Page 137 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 137

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            ducha. Jak víš, ona je odbornicí na anglický jazyk, přesto neřekla ani slovo o tom, jak
            mnoho čárek, dvojteček nebo typografických chyb obsahují. Náležitě se soustředila na
            jejich ideje a na to, o čem jsou. Ale, a to je nejzávažnější, řekla ti velmi důležitou věc.
            Během tvého zaznamenávání několika prvních Dialogů (1-8), aniž by měla jakoukoliv
            znalost  o  typu  otázek,  kladených  tebou,  nebo  o  druhu  odpovědí,  jaké  jsi  ode  Mne
            dostával, Ludmila Mi kladla, ve stavu své vlastní niternosti, stejný typ otázek. Poté, co
            četla naše Dialogy, uvědomila si ten zarážející fakt, že odpovědi, které dostala přímo
            ode Mne, ladily slovo za slovem s těmi, které jsi ty, Petře, zaznamenal. Toto je krásným
            potvrzením pravdivosti obsahu našich Dialogů.


            Tuto  zkušenost  jsem  zařídil  obzvláště  ku  tvému  prospěchu,  Petře,  pro  tvé  vlastní
            ověření a potvrzení. Tvým hlavním problémem v tomto ohledu jsou příležitostné silné
            pochyby. Často se obáváš, že to, co dostáváš, není ode Mne.

            Peter: Ano, obávám a dosud jsou tyto pochyby někdy mučivé. Nechci být v postavení
            toho,  kdo  někoho  zavádí  svým  povídáním  či  tvrzením,  že  věci  přicházejí  od  Tebe,
            zatímco přicházejí z představivosti mého bláznivého srdce a mysli. Nechci se ocitnout
            v pozici falešného proroka, jak to již některé náboženské skupiny prohlásily.

            Pán Ježíš Kristus: Chápu, a je to prozíravé, když prověřuješ spolu se Mnou všechen
            obsah  psaného  materiálu.  Avšak  současně  dbej,  aby  ses  nestal  terčem  negativního
            stavu  tím,  že  budeš  nadmíru  pochybovat  o  tom,  kdo  jsi  a  co  je  tvým  posláním  a
            pověřením  ode  Mne  v tomto  ohledu.  Budeš-li  tak  moc  pochybovat,  umožníš
            negativnímu stavu, aby tě ve tvé produktivní práci v Mých službách zablokoval, někdy
            na celé dny, týdny, ba i měsíce. Neposkytuj silám negativního stavu takové potěšení.

            Peter: Postarám se o to ze všech sil. Shora ses zmínil, že psané formy či knižní formy
            Nového zjevení Pána Ježíše Krista je zapotřebí někde jinde vedle lidských tvorů na
            planetě  Nula.  O  něčem  podobném  byla  zmínka  v Doplňku  15.  Bylo  by  možné  dostat
            nějaké vysvětlení o tomto sdělení?

            Pán  Ježíš  Kristus:  Ano,  Petře.  Jsou  souběžné  světy  a  fyzické  dimenze,  které  se
            přibližují  rozpoložení  lidského  života  jak  v pozitivním,  tak  i  negativním  smyslu.
            Pamatuješ si z Mého Nového zjevení na zmínku o procesu aktivace negativního stavu
            pseudotvůrci?  Zde  bylo  uvedeno,  že  v tomto  procesu  experimentovali  s fabrikací
            rozličných sentientních i nesentientních životních forem, jež byly příliš pozitivní, nebo
            příliš  negativní  pro  jejich  vlastní  vědecký  účel,  než  jejich  úsilí  vyvrcholilo  fabrikací
            lidských tvorů. Ty sentientní životní formy se svými nesentientními protějšky nemohly
            být  zničeny.  Byly  umístěny  v různých  částech  vesmíru  v případě  těch,  co  byly  příliš
            pozitivní,  a  v pseudovesmíru  čili  zóně  vymístění  v případě  příliš  negativních  tvorů.
            Osídlily různé a rozčlenily se na různé planety a sluneční soustavy jim odpovídajících
            galaxií  či  pseudogalaxií.  Ježto  byly  tyto  sentientní  entity  zfabrikovány  z rozličných
            zevních  prostředků  a  z genetického  materiálu,  jaký  zdůrazněně  vyžadoval  zevní
            přísun, je jejich potřeba psaného materiálu zřejmá.

            Nicméně  je  tu  ještě  jiný  duchovní,  jakož  i  vědecký  činitel,  který  vyžadoval  toto
            uspořádání.  V jakémkoli  vědeckém  projektu  je  několik  paralelních  skupin  umístěno
            v pokusu, jenž má stejná pravidla pro získání vědomostí, avšak za odlišných podmínek.
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142