Page 48 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 48
KAPITOLA 3.
dít jenom na základě jejich poměru vůči tomu prameni. Ale výběr jakéhokoliv vztahu k
tomuto Absolutnímu zdroji se přenechává tomu, komu se žádá založit takový vztah. Jak
jste si již jistě vědomí, může se skutečný a smysluplný vztah, ba vůbec jakýkoliv vztah,
uskutečnit jenom na základě svobody výběru. Není možný takový vztah z donucení
nebo z nutnosti.
Svoboda volby je možná jen tehdy, jsou-li k dispozici všechny nekonečné rozmanitosti
a způsoby výběrů. Schází-li nějaký druh výběru včetně negativního nebo odmítavého,
pak to znamená, že jiné druhy volby se učiní z donucení nebo jsou způsobeny nutností.
V takovém případě nejde o možnost výběru, ale o stav zotročení. Takže zde je jasně
j
e
vidět, jak možnost volby něco nevolit stejně důležitá a potřebná jako každá jiná
volba.
Budiž nyní řečeno, že Pán Bůh Nejvyšší před tím, než čas a prostor čili stvoření bylo
stvořeno, předvídal, že v určitém bodě času a prostoru se vtělí v zóny vymístění a na
planetě Nula. Z toho postavení později dozraje úplně nové pojímání Pána Boha
Nejvyššího. Stane se plností formy, obsahu, esence a substance Pána Ježíše Krista. V
předvídání této základní, životně nezbytné a osudně rozhodující události byl nastolen
stav na vaší planetě, který slouží jako ilustrace, používající konkrétní a životní události
v životě lidských tvorů, dávající příklad toho, jaký vztah nemít vůči Pánu Ježíši Kristu.
Křesťanství ve vší své úplnosti se stalo takovým příkladem.
Z toho důvodu bylo povoleno, aby Křesťanství zradilo Pána Ježíše Krista. Proto
namísto, aby se církev budovala na principu Petrově, byla vybudována na principu
Šavla/Pavla.
stvoření nyní zná, jaký je správný a náležitý poměr vůči Pánu Ježíši Kristu, bez
upadnutí do pasti nevhodné volby. Jakmile se toto poučení získalo, mohlo dojít k fúzi a
integraci hmotného těla Pána Ježíše Krista, těla učiněného Božským, a tak mohl do
jsoucna a bytí vstoupit úplně nový duchovní stav. Každý takový nový stav, zvláště týká-
li se věčné změny v samé Přirozenosti Stvořitele, vyžaduje, aby mu předcházelo
projevení se všech možných výběrů, které nemožno použít v tomto novém stavu. Jde
totiž o to, aby se uznalo, že jakýkoliv nový stav a každá nová podmínka vyžadují
transformativní pozměnění všeho, co se bude vztahovat k tomuto novému stavu. Není
možné mít k němu vztah starým, i když dříve náležitým způsobem. Žádný správný a
trvalý poměr s něčím novým a odlišným nelze navázat použitím zastaralých cest a
způsobů. Jeho povaha je od základu odlišná, a proto vyžaduje fundamentálně jinačí
přístup, dosud nedostupný a nepochopitelný.
i
Takže jakmile Pán ležíš Kristus uskutečnil tuto nejvnitřnější, vnitřní vnější změnu Své
Přirozenosti a po té, co byly poznány všechny příklady, učící, jaký nemít poměr k této
od základu změněné Přirozenosti, mohl být zahájen proces, ve kterém mohou být
všichni členové stvoření přiváděni do stavu restruktury, přestavby, obnovení a
transformace myslí a celých osobností. Toto je nezbytné pro jejich přizpůsobení a k
tomu, aby bylo pro ně možno budovat tento nový vztah k Absolutnímu zdroji jejich
života - k Pánu Ježíši Kristu. Jak bylo již dříve uvedeno, započal tento základní a
nanejvýš důležitý pochod nejprve v duchovním světě, potom v mezisvětě, posléze v
přírodním světě opravdového stvoření. Až bude dovršen zde, pak začne plný dosah