Page 29 - hinz
P. 29

3. Svatá bible. Po zkonvertovaném stínu nebo Velícím bezpečnostním důstojníkovi
            se žádá, aby  otevřel Svatou bibli v první či třetí kapitole  Evangelia  dle  Jana a
            postupně ji přitiskl u každého na  čelo, srdce a solární  plexus.  Pak ji umísťuje na
            srdce, drží ji zde, v tomto procesu každého sedmkrát poklepe  na levé a pravé
            rameno, nesa meč na levém rameni, zatímco zároveň každého zalévá intenzivním,
            zářivým bílým světlem z východu.

            Tato kombinovaná zkouška bývala nejspolehlivější, když byla poprvé ustanovena.
            Žádný   zlý   či  negativní   duch,   žádný   podvodník   ji   nemohl  vydržet  příliš   dlouho.
            Naneštěstí   nyní   daleko   vychytralejší   a   složitější   negativní   entity   uspěly   ve   své
            pseudoduchovní snaze po „mutacích“ přizpůsobit se tomuto komplexnímu testu, a
            tudíž   mohou   projít   dokonce   i   touto   zkouškou.  A  však  v kombinaci   s ostatními
            metodami  zůstává  tato zkouška hodnotnou a platnou, pokud není používána jako
            jediná.

            4. Pečlivá kontrola rozpoložení na vrcholku vlastní duchovní hory. Žádá se (anebo
            se to v duchovní  autohypnóze  učiní před čímkoli jiným), aby se vešlo na vrchol
            vlastní duchovní hory a pečlivě se zde zkontrolovaly podmínky. Je skála na pravé
            straně a má touž formu a velikost? Změnila se skála nějak? Je brána na levé straně
            uzavřena a zapečetěna? Zkontrolujte pečlivě pečeť na bráně, aby  se zjistilo, zdali
            zde nejsou nějaké znaky toho, že s ní zacházel někdo nepovolaný. Je nebe modré,
            jasné a čisté?   Nebo jsou zde nějaké mraky či zákaly? Svítí slunce na východní
            straně nad obzorem přibližně 30 stupňů nad vlastní hlavou nebo v pozici, jakou má
            v deset   hodin   letního   rána?   Existují   na   vrcholku   duchovní   hory   nějaké   znaky
            opotřebení a zanedbání? Jsou zde nějaké stopy po  pleveli  či podezřele směšně
            vyhlížejících rostlinách, stromech nebo zvířatech anebo strukturách atd.? Je tráva
            čerstvě zelená, náležitě zavlažována a udržovaná? Jsou všechny struktury, které
            smějí být přítomny na vrcholku duchovní hory, v dobrém vzezření, formě a pořádku,
            bez   žádného   znaku   zanedbanosti,   porušení   či   poškození?   Je   voda   v bazénu   a
            vodopádu   krystalicky   průzračná   a   čistá,   bez   žádného   znaku   po   zakalení   atd.?
            Objevují se vlastní duchovní rádci v krásném oděvu a v jasných barvách či světlech,
            atd.?

            Tyto či podobné znaky jsou velmi důležité pro určení, zdali je na vrcholku vlastní
            duchovní hory vše náležité. Jakékoli odchylky od náležitého uspořádání na vrcholku
            vlastní   duchovní   hory   jsou   podezřelé   vzhledem   k univerzálnímu   souvztažnému
            významu, který všechny věci a okolnosti na vrcholku hory mají. Jestliže někdo zjistí
            jakékoli takové nepříjemné změny, může být naprosto přesvědčen a být si jist, že
            není ve styku s vlastní pravou Niternou myslí nebo s vlastními pravými duchovními
            rádci neboli že tento jedinec činí něco nesprávného, co otvírá dveře do negativního
            stavu a zamořuje, znečišťuje a otravuje jeho vlastní život.


            Jestliže se tato metoda užívá v kombinaci se všemi ostatními metodami, je to úplně
            spolehlivý nástroj ověřování a bezpečnostních prověrek. Avšak berte v úvahu, že
            vychytralí   a   komplexní   negativní   duchové   a   entity   ve   své   pseudoduchovní
            schopnosti „mutace“, poznávajíce požadované rozpoložení vrcholku duchovní hory,
            občas uspějí při udržování náležitého a očekávaného status quo. V případech jako
            jsou tyto je dobrým opatřením požádat takového ducha či rádce, aby na vrcholku
            duchovní   hory   učinil   nějaký   pozitivní   počin.   Aby   například   vytvořil   či   zkrášlil
            květinovou   zahradu   nebo   ovocný   sad   nebo   postavil   vodopád   nebo   bazén   či
            strukturu a tak dále a podobně. Jestliže jedinec kladně a napevno zjistí, že se
            provedl vybavení a zkrášlení vrcholku vlastní duchovní hory, může si být po určité
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34