Page 438 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 438

DIALOG 142

            nanosekundy.  Na  druhé  straně,  ve  vašem  subjektivním  způsobu,  váš  lidský  neživot
            z pozice  vaší  vlastní  subjektivní  a  hmatatelné  zkušenosti  trvá  mnoho  let  neboli  po
            dobu přidělenou vašemu bytí na planetě Nula ve vašem lidském těle. I když to není
            lehké  myslet  v objektivní  modalitě  toho,  jak  prožíváte  a  vnímáte  váš  lidský  neživot,
            radí se vám, abyste si kdykoliv, kdy jste v nějaké bídné nebo bolestivé nebo nepříjemné
            a  frustrující  situaci,  byli  vědomi  této  skutečnosti  a  přemýšleli,  pokud  můžete,
            v objektivním módu. Je docela možné se vytrénovat v myšlení tímto způsobem. Pokud
            toho můžete dosáhnout, bude pro vás o mnoho snazší snášet váš lidský neživot.


            Věnujme  se  nyní  Borisovým  otázkám.  Proč  je  někdy  nutné  kohokoliv  upozornit  na
            něco nebo vědět o něčem, co se stalo během současného cyklu času nebo co souvisí
            s negativním stavem a jeho lidským neživotem nebo tou ideou, která umožňuje jedinci
            odmítnout Mne jako jediný Absolutní Zdroj Života, když všechno toto bylo takříkajíc
            odebráno z mysli a paměti všech a umístěno do universality-všeho pro věčné poučení?
            Nebo  poté,  co  se  vše  o  tom,  co  se  nemá  volit,  náležitě  zodpovědělo  a  hmatatelně
            ilustrovalo?  Jsou  tu  přinejmenším  dva  důležité  důvody;  nebo  lépe  řečeno,
            v současnosti mohou být zjeveny a rozvinuty pouze dva důvody. Prvním je, že musíte
            rozlišovat  mezi  stavem  vědění  něčeho  a  toho,  že  něco  máte  jako  integrální  součást
            svého života, čím se musíte neustále dennodenně zabývat, a co proto značně ovlivňuje,
            nebo dokonce komplikuje váš život, žádající vaši pozornost a energii. Tedy vědět něco
            či o něčem nebo mít ideje o něčem není totéž, jako mít to něco ve svém životě jako
            integrální  součást.  Jakmile  se  získá  jakákoli  znalost  o  čemkoli,  nelze  to  navěky
            eliminovat.  Může  to  vypadnout  z vlastní  paměti  nebo  z vlastního  vědomého
            uvědomění, ale nelze to vymazat z veškeré paměti, která obsahuje všechny dostupné
            znalosti a která je umístěna v universalitě-všeho.


            Pokud  by  byla  možná  taková  věc  jako  trvalá  eliminace  jakékoliv  nabyté  znalosti  a
            zkušenosti  ze  jsoucna  a  bytí,  v tom  případě  by  se  nemohlo  uskutečnit  žádné  trvalé
            poučení o ničem. Museli byste stále získávat stejnou znalost znovu a znovu. To by vám
            bránilo  v získání  jakékoliv  nové  znalosti,  ,  protože  byste  zapadli  do  neustálého
            opětovného získávání téže věci. Takže, jak vidíte, jednou věcí je mít znalost a ideje i
            zkušenosti s nimi související nebo mít plný přístup k takové znalosti, k idejím a k jejich
            individuálním zkušenostem - kdykoliv je to zapotřebí a nutné, a zcela jinou věcí je být
            v pozici  přijetí  a  ztotožnění  se  s nimi  do  takové  míry,  že  se  stanou  vládnoucí  silou
            vašeho individuálního a osobního života. Proč by bylo pro někoho nezbytné mít čas od
            času potřebu vstoupit do universality-všeho a připomenout si nebo znovu prožít vůbec
            cokoliv,  co  bylo  eliminováno  z paměti  sentientních  entit  a  co  již  nikdy  nebude  mít
            místo  v žádném  budoucím  cyklu  času?  Tato  potřeba  souvisí  se  strukturálním
            rozvržením jakékoliv sentientní mysli, která ve své relativní kondici odráží Absolutní
            Strukturální  Rozvržení  Mé  Absolutní  Sentientní  Mysli.  Toto  rozvržení  vyžaduje,  že
            jakákoliv  znalost,  zkušenost,  stav,  proces  a  cokoliv,  co  bylo,  je  a  bude  získáno,  je
            neustále  k dispozici  každému,  aby  se  předešlo  možné  nadbytečnosti  a  zpětnému
            pohybu  nebo  regresi  nebo  mrhání  energie  na  hledání  nebo  na  vynakládání
            všemožného úsilí na objevování jakékoli znalosti, zkušenosti, stavu, procesu a čehokoli
            jiného, co již bylo objeveno, získáno, a ustanoveno. Jinými slovy, taková dostupnost je
            nezbytná, aby se zachoval neustálý duchovní vývoj vpřed u každého v jsoucnu a bytí.
   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443