Page 95 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 95
onom speciálním duchovním světě. Byla umožněna volba a vyzdvižení jednoho
principu nad druhý, buď maskulinity, nebo feminity, takže bylo možné dosáhnout
potlačení duchovních, duševních a emocionálních, intelektuálních a fyzických kvalit
těchto principů. A ovšem byla zavedena neznalost a nevědomé procesy. Ale to hlavní,
čeho se dosáhlo tím vším, velmi mazaným, velmi lstivým, sofistikovaným a
zničujícím způsobem, je, že lidský plod byl úplně a naprosto izolován a
oddělen od všeho ostatního a byl učiněn kompletně a úplně závislým na jediné
osobě, tedy na matce. Proto jakékoli informace, které má plod k dispozici, má k
dispozici jen z venku a jen od jediné osoby a jen skrze ni - matku. A ovšem informace,
které přicházejí skrze matku, jsou, že femininní princip není hodnotný; že femininní
princip není ničím; že femininní princip je sluha, otrok; že femininní princip není
vůbec rovnocenný, a že je potřeba sloužit, poslouchat a následovat maskulinní
princip a pokud to budete dělat, všechno bude v pohodě. Takže tyto informace jsou
vštěpovány, tlačeny do hlavy veškerým matčiným jsoucnem a bytím. Jsou
přeneseny do plodu. Tak se negativní stav začíná zmocňovat plodu a konat své dílo
zkázy. Samozřejmě, že když bylo zpřetrháno všechno spojení s duchovním
světem, s domovem, procesem fyzického narození, plod, který je velmi sensitivní
a ovlivnitelný a zcela otevřený, nemá zdánlivě žádnou jinou možnost, než se
úplně a kompletně ztotožnit s takovými poselstvími, která přicházejí bez ohledu na
to, co proti tomu říká matka.
Je potřeba si pamatovat, že matka ve svých genech odráží konvenční, tradiční a
běžný přístup, chápání a pojímání feminity a maskulinity, ještě stále
existující v současnosti na planetě Zemi. A na toto plod reaguje. Dokonce i
když je matka feministka, která říká opak, ale ten opak je v rozporu s
tím, co říkají plodu na podprahové úrovni její geny, její celé nevědomé
psyché, plod bude reagovat na podprahové podněty, neboť to je to, co se
především a hlavně počítá v takové situaci. Ovšem plod, nemaje žádné informace,
žádný přístup k Niterné mysli v té době, žádný přístup ke své domovské základně,
nemá zdánlivě žádnou jinou možnost než přijmout fakt, že je to tak; že je to
přirozený, vhodný a náležitý jev; že je to zbožné; že je to vůle Boží, protože žádná
jiná cesta neexistuje. Neexistují žádná porovnání, žádné jiné vzpomínky na
jiné možné způsoby. A všimněte si prosím, jak všichni zdůrazňují, zejména v
křesťanství, že Bůh je muž. Nuže, je-li Bůh muž, potom Bůh upřednostňuje
mužskou formu a tato je nadřízena a je třeba ji uctívat, obdivovat, navazovat s ní
vztah. A všechno ostatní, co není mužské, proto není zbožné, je to podřadné a je to na
to, aby to sloužilo rozmarům, přáním a touhám všemocného Boha-muže.
Všichni muži se s touto ohavností ztotožňují.
Další věcí, která se dosáhla tímto zvířecím způsobem přivádění lidí na tento
svět a zkreslením sexuality, je, že přímé sexuální pocity a styk byly prožívány
jen skrze zevnějšek, skrze úroveň lůna či oblast genitálií. Takže co za poselství
a zkušenost přijímá plod na základě způsobu, jakým je praktikován pohlavní styk?
Penis pronikne do vagíny, uloží semeno a následně se vytáhne z vagíny. Proto
účelem takového styku není nic jiné než oplodnění, s cílem přivést více lidí na tento
svět. A jakákoli potěšení vyplývající z takového styku se vnímají výhradně na
fyzické úrovni s pocitem viny, skryté, či zjevné viny, ze strany rodičů za to, že
prožívají tak příjemné vedlejší účinky. Tyto jsou okamžitě nahrazeny averzí,
ukojením, konečností a mnoha dalšími škodlivými reakcemi jak fyzické, duševní,
tak i intelektuální povahy. Sexualita je tedy od samotného prvního okamžiku početí
vnímána jako něco zevnějšího, co probíhá z vnějšku do vnějšku, od jednoho těla ke
druhému za účelem oplodnění. Všechno ostatní je zakázáno, protože to způsobuje