Page 101 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 101

divoká, instinktivní, primitivní  část   v nás,   ta   agresivní,   nepřátelská,   přežívající
            část  je  nevyhnutelnou  a  integrální  součástí lidského života a lidských bytostí a že
            je Božská, protože pochází z Nejvyššího.  Klamný  závěr  této  situace  spočívá  v tom,
            že   je   nevhodné   vypuzovat   či   eliminovat  takové   zvířecí   tendence,   stavy   a
            instinkty,  protože   jsou   normálním  a   nezbytným  nastavením  a  uspořádáním  na
            planetě  Zemi  ve  fyzickém,  přírodním  stupni.  A  že  bez  nich    lidé    nemohou    být
            dostatečně    agresivní,    nemohou    mít    dostatek    podnětů    a  motivačních  faktorů
            pro  vlastní  obranu  nebo  pro  konání  čehokoli  produktivního  a  konstruktivního.
            Tudíž   namísto   eliminace   takových   věcí   je   trendem   inkorporovat   je   do     sebe   a
            usměrňovat je do něčeho tvořivého, produktivního, konstruktivního atd.


                   Takže   tato   idea   je   natolik   rozšířená,   že   dokonce   i   nejduchovnější   lidé
            toto   doposud  považovali  za  pravdivý  stav.  Mně  je  však  řečeno,  že  nastal  čas
            napravit  tuto   nepravdu,   tento   názor   a   takové   ztotožnění   se   lidstva   s   nutností
            inkorporace zvířecích,  instinktivních, nižších, primitivních, atavistických, divokých,
            surových emocí,   myšlenek,  reflexí atd. Pravdou je, že člověk byl původně před
            „Pádem“, když přicházel   na   tuto   zemi   jako   nadělení,   přímé   nadělení   z
            Nejvyššího,  podle  Nejvyššího,  skrze  Nejvyššího  a  Nejvyšším,  naprosto,  kompletně
            a   úplně   duchovním   člověkem,   který   si  vybral  specifické  tělo,  hodně  odlišné  od
            toho,  které  známe  v současnosti,  jehož  tělo  a   jehož   duch   a   duše   neplodili   či
            neobsahovali  žádné  geny  či  dědičné  vlohy  ze  zvířecí,  primitivní, divoké rodové
            linie přírody a jejího surového rozpoložení a stavu. Duchovní  člověk, první člověk,
            úplně, kompletně a naprosto převzal či dostal do vínku nebo jako  odkaz  či  zdědil
            své  vlastnosti  od  Nejvyššího.  Toto  je  důvod,  proč  Pán  v Bibli  říká,  že  člověk byl
            stvořen k podobě a obrazu Božímu. V přirozenosti Nejvyššího se nenachází   nic
            zvířecího,  primitivního,  divokého  či  surového.  Tudíž  nic,  co  pochází  z Nejvyššího,
            podle    Nejvyššího,   skrze    Nejvyššího  a  s Nejvyšším,  neobsahuje  nic,  co  by  nebylo
            z   Nejvyššího.  Takový  člověk  se  nemůže  stát  negativním.  Aby  se  člověk  stal
            negativní,   bylo   nutné   se   odchýlit   od   tohoto   stavu   a   skrze   tajemnou   a
            souvztažnou  genetickou  manipulaci, skrze proces triklonování vštípit sklony, které
            by člověka odvedly pryč od   jeho odkazu a dědictví či linie, kterou následoval z
            Nejvyššího.

                   Původně   tedy   existovala   jen   jedna   linie,   kterou   člověk   následoval,   linie
            čisté  lásky   a   moudrosti,   čistého   dobra   a   pravdy,   dobročinnosti   a   víry;   čisté
            produktivity, konstruktivnosti  a  tvořivosti; čisté  inteligence,  usuzování,  racionality,
            bez   jakýchkoli   instinktivních,   surových,   primitivních   faktorů,   které   tak   živě
            vidíme  v životě  zvířat.  Tehdy    neexistoval    typ    chování    podnět-reakce,    protože
            člověk    kontroloval,  skrze  duchovní   principy,   zděděné   od   Nejvyššího   v sobě,
            všechny   podněty  a určoval  ty  podněty a to prostředí a všechny přírodní zákony,
            které  z takové  kontroly  vyplývaly. To  znamená,  že  člověk   zaváděl   ty   zákony   z
            Nejvyššího,   nebo   že   ty   zákony   byly  zavedeny   kvůli   člověku,   aby   je   řídil   z
            duchovních   principů.   Samozřejmě,   za   takovéto  situace   byly   fyzický   zjev   i   tělo
            člověka  zcela  jiné  a  pro  nás  těžko  představitelné.  To  znamená,   že   to   tělo,   že
            každá   jedna   buňka   byla   neustále   ve   vědomí   nebo   úplně   a   kompletně
            kontrolována     myslí,  duchem,  Niternou     myslí     a     obzvláště     Nejvyšším,   z
            přítomnosti Nejvyššího v Niterné mysli. Každý pohyb a chování těla i reakce těla byly
            ovlivněny a byly výsledkem a souvztažností myšlenek, idejí, pojetí a  duchovních
            stavů   každého   jedinečného   jedince.   Nebyla   potřebná   či   představitelná   žádná
            automatizace    procesů   a   neexistovala   žádná   autonomní   nervová   soustava.
            Všechno   bez   výjimky   či  vyloučení něčeho bylo pod dobrovolnou kontrolou mysli.
            Toto je zákonný způsob, toto   je zbožný  způsob, toto je normální  způsob, toto je
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106