Page 43 - pzncelek
P. 43
pouze nepřímý přístup do intermediálního světa prostřednictvím spojení s těmi lidmi, kdo
tam přišli z planety Země, kteří jsou negativního pociťování a zlého zaměření.
Avšak druhá fáze této války je v procesu příprav a nyní se právě do jisté míry aktualizuje.
Realizace této fáze mění místo, podmínky, stavy a procesy, za nichž a v nichž se vykoná.
Přemístila se na nejzazší výspu a opěrný bod pekel - přírodní svět ve formě planety Země a
jejích lidí.
Je vrcholnou snahou na obou stranách - na straně nové nebeské společnosti a všech jejích
spojenců, jakož i na straně pekelné společnosti s jejími spojenci - ustanovit opěrné body
zde na planetě Zemi za účelem účasti v závěrečné rozhodující duchovní válce, která by na
planetě Zemi vedla ke zrušení a úplné likvidaci lidské éry a všech jejích tradic, konvencí a
zvyků.
Obě nové společnosti jsou ve spojení s jimi odpovídajícími lidmi, skupinami, společnostmi,
pokoleními, zeměmi, národy a jejich vládami na planetě Zemi. Spojení se odehrává jak
souvztažnými faktory - skrze pozitivní stavy a dobré úmysly lidí, národů, zemí atd. na straně
druhé, tak i otevřením přímého přístupu mnohým lidem do duchovního světa, jejich Niterné
mysli a k jejich duchovním rádcům nebo k negativním přivlastňujícím si entitám a duchům z
pekel.
Toto je nová situace, jež vstoupila do bytí jen nedávno. Existují některé důležité faktory
vyplývající z této neobvyklé situace, které stojí za to, aby byly vzaty v úvahu a upozornilo se
na ně:
1. Pro duchovnost obecně a pro duchovní svět zvlášť: Je tu tendence chápat a vykládat
věci v krajních pojmech a řešit problémy extrémními prostředky. Věci by se mohly chápat a
vykládat krajními duchovními či přírodními pojetími. Zapomíná se přístup střední cesty,
který sjednocuje obě krajnosti v produktivní, tvořivý a funkční celek, jenž vysvětluje věci v
jejich opravdovém obsahu a významu. Zaujetí krajního přístupu vede mnohé k tomu, aby
dělali chyby ve výkladu očekávání toho, co se má dít. Když se věci nedějí tak anebo
neznamenají přesně to, co se očekává nebo jaký význam se jim vykládá, nastávají zklamání.
Z toho plyne fakt, že při komunikaci kupříkladu s vlastními duchovními rádci jeden často
obdrží zprávu, která není v přesném souhlase s tím, jak věci skutečně jsou a budou. Toto je
situace pro mnohé v pozitivních stavech a procesech matoucí a velmi vzrušující pro ty ve
stavech a procesech negativních.
Aby se tato situace vyřešila, je nutné stále mít na mysli upozornění, aby se věci nechápaly v
krajních duchovních či přírodních pojmech nebo ve finalistických, omezujících stavech,
procesech či časovo-prostorových pojetích a kontinuech.
Nebezpečí pro duchovnost obecně je z těchto mylných a poněkud vyšinutých výkladů a
očekávání to, že mají sklon posilovat negativní stav konečnosti a nezměnitelnosti jakékoli
situace. Je třeba si vždy pamatovat, že nic není konečné a nezměnitelné. Tento princip
ustavuje samu esenci a substanci střední cesty, jež v sobě obsahuje opravdovou moudrost
a Božskou prozřetelnost Nejvyššího. Tudíž každý v pozitivním stavu a procesu zde na Zemi
v přírodním stupni, jakož i v intermediálním světě a stupni se důrazně nabádá, aby věci,
události, dění a jejich následky a důsledky chápal a vykládal ve smyslu možností, které se
takto přesně mohou nebo nemusí odehrát nebo mohou nebo nemusí být přesně správně
tak, jak se vyložily.
2. Pro osobní duchovní rozpoložení lidí:
Existuje nebezpečí vystavení na odiv nezvyklého množství protikladných idejí, pojetí,
poselství a událostí. To často vede ke zmatkům a ke sklonům věřit věcem, které jsou ve
větším souhlase s osobními predispozicemi, subjektivními projekcemi, nerealistickými
očekáváními, myšlením dle přání a sebenaplňujícími se věštbami než se skutečnými