Page 264 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 264

DIALOG 127

            účel vašeho života, což je informace plně obsažená ve vašem ‚já jsem‘, je nemožné byť
            jen vzdáleně ustanovit cokoli, co je obsažené ve struktuře, povaze, dynamice a funkci
            všech forem neživota a stavech jejich ega. A protože jednou z hlavních funkcí pravého
            ‚já jsem‘ je milovat a být milován, sdílet a být sdílen, vědět a chápat a být moudrý a
            vědomě  a  s pochopením  nést  vše,  čím  bylo  naděleno  z duchovního  principu,  který
            vládne každému cyklu času/stavu/procesu, v tom případě hlavním účelem jakéhokoliv
            ‚ega‘  je  být  v sebelásce,  v lásce  k zevnějšnostem,  získávat  všechno  jen  pro  sebe,  být
            bláznivý a uznávat jen své vlastní potřeby a ovládat a mít moc nad vším a každým, a
            být bez jakékoli znalosti a pochopení toho, co se musí nést, ilustrovat a demonstrovat
            uvnitř tohoto cyklu každým času/stavu/procesu.


            Protože pravé ‚já jsem‘ má vždy původ ve Stavu a Kondici Mého Absolutního ‚JÁ JSEM‘
            nebo  v té  Jeho  části,  která  řídí  každý  aktuální  cyklus  času/stavu/procesu,  z toho
            důvodu má věčné pokračování, třebaže v odlišné formě, tvaru, stavu, procesu a kondici
            odpovídající  specifickým  potřebám  struktury,  povah,  dynamiky  a  funkce  každé
            konkrétní  doby.  Na  druhé  straně,  protože  ‚ego‘  vzniklo  v relativní  kondici  se
            zamýšleným  účelem  zcela  odlišným,  je  limitováno  ve  své  funkci  pouze  na  současný
            cyklus času/stavu/procesu. Proto po završení tohoto cyklu bude zrušeno a ve všech
            svých funkcích totálně eliminováno.

            Aby ilustrovali a demonstrovali pravou povahu a funkci lidského ega, jakož i ega jako
            takového,  několik  Mých  vybraných  pravých  představitelů  souhlasilo  s tím,  že  zažije,
            jaké to je být v takovém stavu, kondici a procesu s plným uvědoměním si jeho bídného
            a  prohnilého stavu.  Současně  je učiněno, že  aby měli takový prožitek a  nacházeli se
            v takovém prožívání, nejsou si během něho vědomi svého spojení se Mnou a se členy
            své duchovní rodiny, aby se autentičnost a pravost jejich zážitků toho, jaké to je být
            v lidské kůži vězící ve svém ‚egu‘, mohla plně projevit a realizovat ve prospěch všech
            v Mém  Stvoření  a  kdekoliv  jinde.  Během  doby,  kdy  jsou  v této  kondici,  se  cítí
            přepracovaní,  přepjatí,  neschopni  odpočinku,  nemohou  dobře  spát  a  mají  všechny
            druhy  nepříjemných  fyzických  příznaků,  obzvláště  bolesti  hlavy,  srdce  a  žaludku.
            Samozřejmě  žádný  z těchto  příznaků  není  pro  toho,  kdo  jej  zažívá,  smrtelný  nebo
            vážně  škodlivý.  Specifické  aspekty  takové  zkušenosti  se  samozřejmě  liší  od  jednoho
            případu ke druhému. V tomto ohledu mají čistě individuální a osobní konotaci, týkající
            se pouze toho jediného jedince. Z toho důvodu se nemohou odhalit. Avšak stanou se
            pro toho jedince zřejmými v okamžiku, kdy pomine období pro tuto důležitou ilustraci
            a demonstraci.

            Takže každému, kdo se ocitne v této konkrétní nepříjemné situaci, se doporučuje, aby
            byl trpělivý a vydržel až do samého konce s plným poznáním, že jeho kondice a stav a
            cokoliv, co v tomto ohledu ilustruje a demonstruje bez ohledu na to, jak je to bídné a
            nesnesitelné,  slouží  nějakému  velmi  důležitému  duchovnímu  účelu.  Ty  víš,  Petře,  že
            tomu tak je, ze své vlastní bídné a velmi nepříjemné fyzické kondice. Jediná věc, která
            může  být  vyřčena  o  těchto  zážitcích,  je  ta,  že  mezi  mnohými  jinými  věcmi  slouží
            ilustraci a demonstraci pseudoživota lidského ega oproti pravému životu pravého ‚já
            jsem‘.

            A teď pojďme pro dnešek skončit, protože ty, Petře, začínáš být velmi fyzicky unaven a
            vyčerpán.  Mimochodem  na  otázku  Josefa  Beneše,  zdali  je  náležité  pokládat  otázky
   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269