Page 93 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 93

KAPITOLA OSMÁ

                              O ženskosti, mužskosti a lidské pohlavnosti





                   Toto je velmi citlivé téma a mělo by se k němu přistupovat s otevřenou myslí
            a  požádat  Nejvyššího,  aby  poskytl  náležité  chápání,  vnímání  a  aplikování  toho,  co
            bude  zjeveno.


                   Jak  je  známo,  principy  feminity  a  maskulinity  a  jejich  vzájemné  vnitřní  a
            vnější  vztahy,  jakož  i  pojetí  manželství  a   sexuality  jsou   lidstvem  na   planetě
            Zemi     značně     nepochopeny,  nesprávně  používány,  zneužívány,  překrouceny  a
            zohaveny.  Prohlášení   o   těchto   věcech   ve   Svaté   Bibli,   jakož   i   interpretace
            cizoložství,  jsou  brána  doslovně,  jako  by  se  týkala  vztahu  ženy  a  muže,  namísto
            feminity  a  maskulinity.  Toto  je  velmi  důležitý  rozdíl.  Když   hovoříme   o   muži  a
            ženě,  hovoříme  o dvou lidských bytostech. Když hovoříme o feminitě a maskulinitě,
            hovoříme  o  principech,  které  jsou  naprosto     fundamentálními,   zásadními   a
            rozhodujícími duchovními principy, obsaženými   v každé   jedné   lidské   bytosti.
            Takže,  když  Pán  hovoří   o   spojení  a  manželství,   vždy  hovoří  o  vnitřním  stavu
            věcí,  a  ne  o  povrchním,  vnějším,  externím  vztahu  a  svazku.  Principem  je,  že  když
            Bůh   stvořil   člověka,   stvořil   v tom   jednom   člověku   feminitu   i   maskulinitu.
            Veškerou   povahu,   strukturu,   dynamiku,   obsah   člověka  lze   odvodit  z principů
            feminity  a  maskulinity,  které  jsou  přirozeně  obsaženy  v mysli  člověka.  Takže,
            když  hovoříme   o  člověku,  nemluvíme  o  muži,  ale   mluvíme  o  spojení,  jednotě,
            jedinosti   a   harmonii   femininních   a   maskulinních   principů,   obsažených   v té
            jedinosti,  v té jedné lidské bytosti.


                   Když   tedy   Pán   řekl,   že   je   nemožné   rozvést   se   nebo   odloučit   se   bez
            spáchání     cizoložství,   mluví   o   separaci,   izolaci,   potlačení,   omezení,   rozdělení   a
            podcenění jednoho  principu  před  druhým,  namísto  o  povrchním,  vnějším  vztahu
            mezi   mužem   a   ženou.   Vztah mezi mužem a ženou může, ale také nemusí být
            cizoložný bez ohledu na to, ať už  je to uvnitř, nebo mimo vnější manželské svazky, v
            závislosti na  typu úmyslu, s jakým  kdo  přistupuje  k takovému  vztahu.  Je-li  úmysl
            negativní,  zlý  a  egoistický,  potom  je  to     cizoložný   vztah   dokonce   i   s   vlastním
            manželem či manželkou v zevnějším smyslu nebo   v manželském   svazku   podle
            tradičního  a  konvenčního  pojímání.  Je-li  však  úmysl  takového svazku pozitivní
            a dobrý, pokud je to pro vzájemný prospěch, obecné blaho a  užitek,   větší   poznání
            Nejvyššího,  ostatních,  sebe  sama  a  pokud  je  to  služba  Bohu  a  ostatním, takový
            vztah potom není cizoložný, ale náležitý, vhodný a zbožný.

                   Vraťme   se   ale   k principům   feminity   a   maskulinity.   Pán   říká,   že   co   Bůh
            spojí,   člověk   ať   nerozděluje.   To   znamená,   že   Bůh   stvořil   člověka  jako   jednotu
            femininních a   maskulinních principů. Ale protože předvídal, co s těmito principy
            udělají  pseudotvůrci, Bůh varoval lidstvo před „Pádem“, že takové rozdělení bude
            mít zničující  důsledky pro lidský život. To by bylo spáchání cizoložství. To znamená,
            že pokud by se  byť   i   jen   pokusili   oddělit   ty   principy,   téměř   by   to   znesvětilo
            svatost   a   posvátnost   stvoření  Páně.  Což  oni  ovšem  udělali.  Důvodem,  proč  to
            udělali  a  proč  to  potřebovali     udělat,   bylo,   že   pokud   byly   principy   feminity   a
            maskulinity jedním, sjednocené v mysli  jedince,    žádný    negativní    stav    nemohl
            být    aktivován    a    uveden    do    dominantního  postavení. Z toho důvodu, aby bylo
            možné takový čin spáchat a aby se mohl negativní  stav stát aktivním a dominantním
            (za  účelem dostání odpovědi na  tu původní otázku,  která  byla  zjevena  v knihách
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98