Page 96 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 96
jen těžkosti, vinu a trápení. V této konotaci má pohlavní styk jen dočasnou
hodnotu, neboť po té, co otec uloží semeno do matčina lůna, po ukojení přichází
pocit prázdnoty, averze, nespokojenosti a ovšem skryté viny za užívání si tohoto
prožitku v případě, že si jej rodiče skutečně užívají. Avšak k horší situaci dojde
tehdy, když si jej neužívají, ale dělají to jen proto, protože jsou vázáni dodržovat
to z pocitu povinnosti a za účelem rozmnožování, jak to učí konvenční, tradiční
přístup. Ještě jednou, dokonce i když si rodiče, ti konkrétní rodiče, užívají svůj
pohlavní styk bez pocitu viny a přistupují k tomuto pohlavnímu styku z jiných
důvodů než kvůli oplodnění, poselství, jež dostává plod z genů, z nánosů kolektivního
nevědomí lidstva, které jsou na podprahové úrovni, úplně, naprosto a kompletně
oslabují dopad dočasných slastných zevnějších, externích pocitů, které tito
rodiče prožívají v tom konkrétním čase v rozporu s negativními poselstvími, která
přicházejí z kolektivního vědomí. Ovšem plod reaguje pohotověji na podprahové
správy, které na něho neustále křičí z kolektivního nevědomí lidstva. Všechny ty
doktríny, učení, filosofie, informace, všechno, co je vštípeno do genů, tomu plodu
říká, že existuje jen jediná cesta, že existuje jediná správná cesta, a je to takto, toto
je ta správná cesta, toto je zbožná cesta a všechno ostatní není zbožné, je to zlé,
negativní a nepatřičné. Takže, když nastane čas milovat se, jediný způsob vašeho
vztahu k milování je proniknutí penisu do vagíny za jediným účelem, v podstatě
kvůli rozmnožování nebo plození, a všechno ostatní je vyloučeno, a je-li z toho
nějaký požitek, je to kvůli přivedení někoho na tento svět prostřednictvím
pohlavního styku a oplodnění v matčině lůně. Jakýkoli další, jakýkoli jiný způsob
sexuality je nepředstavitelný a dokonce není považován za možný, a jsou-li
nějaké možné, jsou považovány za odporné, škaredé, bezbožné a přicházející z
pekel.
Přesně takto to chtěli pseudotvůrci, aktivátoři negativního stavu,
protože objevení jiných cest a způsobů a významů sexuality, než byly právě
popsány, by jim znemožnilo aktivovat negativní stav a uvést jej do dominance.
Nechtěli, aby lidé věděli, že pravý pohlavní styk je úplné a kompletní bezpodmínečné
sdílení a výměna všeho, co kdo má, co jde z niterností do niterností skrze, pomocí a
se zahrnutím zevnějšku, což zahrnuje jako jeden ze způsobů také vniknutí penisu
do vagíny. Lidé se tedy začali neprávem zabývat sexualitou pouze v oblasti
pohlavních orgánů a omezili sexualitu výlučně na oblast genitálií a na jediný
způsob, na velmi dobře známou misionářskou polohu. Ovšem, že hodně lidí
praktikuje jiné způsoby, ale je tam hodně skryté viny a neuspokojení, neboť, ještě
jednou, je to ze zevnějšku do zevnějšku, namísto toho, aby to bylo z niterností do
niterností skrze zevnějšek.
Problém je v tom, že pro lidstvo není možný žádný pohlavní styk zevnitř
dovnitř, dokud existuje separace, izolace a rozkol mezi feminitou a
maskulinitou a mezi maskulinitou a feminitou v každém jednom jedinci. Aby se
prožil pravý pohlavní styk způsobem, jak je tomu v duchovním světě, je
nevyhnutelné se vymanit z cizoložného rozpoložení, ve kterém je lidstvo na planetě
Zemi.
Když pseudotvůrci oddělili a separovali maskulinitu od feminity, navzdory
varování Nejvyššího, že to povede k hrozným důsledkům, spáchali cizoložství,
duchovní cizoložství, a založili cizoložné pokolení, které nyní tvoří veškerou
populaci lidstva na planetě Zemi. Samozřejmě, že ztotožnění se s takovými
pojetími a ideami, zejména z hlediska faktu, že je to podporováno církvemi, v
současnosti existujícími církvemi, a že je to externalizováno, téměř znemožňuje,
aby se lidé změnili či aby akceptovali, že neexistuje žádná jiná cesta než tato,