Page 489 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 489
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Jak jste si plně vědomi, znamená externalizace, naturalizace a ritualizace duchovnosti
negativní stav. V této situaci je negativní stav považován za pozitivní. Proto je pozitivní
stav definován v negativních termínech odmítání, vyhýbání, strachu, úzkosti a
přikázání, které vám říkají, co nedělat, má-li se přežít tato přírodní šlamastika, v níž
žijete. Není-li tu žádné vnímání jiné reality než negativní, pak říkat něco lidským
tvorům za těchto okolností v pozitivních termínech, znamená docela se minout cílem.
Prostě by to neslyšeli, neboť to není realitou, jakou znají a jaká je jim blízká.
k
Takže aby se mohlo dát lidským tvorům této povahy nějaké duchovní vodítko tomu,
jak minimalizovat nepříznivý dopad negativního stavu na jejich životy, a aby se zavedl
nějaký stupeň příznivých okolností pro eventuální uvedení pozitivního stavu v
pozitivním jazyce, musíte jim nejdříve definovat, co se dělat nemá. Konec konců, jak
víte, žijí v negativním stavu a zbožňují negativní stav. Za těchto okolností by bylo zcela
zbytečné a marné říkat jim, co činit, neboť by stejně vše dělali z pozice negativního
stavu. Dělali by to tedy negativně. Činit něco z té pozice by jim nejen nepřineslo
možnost dostat se ven z negativního stavu a být uveden do stavu pozitivního, ale
zatlačilo by je to ještě hlouběji do negativního stavu. Činit něco z pozice negativního
stavu - bez ohledu na to, co to je či jak pozitivním to a o sobě, znamená
je samo sebou
dělat to negativně. Jakékoliv pozitivní spoluoznačení takového aktu je negováno a
integruje se do negativního stavu, stávaje se znesvěceným.
Z tohoto důvodu se má při vyvedení lidských tvorů z negativního stavu na prvním
místě jim říci, co nedělat. Tím, že jim to řeknete, definujete přirozenost negativního
stavu. té době nikdo skutečně nevěděl, v čem přirozenost negativního stavu spočívá.
V
Dělali vše předpokládajíce, že to, co činili, bylo zcela náležité a božské. Kvůli tomuto
předpokladu musíte jim nejdříve říci, že se mají vyhýbat činům podobného druhu.
Jakmile se ustanoví vzor chování, při jakém se dodržují přikázání a vyhýbá se tomu, co
přikázání nařizují nedělat, pak tehdy a jenom tehdy se může začít bezpečně velmi
pomalé a postupné uvádění nějakých pozitivních konceptů, definovaných v pozitivním
jazyce.
Jiná věc, kterou si je třeba zde uvědomit, je to, že v té době existovalo moc málo
svobody volby. Jak si pamatujete z předešlých porcí Nového zjevení, přicházeli lidští
tvorové na tento svět ne na základě svobodné volby, nýbrž z nutnosti. Nutnost té
situace měla být negativního druhu. Nerozuměli náležitě pojmu svobody výběru.
Vládlo se nad nimi podle řady principů, které je nutily dělat, co se na nich požadovalo,
pod hrozbou trestu smrti v případě odmítnutí konat to tím kterým způsobem.
Pro tehdejší lidské tvory bylo toto přirozeným způsobem žití a života. Nic jiného se
nepojímalo, nevnímalo či nechápalo. Z těch okolností mohl být chápán a přijat pouze
jazyk příkazu. Jak víte, je jazyk nařizování, nátlaku a donucování vždy povahy
negativní. Avšak nerozumíte-li jiné řeči, pak k čemu je, formulujete-li cokoliv v
jakémkoliv jiném jazyku? K ničemu! A nejen to, nýbrž tak činit může být dokonce i
nebezpečné, protože co se nechápe, je považováno za něco původu neznámého či
nezvyklého. Pro tehdejší lidské tvory vše, co bylo neznámého a nezvyklého původu,
znamenalo, že to přichází od démonů. Takže by vás ukamenovali k smrti a znesvětili