Page 46 - pzncelek
P. 46

POSELSTVÍ DVANÁCTÉ


                     O rozličných érách v dějinách duchovního rozvoje člověčenstva






            Dne 8. dubna 1982 na Martiniku

            Dnes byla obdržena od Nejvyššího následující poselství:


            Je nutné si uvědomit a pochopit, že v procesu dějin lidského duchovního rozvoje anebo
            zaostávání   na   planetě   Zemi   existovaly   odlišné   ideologické,   doktrinální,   filosofické,
            metafyzické a pojmové přístupy a požadavky ohledně záležitostí víry, náboženství, života,
            mystiky a podobných věcí v souladu se stavem, rozpoložením a procesem duchovnosti
            odlišných lidských ér. Odlišné éry vyžadovaly odlišné duchovní přístupy. Bylo by tedy
            omylem analogizovat a generalizovat vzhledem k jakékoli z nich.


            Obecně by se takový rozvoj anebo regrese mohly pojímat v několika hlavních krocích, které
            velmi často zahrnují dlouhé historické éry trvající v lidských přírodních pojmech někdy po
            tisíce či dokonce milióny let.

            Sama počáteční éra, první, opravdové a ryzí člověčenstvo ve formě androgynních lidí, jež
            trvala přibližně dvacet tisíc let, reprezentovala plnost opravdové duchovnosti. Tento stav lze
            charakterizovat   jedinečnou   a   neopakovatelnou   jednotou,   jedností   a   harmonií   volních,
            racionálních, intelektuálních, logických, filosofických, intuitivních, emočních, mystických,
            esoterických,  exoterických,   vědeckých,   empirických   a   všech   ostatních   duchovních,
            duševních a fyzických pojímání, chápání a praktikování všech záležitostí víry, náboženství a
            duchovnosti. Jak uvedeno výše, v této éře neexistovaly mezi jednotlivými oblastmi žádné
            rozpory.

            Jak   počala   duchovní   regrese,   začal   nastávat   posun   v   tomto   pojímání,   chápání   a
            praktikování.

            Další éra v historii člověčenstva, éra rozštěpení lidských bytostí do dvou forem - ženy a
            muže - započala postupné kladení důrazu na zevně racionální, logický, vědecký, empirický,
            exoterický  a intelektuální přístup k záležitostem víry, náboženství a duchovnosti. Volní,
            intuitivní, esoterický, mystický, emocionální atd. přístup počal být poněkud podceňován a
            považován za méně platný. Tato éra trvala několik miliónů roků a skončila úplnou devastací
            duchovnosti a destrukcí všech přístupů. To je éra takzvaného pádu. Pád je v obecnosti
            charakterizován   zvrácením   všech   principů   víry,   náboženství   a   duchovnosti   takovým
            způsobem, že důraz se klade zcela na zevní, vnější smyslové vstupy a výstupy s tím, že se
            závěry vyvozují ze zevně pozorovatelných jevů a poznatků, které nemají spojitost s ničím
            niterným - ať čistě racionálním, intelektuálním, logickým atd., nebo čistě volním, intuitivním,
            mystickým atd. Tato éra, éra Pádu, pokračovala též několik miliónů roků a skončila fabrikací
            jeskynního člověka,  pseudolidí  a ustanovením negativního stavu v duchovním světě ve
            formě pekla. Neexistuje žádný vědecký důkaz pro cokoli a kohokoli existujícího před touto
            érou kvůli faktu, že všechny stopy předešlých lidí byly velmi důkladně a pečlivě zahlazeny a
            zničeny   takzvanými  pseudotvůrci.  Zůstaly   jen   některé   nejasné   pověsti.   V   Bibli   a   u
            Swedenborga  existují   některé   nepřímé   náznaky   této   éry,   éry   před   započetím
            pseudočlověčenstva.   Na  pseudotvůrce  se   někdy   odkazuje   jako   na  Nefelíny,   Refajce,
            Anákovce atd.

            Éra   po   Pádu,   čili   první   éra   v   historii  pseudočlověčenstva,  je   érou   úplné   duchovní
            nevědomosti,   která   postrádá   jakoukoli   logiku,   odůvodnění,   racionalitu,   volní   procesy,
            intuitivnost, mysticismus, víru atd. Namísto toho nevědomost produkuje pověry, obavy,
            neřešitelná tajemství, magii, slepou poslušnost zevních autorit anebo božstev, která jsou
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51