Page 88 - hinz
P. 88

V tomto verši se popisuje, že skrze svá čtyři hlavní náboženská přesvědčení tato
            sebeláska uspěla v umístění se do lidských myslí na místo všezahrnující Božské
            pravdy, která obsahuje všechny aspekty Pravdy, a že vzhledem k tomu se uzavřel
            neustálý styk a komunikování s Niternou myslí, kde přebývá pravý Nejvyšší, a
            faktem odmítnutí, že takové věci jako Niterná mysl a duchovní principy existují, byla
            uvedena do úplné dominance zevní mysl.

            Verš dvanáctý:


                                        „Kvůli přestoupení propadla armáda rohu,
                                         aby se protivil denním obětem; a pravdu
                                        srazil dolů na zem. Toto vše učinil a dařilo
                                                            se mu.“

            Tento verš odráží fakt, že kvůli počáteční aktivaci negativního stavu byly všechny
            nepravdy, zla a ohavná přesvědčení o nich přivlastněny jejich sebelásce a staly se v
            rukách  sebelásky nástrojem, zabraňujícím každému před neustálou komunikací a
            stykem   s   niternostmi   a   s   Nejvyšším   v   těchto   niternostech.   Tímto   aktem   byla
            nepravda prohlášena za pravdu, sebeláska prohlášena za dobro a řádná pozice
            hlavou vzhůru byla prohlášena za pozici vzhůru nohama. Takže se tehdy v lidské
            mysli pevně ustanovila obrácená pozice vzhůru nohama a úspěšně se uchytila v
            lidských životech.


            Verš třináctý:

                                         „Pak jsem uslyšel svatého hovořit; a jiný
                                         svatý řekl tomu, co hovořil: „Jak dlouho
                                           bude vize týkající se denních obětí a
                                         přestoupení, která pustoší, vydávání jak
                                          svatyně i zástupů, aby byly pod nohou
                                                        rozdupány?“ “

            V těchto slovech: „svatý“ a „jiný svatý“ jsou označeni duchovní rádci, kteří jsou na
            této Zemi přiděleni Nejvyšším Niterné mysli každého za účelem udržování neustálé
            spojující linky lidské mysli se všemi ostatními úrovněmi Stvoření. Zde se dotazovali,
            jak dlouho tato situace bude pokračovat a jak dlouho bude panovat tato pozice
            vzhůru nohama?


            Verš čtrnáctý:

                                          „A řekl mi: ‘Po dva tisíce tři sta dní; pak
                                                 bude svatyně vyčištěna.‘ “

            V niterném smyslu tato slova nepopisují fyzický čas, ale namísto toho určují stupeň
            a potřebu naplnění a užitku, který negativní stav poskytuje pro poučení každého v
            celém   Stvoření   Nejvyššího.   „Dva   tisíce“   znamená   všechny   aspekty   negativních
            panujících lásek, které byly přijaty lidmi a stvořeními na této planetě a po celé zóně
            vymístění, zatímco „tři sta dní“ znamená, dokud nevyčerpají svou užitečnost a
            dokud každý ve Stvoření Nejvyššího a v zóně vymístění nezíská plné poučení o
            povaze negativního stavu. Pak bude negativní stav odstraněn a cesta do Niterné
            mysli a do duchovního světa se otevře a v tomto světě se znovu ustanoví správná
            pozice hlavou vzhůru.
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93