejí do jejich opaku.
Zákon souvztažností stanoví, že cokoli nastává v duchovním stavu a procesu, má své
nevyhnutelné následky, důsledky a výsledky na všech úrovních jsoucna a bytí a na
všech úrovních lidské mysli. Tento zákon je platný jak pro pozitivní, tak i pro negativní
stavy a procesy. Protože deformace idejí se odehrává ve stavu a procesu nastávání, to
jest v duchovním světě, musí mít své vlastní důsledky, následky a výsledky ve světě
přírodním a ve vnější úrovni lidské mysli a lidského života.
Aby taková situace nevedla k úplnému zničení lidského života a veškerého vesmíru,
bylo pro lidské tvory uzavřeno uvědomování si této dynamiky a byl uzavřen přístup do
jiných úrovní jsoucna a bytí lidské mysli. Tak se ustanovily nevědomé stavy a procesy
lidské mysli. Ve své počáteční kondici byla lidská mysl ve svém celku úplně a zcela
vědomá. To bylo zobrazeno tvrzením, že se na počátku před vměšováním lidé rodili v
plnosti všech dostupných znalostí. Je-li kdo narozen do plnosti dostupných znalostí,
je zrozen do plného vědomí. Pak se ale, procesem popsaným v první části této knihy,
všechny vyšší úrovně a dimenze lidem uzavřely a většina z lidských tvorů byla
uvržena do módu nevědomí a nedostupnosti, takže byl nastolen stav nevědomosti.
Počala vláda zevnějšností. Tato vláda vedla ke zničujícím kritickým rozpoložením
všech lidských systémů popsaných v předcházejících kapitolách.
Otevření jiných úrovní a opětovné nastolení přirozeného, nezdeformovaného plynutí
se neustále umožňuje tím, že lidská mysl má nezničitelnou podstatu (bez ohledu na to,
jak je zdeformovaná), což se projevuje v jí vlastní a imanentní schopnosti svobodně
volit. Je možno zvolit si přijímání duchovních principů života a ustoupit od dovolených
deformací, které ovlivňují vlastní život a mysl, či lze pokračovat v procesu přenášení
zkreslenin.
První skutečný krok z úpadku takto deformovaného transformování a přenášení je
přijetí a uvědomění si skutečnosti, že taková situace, jak se popisuje v této knize,
skutečně existuje. Uvědomění si a přijetí tohoto faktu může vést k touze po tom, aby
se zastavil zvrácený proces původního plynutí a to se vrátilo ke svému původnímu,
normálnímu a přirozenému pokrokovému toku idejí bez deformací. V samé
přirozenosti lidské mysli nemohou pseudotvůrci donutit lidi, aby přijali jejich
deformace. Jedinou věc, kterou mohou udělat, je zahájit proces nevědomosti -
popsaný před tím - v naději, že až se jim lidé naučí, přijmou jejich zkreslené ideje. To je
otázkou svobody volby. Naneštěstí v mnoha případech pseudotvůrci dočasně uspěli,
jak lze vidět na celé historii lidstva od doby, kdy pseudotvůrci za tím účelem tak
šikovně zfabrikovali jeskynního člověka.
Jelikož se nyní poprvé zjevují nové poznatky o celkovém plánu pseudotvůrců a
Velkém plánu Nejvyššího ve všech těchto událostech, každý se může stát pozitivním a
činným, zastavit transformaci a přenos deformací a obnovit vlastní skutečnou pravou
přirozenost. Takové znovunastolení ustanovuje duchovní obrození a začátek