Page 26 - pzncelek
P. 26

Existují některé další body, které je třeba uvážit s ohledem na výše uvedená tvrzení:


            1. Přijímání, vnímání atd. pravého života je možné pouze z Nejvyššího. Nejvyšší nadílí život
            přímo do jeho recipientů. Jakékoli jiné způsoby, módy a metody produkování, posílání,
            přijímání, obsahování a přenášení života jsou jen nepřímým nadělením. To znamená, že
            cokoli je, je pouze proto, že Nejvyšší Jest. Z tohoto „Jest“ lze vzít a produkovat něco, co
            smí a může imitovat život. Ale i tato imitace života je možná pouze proto, že Nejvyšší Jest.
            Není možná žádná imitace bez toho, co je imitováno. Proto se nazývá životem nepřímým
            nadělením Nejvyššího.

            2. Pseudotvůrci, jsouce původně a ve svém počátečním obsahu a formě přímým nadělením
            života   z Nejvyššího   a   Nejvyšším,   byli   s to   použít   tento   princip   za   účelem   zahájení
            negativního stavu. Takže negativní stav začíná v tomtéž okamžiku, kdy nastává produkce,
            přenos   a   přijímání   života   jinými   prostředky   než   přímým   nadělením   od   Nejvyššího   a
            Nejvyšším. Taková  metodologie produkuje neduchovní život, který se pak považuje za
            pravý život. Z tohoto pochází vznik všech neduchovních principů a kategorií, které vedou
            k ustanovení zla ve formě pekel a všech ostatních běd v bytí.

            3. Přímé nadělení života z Nejvyššího v sobě obsahuje duchovní a praktické důsledky, které
            lze mezi mnoha jiným rozlišit takovými stavy a procesy, jako potěšení, rozkoš, radost,
            štěstí,   legrace,   svoboda,   blahobyt,   sdílení,   výměna,   vespolnost,   vzájemný   prospěch   a
            všechny ostatní pozitivní hodnoty  života. Vždy  se  touží po  tom, aby  každý  sdílel tyto
            znamenité  blaženosti,  které ustanovují  prožívání pravého  života.  Do  pravého  života  se
            nevkládají ani se po něm nechtějí žádné jiné významy a očekávání.

            4. Všechny ostatní způsoby žití (ukradenými principy života, jak se popisuje v „Základech
            lidské duchovnosti”) nemohou samy o sobě produkovat takové čisté stavy a procesy, jak se
            uvádějí v bodě 3. Jen je napodobují. Imitace ale nejsou pravými skutečnostmi. Proto lidé
            vyprodukovaní   nepřímým   či   ukradeným   nadělením   od   Nejvyššího   či   Nejvyšším   (skrze
            snahu  pseudotvůrců zničit duchovnost) nemohou opravdu vnímat, chápat a prožívat tyto
            čisté stavy a procesy v jejich původním obsahu a formě. Takže jejich takzvaná radost,
            štěstí,   rozkoš,   potěšení   atd.   je   velmi   mělká,   povrchní,   přechodná   a   iluzivní   a   je   brzy
            nahrazena   zklamáním,   depresí,   zármutkem,   obavami,   strachem,   nepokoje,   beznadějí,
            zmateností, nedorozuměním a mnohými jinými podobnými bědami.

            5. Inherentní jiným způsobům produkce, přijímání a přenášení života než přímým nadělením
            od  Nejvyššího   a  Nejvyšším  je  stálé   trápení,   podléhání   pocitu  viny,  který   prostupuje   a
            prosakuje   vše   bez   výjimky.   To   je   imanentní   princip   univerzálního   řádu   z Nejvyššího.
            Znamená to, že cokoli je ukradeno, musí přinést důsledky tohoto činu. Důsledek je takový,
            že   někdo   má   zásluhu   na   jeho   životě.   Jelikož   je   ale   jeden   nicméně   naživu,   principem
            nepřímého nadělení z Nejvyššího a Nejvyšším (jeden je, neboť Nejvyšší Jest), jedinec nemá
            žádnou jinou možnost než pociťovat stálou existenciální vinu. Vina nemůže produkovat nic
            radostného,   šťastného,   rozkošného   a   opravdu   produktivního.   Vina   je   tudíž   přímým
            výsledkem negativního stavu zla a je kontraproduktivní, destruktivní a konzumuje vzácnou
            životní energii, aby se udržel, a postrádá jakýkoli opravdový význam a smysl – v protikladu
            k víře některých lidí (existencialistů). Takže vina může produkovat jen bídu. V životě, který
            pochází z přímého nadělení od Nejvyššího a Nejvyšším, neexistuje žádná vina. Myslet si
            opak znamená myslet z negativního stavu, tj. z pekel.

            6.   Pokud   lidé   pokračují   v tom,   že   přicházejí   na   planetu   Zemi   nepřímým   nadělením
            z Nejvyššího   a   Nejvyšším   (jak   ho   zfabrikovali  pseudotvůrci),   tj.   živočišným   způsobem,
            budou vždy žít v pocitu viny a stálé bídy. Aby se na této planetě znovu nastolily pravé
            principy života, je nejprve nutné se navrátit k původnímu způsobu, jakým lidé na tuto Zemi
            přicházeli – k přímému nadělení od Nejvyššího a Nejvyšším (jak se stručně popisuje v
            „Základech lidské duchovnosti“). Aby se toto stalo, je nejprve nutné odstranit typickou
            lidskou éru, která je na prvním místě výsledkem zvrácené metody infúze pseudoživota do
            pseudolidí pseudotvůrci.  Pouze tehdy lze z lidské mysli a chování odstranit pocit viny a
            všechny výsledné ubohosti.
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31