Page 263 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 263
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
získat něco zcela odlišného a zcela nového, co se jemu i vám všem stane dostupným
v příhodné době během přechodného období.
Pokud se týká pojmu ‚ego‘: Jaká je jeho definice a jak se ustanovilo? Jak si vzpomínáte
z jednoho předcházejícího dialogu, ego bylo vytvořeno v průběhu vymýšlení a aktivace
neživota negativního stavu a lidského neživota za účelem vyměnění nebo nahrazení
pravého ‚já jsem‘ falešným, které by zahrnovalo a obnášelo totálně odlišný obsah a
význam než ten, který obsahuje pravé ‚já jsem‘. Jak si vzpomínáte, s plným zachováním
‚já jsem‘ by vymyšlení a aktivace neživota nebyly možné. Pravé ‚já jsem‘ svojí povahou,
strukturou, funkcí a dynamikou uvnitř sebe obnáší všechny aspekty pravého života a
plnou znalost toho, kým je a jaký je účel a význam jeho individuálního, jedinečného a
odlišného života uvnitř každého cyklu času/stavu/procesu. S takovouto plnou znalostí
by nic pseudopovahy neživota a čehokoliv, co obsahuje, nemohlo dojít ke svému
vlastnímu pseudojsoucnu a pseudobytí. Zatímco jakékoliv ‚já jsem‘ je stvořeno z těch
aspektů Mého Absolutního ‚JÁ JSEM‘, které jsou příhodné během každého konkrétního
cyklu času/stavu/ procesu, a zatímco odráží Moji Pravou Přirozenost ve své relativní
kondici nebo ten aspekt Mé Pravé Přirozenosti, který je příhodný během každého
současného cyklu času/stavu/procesu, ego je založeno a postaveno na popředí toho, že
cokoliv této povahy vůbec existuje.
Jak si vzpomínáte, šlo o to ilustrovat a demonstrovat pseudoživotní styl, který by
neměl nic společného s ničím, co je obsažené v pravém životě pozitivního stavu a
v jeho životním stylu. A protože jakýkoliv význam a účel takového života je zakořeněn
v povaze, struktuře, dynamice a funkci každého cyklu času/stavu/procesu, bylo
nezbytné přijít se speciálním typem konstrukce, která by uvnitř sebe obnášela povahu,
strukturu, dynamiku a funkci toho, co nejenže není obsaženo v povaze, struktuře,
dynamice a funkci pravého života a jeho ‚já jsem‘, ale co by bylo opakem všeho v něm a
co by mělo totálně odlišný význam a účel. A protože pravý život ‚já jsem‘ tkví
v láskyplném a starostlivém sdílení všeho, co má a čím je, z toho důvodu padělaný
život neboli neživot jakéhokoliv ega je popíráním toho, že na takovém láskyplném a
starostlivém sdílení je založen pravý význam života.
Ohledně tohoto faktu musíte rozumět tomu, že jestliže pravé ‚já jsem‘ má v každé a
jakékoliv své funkci během jakéhokoliv a každého cyklu času/stavu/procesu plnou
znalost toho, kdo je a jaká je jeho pravá přirozenost, v tom případě ego během svého
působení nemá vůbec žádný pojem o tom, kdo nebo co je jeho nositelem. Jde o to si zde
uvědomit, že abyste byli schopni cokoli sdílet, nebo v tomto případě to, co máte a kým
jste, musíte mít plnou znalost toho, kdo jste a co máte. Jinak byste nemohli sdílet vůbec
nic. Současně byste neměli žádnou představu o účelu a významu svého života tkvícího
ve vašem ‚já jsem‘. Abyste ilustrovali a demonstrovali něco, co ve své pravé esenci a
substanci nemá žádný význam ani účel, přijdete s fabrikací něčeho jako ‚ego‘, jehož
účelem je tento fakt ilustrovat a demonstrovat. Paradoxně řečeno, v této ilustraci a
demonstraci může být nalezen pravý účel a význam toho zfabrikovaného ‚ega‘.
Takže na základě tohoto logického faktoru se ‚ego‘ může definovat jako zvláštní typ
výtvoru, zfabrikovaného za účelem výměny a nahrazení pravého ‚já jsem‘, aby se u
vybraných sentientních myslí uzavřela a odstranila jakákoliv znalost toho, kým jsou a
jaký je účel a význam jejich životů. Znovu se opakuje, že dokud víte, kdo jste a jaký je