Page 30 - pzncelek
P. 30
POSELSTVÍ OSMÉ
O principech duchovní homogennosti
Dne 3. – 4. dubna 1982 na Martiniku
V tomto datu byla obdržena následující poselství od Nejvyššího.
Je nutné něco zpracovat o principech duchovní homogenity.
Od té doby, co vstoupil do bytí negativní stav, člověčenstvo na planetě Zemi ztratilo jednu
z nejdůležitějších hodnot duchovnosti: homogenitu.
Homogenita je integrující, sjednocující a asimilující princip rozdílnosti, rozmanitosti a
odlišnosti duchovních pojetí, chápání a přístupů, které existují ve vztahu k Nejvyššímu,
náboženstvím, Stvoření a životu.
Inherentní v pozitivním stavu, jsa samou jemu imanentní kondicí a stavem, je princip
homogenity, dle něhož se vše udržuje v harmonické, rytmické a soudržné funkční jednosti.
Inherentní negativnímu stavu bytí, jsouce samou jeho imanentní kondicí a stavem, jsou
principy rozdělení, stranictví, protichůdnosti, nejednoty, různosti mínění, netolerance,
separace, výlučnosti, falešné spravedlnosti a zvrácené morálky, které neustále podkopávají,
kazí a nakonec ničí vše, co vede k homogenitě, sjednocení, integraci a harmonizaci
duchovnosti.
Vzhledem k této inherentní a imanentní kondici negativního stavu existuje na planetě Zemi
rozmanitost náboženství a duchovních pojetí, která jsou navzájem netolerantní a každé se
prohlašuje za nadřazené nad každé jiné.
Tento postoj lze, kromě jiného, považovat za jeden z hlavních důvodů, proč všechna
existující lidská náboženství od doby započetí negativního stavu do současnosti jsou zcela,
úplně a nezvratně mrtvá. Nemají a nemohou v sobě mít vůbec žádnou pravou duchovnost.
Pravá duchovnost je oživujícím principem každého náboženství. Duchovnost a živoucnost
každého pravého náboženství jsou vždy určeny výše uvedeným principem homogenity.
Aby se pojmu homogenity lépe rozumělo, bude užitečné zpracovat něco o jejích důležitých
principech.
1. Princip diverzifikované jednosti.
Tento princip tvrdí, že je jen Jeden Bůh, Jeden Nejvyšší a Jeden Stvořitel, kdož Se projevuje
Svému stvoření v nekonečné rozmanitosti způsobů, módů, vnímání, chápání a
přizpůsobení.
Jak se uvedlo předtím, obsahuje Nejvyšší ve své Absolutní kondici, Stavu a Procesu v Sobě
všechny nekonečné počty změn a jedinečností. Proto je Nejvyšší vždy Odlišný a Jedinečný
ve vnímání, přijímání a chápání těch, kdož nejsou absolutní, ale relativní k Jeho/Jejímu
Absolutnímu stavu, Kondici a Procesu.
Každé jedinečné individuum vnímá, chápe a přijímá Nejvyššího poněkud odlišně a
jedinečně od všech druhých. Toto je nutným požadavkem principu duchovní homogenity,
protože v takovém odlišném a jedinečném vztahu je sdílena jednost nekonečné a absolutní
diverzity Nejvyššího všemu Stvoření.