Page 171 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 171
zinscenovány a udržovány mnohé války, revoluce, incidenty a teroristické aktivity.
Jsou uměle vyvolány s využitím místních ekonomických, politických a
psychologických obtíží, takže si lidé myslí, že bojují za lepší život. Co si však
neuvědomují, je to, že jsou pouze pokusnými morčaty ve velkolepých plánech
supervelmocí, jak vyzkoušet nově vyvinuté taktiky, zbraně a prostředky k ovládání a
ničení.
4. Taková situace ovšem vyžaduje ustanovení jistých úřadů, které se zabývají
falzifikací nových událostí a vytvářejí propagandu, aby se zkreslovala, manipulovala a
ovlivňovala skutečnost. Drží lidi ve slepotě, poskytují jim nesprávné informace a
udržují je v neustálém napětí v souladu se záměry vlády přijatými za tímto účelem.
5. Postrádání duchovního jednotícího principu, který se zakládá na lásce, vzájemném
respektu, přijímání, toleranci a oceňování odlišností, vede k zaujímání krajních pozic
ve společnosti, což se politicky podporuje, udržuje a využívá vládními organizacemi.
Společnost jako celek je rozdělena na politické strany, v nichž lze spatřit frakce,
oddělení, rozkoly a krajní názory. Na jedné straně tu máme krajní liberalismus a
radikalismus; na straně druhé krajní konzervativizmus, kdy se zachovává status quo.
A ve středu se nachází zprostředkující směr, který se snaží přemostit tyto extrémy.
Taková situace vede ke stálému napětí, sporům, bojům, obviňováním, pochybnostem
a vzájemným úskokům a sebepodvádění. Obě krajnosti využívají stejné metody a mají
stejný cíl - moc a vládu nad lidmi a nad vším jiným. Podobné extrémy existují v rámci
všech lidských systémů včetně náboženských sekt a církví. Všechny jsou dětmi
pseudotvůrců, a tudíž odrážejí tyto vážné, závažné negativní aspekty, čehož
výsledkem jsou takové krajnosti, frakce a schizmata.
6. Takové chování, jednání, působení a manipulování, jak je popsáno výše, vyžaduje
prostředky ospravedlňování a rozumového odůvodnění. To vede k rozvoji pokrytecké
společenské, politické a náboženské morálky, která je konglomerátem reakcí při
přizpůsobování, projekcí, nevědomých akceptací a odmítání. Zevně mohou vůdci
jednat a chovat se rozhořčeně nad vším nemorálním dle jejich pojetí morálky či
mravnosti, ale niterně a tajně pociťují touhu dělat přesně totéž.
7. Za základní jednotku jakékoli společenské, politické a vládní struktury se považuje
pevná a spolehlivá komponenta rodiny. Neustálé napětí, tlaky, stresy a krize všech
lidských systémů se však nejen odrážejí, ale ve skutečnosti fakticky začínají s
rozbíjením rodinných vztahu, sexuálních vztahů a výchovy dětí.
Jak bylo uvedeno dříve, bylo veškeré uspořádání rodiny postaveno na zcela
nesprávných, zvrácených, zkreslených a zmrzačených pojetích vložených do lidských
tvorů pseudotvůrci. Když se něco postaví na nesprávných předpokladech, skončí to
nakonec celkovým zhroucením. Neštěstí, bída, násilí, sexuální ignorance a z nich
vyvěrající sexuální perverze, zneužívání a využívání v rodinných vztazích jsou
dennodenní skutečností. Statistika zřetelně a jasně ukazuje, že nejvyšší procento
vražd, přepadení, zneužívání, sexuálního obtěžování dětí a ostatních ohavností páchají
členové rodin a na členech rodin. Je to dobrý příklad toho, jak je pojem rodiny, dětí a
sexuality zcela zkreslen, zvrácen a zmrzačen od samého počátku jeho ustanovení.
8. Analýza všech lidských systémů jasně ukazuje, že jsou utvořeny, udržovány a
zachovávány na principech, které se mohou identifikovat jako protikladné, nestabilní a
nejisté. Kvůli tomu jsou nebezpečné lidstvu a Zemi. Tyto protichůdné, nestabilní a
nejisté okolnosti se odrážejí v politických, ekonomických, společenských a