Page 34 - hinz
P. 34

způsobem  potřebuji  na  jakékoli  úrovni, ať  duchovní,  duševní, fyzické, finanční,
            sociální a tak dále, vím, že můj Pán a Stvořitel zná, jaké jsou mé skutečné potřeby.
            Žádám svého Pána, Ježíše Krista, aby mi poskytl vše, co potřebuji za účelem bytí
            lepší,   duchovnější,   užitečnější   lidskou   bytostí,   láskyplnější   a   moudřejší   lidskou
            bytostí atd. Vzdávám vše, čím jsem a co mám, Tobě můj milovaný Pane, jelikož
            jedině Ty v absolutním smyslu znáš, co je pro mě nejlepší. Tudíž skutečně chci činit
            jen Tvou vůli, ne kvůli své sobeckosti, ale především kvůli Tobě a kvůli všem ve
            Tvém Stvoření, kvůli všeobecnému prospěchu, společnému blahu a užitku všech.“


            Je   též   důležité   se   naučit,   jak   formulovat   a   klást   otázky   vlastní   Niterné   mysli,
            Nejvyššímu a vlastním duchovním rádcům.


            Jestliže je to vůbec možné, mělo by se  vyhýbat kladení otázek ve smyslu „měl
            bych“. Například: „Měl bych učinit to či ono? “ „Měl bych zařídit to či ono? “ „Měl
            bych jít tam či onam? „ Takové otázky obvykle vyvěrají z vlastního myšlení dle
            přání, a tudíž porušují pravidlo rady, která přichází ze svobodné volby. Omezují
            vlastní Niternou mysl, Nejvyššího a vlastní duchovní rádce, aby na tyto otázky
            odpovídali pouze jedním možným způsobem, to jest dávajíce jedinci nepopiratelnou
            svobodu volby učinit cokoli, co si žádá, pokud si tak zvolí. Takže se nevyhnutelně
            dostane odpovědi: „Jestliže jsi tak zvolil, můžeš to učinit. “ atd.

            Namísto   toho   se   radí   klást   otázky   ve   smyslu:   Co   je   nejlepší   pro   všechny
            zúčastněné?   Může  to pomoci  být  lepší a  duchovnější    lidskou  bytostí? Je  to
            duchovně správné? Je to v souladu s vůli pravého Nejvyššího? Je radno učinit to
            z hlediska pozitivního stavu ?  Nebezpečí odpovědi: „Jestliže jsi tak zvolil, můžeš to
            učinit.“, atd., spočívá ve faktu, že se taková odpověď přijímá jako schválení, aby se
            tak učinilo, protože se to předpokládá jako vůle Boží. Takže se vlastní vůle nebo
            vlastní myšlení dle vlastního přání vkládá do vůle Boží. Když se tak stane, otevírají
            se dveře do negativního stavu a, jako důsledek toho, velmi vychytralí a komplexní
            zlí a negativní duchové vstupují do jedincova života, proniknou na vrchol jeho
            duchovní hory a převezmou plnou vládu nad  jeho životem ve formě a pod maskou
            vlastních   pravých   duchovních   rádců,   vlastní   pravé   Niterné   mysli   a   pravého
            Nejvyššího.


            Aniž se kdo naučí ze své vlastní svobodné volby a vůle žádat, aby se v jeho životě
            konala vůle Boží, nikdy nemůže být jist, zdali je či není ve styku s vlastní pravou
            Niternou myslí, vlastními pravými duchovními rádci a pravým Nejvyšším.


            Jestliže kdo věrně aplikuje ve svých duchovních transech tento čtvrtý krok, je velmi
            nepravděpodobné, že bude podveden.


            Ovšem   nejbezpečnější   a   nejspolehlivější   způsob   verifikace   a   bezpečnostních
            prověrek   lze   nalézt   v soustavném   používání   všech   výše   uvedených     kroků   od
            nejzevnějších po nejniternější. Lze se snadno naučit hypnoticky prodloužit fyzicky
            čas, takže deset minut objektivního času, lze například protáhnout na jednu či dvě
            hodiny nebo na tak dlouho, jak je v subjektivním čase nutné, aby se prošly všechny
            tyto   kroky.   Schopnost   lidské   mysli   manipulovat   časem   pro   její   prospěch   se
            doposud zbytečně nevyužívala. Nadešel čas, aby se každý naučil využívat tento dar
            ku svému prospěchu za účelem neustálého duchovního růstu a pokroku.
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39