Page 262 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 262

DIALOG 127

            subelementu  do  jsoucna  a  bytí  s novým  a  odlišným  ‚já  jsem‘,  které  svou  povahou,
            strukturou a dynamikou bude plně odrážet obsah a význam přicházejícího cyklu.

            Jak vidíte z tohoto popisu, jakékoliv relativní ‚já jsem‘, protože je relativní a protože
            jeho struktura, povaha, dynamika a obsah zcela závisí na samotné zvláštní povaze a
            obsahu duchovního principu, který vládne danému cyklu času/stavu/procesu, nemůže
            mít  permanentní,  neměnnou,  nezměnitelnou  a  nenahraditelnou  povahu.  Na  konci
            každého  cyklu  času/stavu/procesu  musí  být  odstraněna  a  nahrazena  novou,  která
            bude  v plném  souladu  s odlišným  aspektem,  elementem  nebo  subelementem  Mého
            Absolutního ‚JÁ JSEM‘, uvolněným, aby vládl přicházejícímu cyklu času/stavu/ procesu.

            Je velmi logické předpokládat, že pokud je každý cyklus času/stavu/procesu ovládán
            velmi specifickým a úplně odlišným duchovním principem, pak v tom případě se nic
            z něho nemůže stát užitečným nebo použitelným v jakémkoliv následujícím cyklu. To
            je  obzvláště  pravda  ve  vztahu  k cyklu,  ve  kterém  žijete  a  fungujete.  Kvůli  zmíněné
            spoluexistenci dvou forem uvnitř tohoto cyklu - pravého života a falešného neživota,
            jakož  i  lidského  neživota,  by  jakýkoliv  pokus  přenést  nebo  využít  cokoli  v něm
            obsažené  bezděčně  zamořil  všechno  a  cokoli  i  všechny  do  takové  míry,  že  by  to
            jakémukoliv  aspektu  nového  duchovního  principu  znemožnilo  se  ujmout.  V tom
            případě by nový cyklu času/stavu/procesu selhal a nebyl by s to ustanovit, ilustrovat a
            demonstrovat svoji specifickou strukturu, povahu a dynamiku.


            Trochu  rozdílná  situace  může  existovat  nebýt  možná  s cyklem  času/stavu/procesu,
            který  bude  následovat  ten,  který  přichází  po  současném  cyklu,  ve  kterém  je
            manifestována a ustanovena spoluexistence zmíněných dvou forem  - pravého života
            pozitivního stavu a neživota negativního stavu i lidského neživota s jejich stavy ega.
            Protože  tento  nový  cyklus  by  nebyl  poskvrněný  ani  nakažený  čímkoli,  co  obsahuje
            tento současný, cokoli by obsahoval a ilustroval, by mohlo být využito v nové formě a
            kondici  v tom  následujícím  cyklu.  V tomto  případě  by  před  otevřením  toho
            následujícího  cyklu  každý,  kdo  se  nachází  v jakémkoli  aktuálním  cyklu,  pečlivě  a
            rozsáhle zvažoval, co a do jaké míry, jestli vůbec něco, by mohlo být prospěšně využito
            v příštím cyklu. Ale dokonce i v tomto případě, cokoli by se shledalo jako prospěšné
            využít, by se úplně a kompletně transformovalo takovým způsobem, aby se to hodilo
            k povaze  a  struktuře  přicházejícího  cyklu.  Takže  i  v tomto  případě  by  věci,  jakož  i
            všechny sentientní entity, nebyly stejné, jako byly v cyklu předchozím.

            Ale  mohu  vás  ujistit,  že  se  vůbec  nic,  co  obsahuje  váš  cyklus  času/stavu/procesu,
            nebude  moci  žádným  způsobem  ani  cestou  prospěšně  využít  v příštím  cyklu.  Avšak
            všechny  jeho  zážitky,  manifestace,  demonstrace,  ilustrace  a  cokoliv  má,  byly,  jsou  a
            budou  umístěny  v univerzalitě-všeho pro  věčné poznání  všech  odpovědí  na  všechny
            otázky, které byly formulovány a položeny v průběhu tohoto cyklu, aby každý věděl, co
            nevolit  a  jakým  nebýt.  Je  pouze  logické  předpokládat,  že  jestliže  byl  tento  cyklus
            času/stavu/procesu založen za účelem položení těch otázek a získání všech nutných a
            potřebných odpovědí na ně a jestliže jasně demonstruje a ilustruje, co nevolit a jakým
            nebýt, pak v tom případě nic z toho nemůže být žádným způsobem ani cestou využito
            v následujícím  cyklu.  A  nejen  to,  ale  taky  nikdo,  kdo  byl,  je  nebo  bude  účastníkem
            tohoto  procesu  takový,  jaký  je  a  jaké  je  jeho  ‚já  jsem‘,  se  ve  svém  současném
            rozpoložení  a  stavu  taktéž  nemůže  přenést  do  následujícího  cyklu.  Proto  potřebuje
   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267