Page 267 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 267
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
tato ústrojí rekonstruována tak, aby mohla vnímat, pociťovat a přijímat pouze mrtvý
život a komunikovat s ním, bez schopnosti vidět či prožívat něco jiného.
Na úrovni lidského života zvlášť máte násilnou kombinaci všech aspektů orgánů
pravého života, orgánů nesentientního života a orgánů mrtvého života. Tato neobvyklá
kombinace poskytuje lidskému životu podivnou soupravu smyslových orgánů, které
úplně zkreslují, zprzňují a zmrzačují všechny vhodné způsoby vnímání, pociťování,
přijímání a komunikování na všech úrovních života. Fakticky je situace s lidskými
smyslovými orgány taková, že byly pečlivě navrhnuty tak, aby dávaly převrácený
pohled na život v jeho všech aspektech. Jak víte, jsou lidští tvorové po většině schopni
vnímat jenom svůj vnější hmotný svět a funkce svých těl. Jsou schopni omezeně
zakoušet vlastní stav mysli a emocí. Nicméně kvůli geneticky pozměněným smyslovým
orgánům dokonce i vnímání vlastního fyzického prostředí, jakožto i funkcí vlastních těl
a mysli neodpovídá pravé skutečnosti. Fakticky vše, co lidští tvorové myslí nebo cítí, že
vnímají, pociťují a přijímají, není skutečně to, co si myslí, že je. Jejich vnímání světa
není takové, jak svět ve skutečnosti je. Je značně zkreslené. Tato situace dává lidskému
životu docela rozdílnou perspektivu. Nemajíce jiný způsob ani pramen informace než
tyto zkreslující smyslové orgány, přicházejí lidští tvorové k takovým závěrům o životě
obecně a lidském životě zvlášť, jaké odrážejí pramálo z reality života. Nadto si
neuvědomují, že všechny zevnější aspekty jejich života, jakožto i niternosti byly
záměrně pozměněny, překříženy či přepojeny, aby se tak umožnil vznik toho
prapodivného fenoménu, jakým je lidský život.
12. Existuje ještě další zevní faktor života, který lze považovat za zevnějšnost
zevnějšnosti. Toho činitele lze pojímat jako prostředí života. Pojem prostředí vyvěrá
z představy ducha o rozmanitých prostředích, do jakých se zevní forma života se svým
niterným a vnitřním obsahem, strukturou, dynamikou a všemi komponentami může
umístit.
Jak si pamatujete, existuje Absolutní duch - Pán Ježíš Kristus, který/která je životem
v Sobě a samým Sebou. Z Absolutního Ducha života vyzařuje a rodí se veškerý život.
Aby život splnil svou funkci a svůj účel, byli stvořeni přijímači tohoto života, kteří se
stali nositeli Jeho rozličných elementů. Jelikož se život ubírá z toho nejniternějšího
přes to zprostředkující směrem navenek, jeví se v tom zevnějšku, jako by byl mimo
jeho Zdroji a jen tak se může
svůj zdroj. Jenom tímto jevem lze ustanovit blízkost k
zahájit komunikování.
Slovo ‚blízkost‘ postuluje imaginární vzdálenost mezi dvěma body, které jsou ve stavu
neustálého komunikování. Absolutní bod života vysílá a relativní bod v dálce přijímá a
oplácí to, co přijímá tím, že poskytuje zpětnou vazbou počátečnímu bodu. Aby se v této
nutné blízkosti nalézal bod příjmu, bylo pro něj stvořeno velice svérázné prostředí,
v němž může vnímat sama sebe jako svobodný a nezávislý aktér přijímání a
recipročního vyměňování života se svým vlastním prostředím. Toto prostředí se může
pojímat jako základna či matrice, kam byl život přidělen Vysílatelem.
Jakmile se takové prostředí stvoří, vezmou se z něho elementy a pomocí fúze se spojí
s ideami zevnějších forem pro vyjádření a působení života. Tímto způsobem se dostane
svérázné tělo pro život ducha a duše, přizpůsobené zevní struktuře toho prostředí.