Page 43 - pzncelek
P. 43

pouze nepřímý přístup do intermediálního světa prostřednictvím spojení s těmi lidmi, kdo
            tam přišli z planety Země, kteří jsou negativního pociťování a zlého zaměření.

            Avšak druhá fáze této války je v procesu příprav a nyní se právě do jisté míry aktualizuje.
            Realizace této fáze mění místo, podmínky, stavy a procesy, za nichž a v nichž se vykoná.
            Přemístila se na nejzazší výspu a opěrný bod pekel - přírodní svět ve formě planety Země a
            jejích lidí.

            Je vrcholnou snahou na obou stranách - na straně nové nebeské společnosti a všech jejích
            spojenců, jakož i na straně pekelné společnosti s jejími spojenci - ustanovit opěrné body
            zde na planetě Zemi za účelem účasti v závěrečné rozhodující duchovní válce, která by na
            planetě Zemi vedla ke zrušení a úplné likvidaci lidské éry a všech jejích tradic, konvencí a
            zvyků.

            Obě nové společnosti jsou ve spojení s jimi odpovídajícími lidmi, skupinami, společnostmi,
            pokoleními, zeměmi, národy a jejich vládami na planetě Zemi. Spojení se odehrává jak
            souvztažnými faktory - skrze pozitivní stavy a dobré úmysly lidí, národů, zemí atd. na straně
            druhé, tak i otevřením přímého přístupu mnohým lidem do duchovního světa, jejich Niterné
            mysli a k jejich duchovním rádcům nebo k negativním přivlastňujícím si entitám a duchům z
            pekel.


            Toto je nová situace, jež vstoupila do bytí jen nedávno. Existují některé důležité faktory
            vyplývající z této neobvyklé situace, které stojí za to, aby byly vzaty v úvahu a upozornilo se
            na ně:

            1. Pro duchovnost obecně a pro duchovní svět zvlášť: Je tu tendence chápat a vykládat
            věci v krajních pojmech a řešit problémy extrémními prostředky. Věci by se mohly chápat a
            vykládat krajními duchovními či přírodními pojetími. Zapomíná se přístup střední cesty,
            který sjednocuje obě krajnosti v produktivní, tvořivý a funkční celek, jenž vysvětluje věci v
            jejich opravdovém obsahu a významu. Zaujetí krajního přístupu vede mnohé k tomu, aby
            dělali chyby ve výkladu očekávání toho, co se má dít. Když se věci nedějí tak anebo
            neznamenají přesně to, co se očekává nebo jaký význam se jim vykládá, nastávají zklamání.

            Z toho plyne fakt, že při komunikaci kupříkladu s vlastními duchovními rádci jeden často
            obdrží zprávu, která není v přesném souhlase s tím, jak věci skutečně jsou a budou. Toto je
            situace pro mnohé v pozitivních stavech a procesech matoucí a velmi vzrušující pro ty ve
            stavech a procesech negativních.

            Aby se tato situace vyřešila, je nutné stále mít na mysli upozornění, aby se věci nechápaly v
            krajních duchovních či přírodních pojmech nebo ve  finalistických,  omezujících stavech,
            procesech či časovo-prostorových pojetích a kontinuech.

            Nebezpečí pro duchovnost obecně je z těchto mylných a poněkud vyšinutých výkladů a
            očekávání to, že mají sklon posilovat negativní stav konečnosti a nezměnitelnosti jakékoli
            situace. Je třeba si vždy pamatovat, že nic není konečné a nezměnitelné. Tento princip
            ustavuje samu esenci a substanci střední cesty, jež v sobě obsahuje opravdovou moudrost
            a Božskou prozřetelnost Nejvyššího. Tudíž každý v pozitivním stavu a procesu zde na Zemi
            v přírodním stupni, jakož i v intermediálním světě a stupni se důrazně nabádá, aby věci,
            události, dění a jejich následky a důsledky chápal a vykládal ve smyslu možností, které se
            takto přesně mohou nebo nemusí odehrát nebo mohou nebo nemusí být přesně správně
            tak, jak se vyložily.

            2. Pro osobní duchovní rozpoložení lidí:

            Existuje   nebezpečí   vystavení   na   odiv   nezvyklého   množství   protikladných   idejí,   pojetí,
            poselství a událostí. To často vede ke zmatkům a ke sklonům věřit věcem, které jsou ve
            větším   souhlase   s   osobními   predispozicemi,   subjektivními   projekcemi,   nerealistickými
            očekáváními,   myšlením   dle   přání   a  sebenaplňujícími  se   věštbami   než   se   skutečnými
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48