Page 97 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 97

protože  nemají  žádné  srovnání,  žádnou  analogii  a  žádné  vzpomínky  na  to,  jaké
            to   bývalo  v duchovním  světě.  Ještě  jednou,   ztotožnění   se   s tímto   z nich   činí
            cizoložné   pokolení.   A   tak   nás   nazýval   Ježíš  Kristus, cizoložné pokolení, protože
            jsme s tím souhlasili z určitých důležitých důvodů  a záměrů.

                   Z tohoto  hlediska  je  zřejmé,  jak  se  sexualita  stala  externalizovanou,
            jednostrannou,   rigidní,   nevhodnou,   neadekvátní,   neuspokojující   a   nemající
            fakticky  vůbec  žádný  význam.  A  má-li  i  nějaký  význam,  je  to  obvykle  na  vnější
            úrovni   jako   rozkoš, jako touha, nebo na straně druhé je prožívána jako špinavá,
            nečistá, smradlavá,  nechutná,   spojena   s močí   a   výkaly   a   zápachem   semene   a
            zápachem   hormonů,   takže  člověk  jde  do  koupelny  a  umývá  se.  Všimněte  si  zde
            zajímavého  pojetí.  Po  pohlavním  styku je tendence umýt se či vymočit se, vyloučit
            falešnost té situace. Toto je duchovní   souvztažnost.   Jak   víme,   moč   souvztaží   s
            nepravdami;  a  voda,  čistá  voda,  která  teče  z kohoutku, souvztaží s pravdou. Takže
            člověk chce všechnu s tím spojenou negativitu  a   falešnost   spláchnout   pravdou,   a
            prostřednictvím   močení   vyloučit   tu   falešnost   ze  svého ústrojí. Toto je skutečná
            konotace sexuality existující v současnosti na zemi.


                   Takže   kolik   duchovnosti   může   být   připsáno   sexualitě   při   takovémto
            druhu  konotace?  Žádná.  A  toto  je  důvod,  proč  chtěli  pseudotvůrci  tak  zoufale
            zfabrikovat     člověčenstvo  zvířecím  způsobem,  neboť  tímto  procesem  izolace  a
            separace  v   matčině    lůně,   který   jim   umožnil   zmanipulovat   a   potlačit   principy
            feminity a maskulinity, mohli  sexualitu   zbavit   duchovnosti   a   učinit   ji   naprosto
            externí   a   fyzickou,   bez   jakékoli  souvislosti  s Bohem,  Nejvyšším.  Je  to  komické,
            protože  když  někdo  pojímá  Boha  jako  muže,  jak  může  například  jako  muž  mít
            sexuální   poměr   s   Nejvyšším,   Kdož   je   v   této     konotaci   mužem?   Není   to
            homosexualita? Takovým způsobem jeden důkladně  znemožňuje  jakékoli  sexuální
            myšlenky,   touhy   a   projekce   vůči   Nejvyššímu.   Takto  nikdy   nenavazuje   vztah
            nebo   nespojuje   s Nejvyšším   žádné   sexuální   pocity   a   tím  připravuje  lidstvo,
            připravuje   sebe  sama,  nebo   pseudotvůrci   připravili   člověčenstvo  o   jeden  z
            nejdůležitějších  zdrojů  získávání  poznání,  pravého  poznání  o  Nejvyšším,
            ostatních a o sobě, tedy o duchovních aspektech sexuality.


                   V duchovní   konotaci   je   sexualita   nejduchovnější   a   nejhlubší   způsob
            vztahu  k Bohu, Nejvyššímu, Ježíši Kristu a ostatním a sobě. Vzhledem k tomu, že (při
            násilném  zmrzačení  sexuality a jejího omezení výlučně na zevnějšek, genitálie, z
            pozice  rozdělení)   neexistuje  sjednocení   feminity   a   maskulinity   v  rámci  jednoho
            jedince, žádný   takový  vztah  či  poznání  nebo  spojení  s Nejvyšším  nemůže  být
            navázáno,  a  proto  není  lidstvu   na   planetě   Zemi   a   ovšem   celému   negativnímu
            stavu  k dispozici  žádné  pravé  poznání přirozenosti Nejvyššího.


                   Konec   konců,   pokud   by   takové   poznání   pravé   přirozenosti   Nejvyššího
            bylo  k dispozici či bylo akceptováno, a samozřejmě pokud by pseudotvůrci zajistili,
            že se to  nestane touto izolací v matčině lůně, potom by žádný negativní stav nemohl
            existovat.


                   Ale  je  tady  další  velmi  zničující,  nebezpečný  a  sofistikovaný  důsledek
            takového   způsobu   přivádění   lidí   na   tento   svět,   který   pseudotvůrci   velice
            důkladně  uvážili  a  sestrojili a aktivovali. Týká se to principu monogamie. Opět, pod
            vlivem externalizace  sexuality byl pochopen doslovně, ve smyslu vztahu mezi jednou
            osobou a další osobou,  namísto   toho,   aby   byl   chápán   jako   vnitřní   vztah   mezi
            vlastními  principy  feminity  a  maskulinity, což je skutečná monogamie.
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102