Page 34 - hinz
P. 34
způsobem potřebuji na jakékoli úrovni, ať duchovní, duševní, fyzické, finanční,
sociální a tak dále, vím, že můj Pán a Stvořitel zná, jaké jsou mé skutečné potřeby.
Žádám svého Pána, Ježíše Krista, aby mi poskytl vše, co potřebuji za účelem bytí
lepší, duchovnější, užitečnější lidskou bytostí, láskyplnější a moudřejší lidskou
bytostí atd. Vzdávám vše, čím jsem a co mám, Tobě můj milovaný Pane, jelikož
jedině Ty v absolutním smyslu znáš, co je pro mě nejlepší. Tudíž skutečně chci činit
jen Tvou vůli, ne kvůli své sobeckosti, ale především kvůli Tobě a kvůli všem ve
Tvém Stvoření, kvůli všeobecnému prospěchu, společnému blahu a užitku všech.“
Je též důležité se naučit, jak formulovat a klást otázky vlastní Niterné mysli,
Nejvyššímu a vlastním duchovním rádcům.
Jestliže je to vůbec možné, mělo by se vyhýbat kladení otázek ve smyslu „měl
bych“. Například: „Měl bych učinit to či ono? “ „Měl bych zařídit to či ono? “ „Měl
bych jít tam či onam? „ Takové otázky obvykle vyvěrají z vlastního myšlení dle
přání, a tudíž porušují pravidlo rady, která přichází ze svobodné volby. Omezují
vlastní Niternou mysl, Nejvyššího a vlastní duchovní rádce, aby na tyto otázky
odpovídali pouze jedním možným způsobem, to jest dávajíce jedinci nepopiratelnou
svobodu volby učinit cokoli, co si žádá, pokud si tak zvolí. Takže se nevyhnutelně
dostane odpovědi: „Jestliže jsi tak zvolil, můžeš to učinit. “ atd.
Namísto toho se radí klást otázky ve smyslu: Co je nejlepší pro všechny
zúčastněné? Může to pomoci být lepší a duchovnější lidskou bytostí? Je to
duchovně správné? Je to v souladu s vůli pravého Nejvyššího? Je radno učinit to
z hlediska pozitivního stavu ? Nebezpečí odpovědi: „Jestliže jsi tak zvolil, můžeš to
učinit.“, atd., spočívá ve faktu, že se taková odpověď přijímá jako schválení, aby se
tak učinilo, protože se to předpokládá jako vůle Boží. Takže se vlastní vůle nebo
vlastní myšlení dle vlastního přání vkládá do vůle Boží. Když se tak stane, otevírají
se dveře do negativního stavu a, jako důsledek toho, velmi vychytralí a komplexní
zlí a negativní duchové vstupují do jedincova života, proniknou na vrchol jeho
duchovní hory a převezmou plnou vládu nad jeho životem ve formě a pod maskou
vlastních pravých duchovních rádců, vlastní pravé Niterné mysli a pravého
Nejvyššího.
Aniž se kdo naučí ze své vlastní svobodné volby a vůle žádat, aby se v jeho životě
konala vůle Boží, nikdy nemůže být jist, zdali je či není ve styku s vlastní pravou
Niternou myslí, vlastními pravými duchovními rádci a pravým Nejvyšším.
Jestliže kdo věrně aplikuje ve svých duchovních transech tento čtvrtý krok, je velmi
nepravděpodobné, že bude podveden.
Ovšem nejbezpečnější a nejspolehlivější způsob verifikace a bezpečnostních
prověrek lze nalézt v soustavném používání všech výše uvedených kroků od
nejzevnějších po nejniternější. Lze se snadno naučit hypnoticky prodloužit fyzicky
čas, takže deset minut objektivního času, lze například protáhnout na jednu či dvě
hodiny nebo na tak dlouho, jak je v subjektivním čase nutné, aby se prošly všechny
tyto kroky. Schopnost lidské mysli manipulovat časem pro její prospěch se
doposud zbytečně nevyužívala. Nadešel čas, aby se každý naučil využívat tento dar
ku svému prospěchu za účelem neustálého duchovního růstu a pokroku.