Page 142 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 142

Dvacátý první dialog




                                                    17. ledna 1999




            Peter:  Sám  dnes  nemám  specifické  otázky.  Rosemarie  má  obecnou  otázku,  která  se
            týká domácích mazlíčků a zvířat, a dr. Ardyth Noremová má otázku ohledně posunu
            energie  obecně  a  jejího  dopadu  na  lidské  tělo/mysl  a  na  agenty  pozitivního  stavu.
            Věřím, že otázka Dr. Noremové byla do určité míry zodpovězena v Šestnáctém dialogu.
            Ale než budeš odpovídat na tyto otázky, rád bys okomentoval něco jiného, nebo chtěl
            bys víc osvětlit leccos z toho, co jsme doposud probrali?


            Pán Ježíš Kristus: Nuž, Petře, nemyslíš si, že bychom se měli nejdřív dotknout něčeho
            jiného,  a  to  věci,  na  nichž  tolik  záleží  autoru  dopisu,  o  jehož  obsahu  jsme  včera
            diskutovali?

            Peter:  V tom  případě  mi  dovol,  abych  to  upřesnil.  Autor  toho  dopisu  se  zmiňuje  o
            autorově rukopisu Cosmic Sea a Holy See. Z dopisu je zřejmé, že je předpokládáno, že
            jsem onen rukopis četl nebo že jsem s ním seznámen. Po pravdě řečeno, nemám ani
            nejmenší tušení, o čem autor toho dopisu mluví. Slyším o tom poprvé. Jediný rukopis,
            jaký jsem četl, byl ten první, který byl autorem napsán před několika lety a v němž se
            mluvilo o texaském kazateli a jak ten se obrátil do pozitivního stavu pod vlivem Tvého
            Nového zjevení.


            Ale abych se vrátil k jiné věci, vyzdvihnuté v tom dopise. První otázka se týká možného
            sexuálního styku s negativní entitou, která napadá jedincovu sexualitu ve snu nebo ve
            vidění či v podobných stavech. Mohlo by se to stát radostnou zkušeností, jež by mohla
            vést negativní entitu ke konverzi do pozitivního stavu?

            Záležitost se vztahuje na pojmy z démonologie - ‚incubus a succubus‘. Incubus má být
            zlý  duch,  který  údajně  sestupuje  na  spící  ženy  a  má  s nimi  sexuální  styk.  Na  druhé
            straně succubus prý je démon v ženské podobě, o níž se říká, že má sexuální styk se
            spícími muži.

            Druhá věc se týká termínu ‚obyčejní lidé‘. Autor toho dopisu neví, v jaké souvislosti se
            jej používá. Autor se domnívá, že slovo ‚obyčejní‘ nese v sobě náznak předsudku.

            Třetí záležitost či otázka má co činit s Mariánským dogmatem. Autor se ptá, co je to
            Mariánské  dogma.  A  posléze,  když  někoho  označujeme  jako  ‚spiritista‘,  jak  je
            pojmenováváš  Ty?  Doufám,  že  jsem  pokryl  všechno,  co  v tom  dopise  bylo  uvedeno.
            Takže řečnická tribuna je Tvoje, mohu-li tak říci.

            Pán Ježíš Kristus: Můžeš, Petře, zajisté můžeš. Nuže, započněme se záležitostí sexu a
            pak  pokročíme  k jiným  předmětům  zájmu. Poté  se  obrátíme  k otázkám Rosemarie  a
            Ardyth.
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147