Page 140 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 140
DIALOG 20
Pán Ježíš Kristus: Fakta se mají uvádět tak, jak jsou, poněvadž jsou skutečností. Není
to věcí souzení nebo odsouzení, ale jde o obraz situace, jaká existuje na vaší planetě.
Vaše média hrají významnou roli v prosazování falešností negativního stavu. Ano, je to
jejich rolí a posláním, aby tak činila, ale tento fakt se musí uvádět, abyste neupadli do
jejich pasti. Někteří z vás mají tendenci přijímat bez ověření vše, co vám nabízejí.
v takovém případě byste do svého života přijímali zkresleniny a/nebo nepravdy.
Následkem toho byste se stali terčem pro negativní stav. Údaje tohoto druhu slouží
jako preventivní opatření.
Peter: Další věc, která v tomto dopise byla vyzdvihnuta, je záležitost sexuality. Autor
se obává, že jsi vymezil zkušenost pravého sexuálního styku na proces, v němž penis
vniká do vagíny, čímž jsi vyloučil duchovní aspekt jiných modalit v sexuálním
angažování.
Pán Ježíš Kristus: Pisatel tohoto dopisu nevzal v úvahu duchovní souvztažnost této a
také mnoha jiných věcí. Jak bylo uvedeno dříve, a toto je připomenutí, penis ve vagíně -
ve! - koresponduje se stavem niternosti, čili toho, co je uvnitř. A protože v obecném
smyslu, sexualita je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro získání takového poznání,
vniknutí penisu do vagíny odráží tento důležitý faktor. Toto však neznamená, že
všechny jiné modality sexuálního vyžití mezi dvěma vzájemně souhlasícími dospělými
jedinci nejsou hodnotné nebo duchovně povznášející - pokud se k nim přistupuje
s pozitivním a dobrým úmyslem. Jenže všechny jiné způsoby takového prožívání mají
jiný význam.
Uvedené sdělení o sexuálním styku z duchovního hlediska znamenalo jenom to, že na
příklad orální sex nebo jiný typ sexuálního prožitku nemůže být považován za pravý
pohlavní styk, jenž by byl s to vyvolat stejnou významnost nebo se stát stejným
zdrojem zkušenosti či vědění jako sexuální styk s penisem uvnitř vagíny. klíčovým
slovem je zde ‚uvnitř‘. Nejste uvnitř nebo v niternosti žádným jiným sexuálním
prožíváním. Tyto ostatní modality mají naprosto jiné spoluoznačení a vyvolávají zcela
jiné duchovní souvztažnosti.
Impotentní muži, ženy neschopné dosáhnout orgasmu, muži neschopni ejakulace,
umělé implantáty a podobné faktory reflektují vážné duchovní, mentální a fyzické
problémy. pro nějaký důležitý duchovní či jiný důvod byla v podobných případech
učiněna volba nedovolit si potěšení mít takovou zkušenost jako prostředek k
ilustrování a demonstrování - pro poučení všem - co se stane, když se někdo uvede do
pozice nemít takovou zkušenost. To je ilustrace dalšího aspektu povahy negativního
stavu a lidského života.
Nicméně, v případě agentů pozitivního stavu, mohou se aplikovat některé výjimky
k tomuto pravidlu. V jejich případě jde o to, co oni promítají do svých sexuálních
praktik - ať jsou, nebo by mohly být jakékoliv. Také do jaké míry Mně dovolují účastnit
se jejich sexuálního prožívání, ať jde o jakékoliv způsoby, a ovšem, jaký to má účel.
V tom tkví nejvíce závažná rozličnost. Takže nebylo by dobrým nápadem aplikovat
tento typ generalizace v tomto ohledu na agenty pozitivního stavu. Vaše osobní a
individualizované sexuální praktiky mají probíhat mezi Mnou a vámi dvěma, kteří se
v nich angažujete. Vždy se Mne ptejte, prostředky vám přístupnými, zvláště