Page 108 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 108
požadavků a paradoxně i své svobody a nezávislosti, abyste mohli říci: „Volím si
vše, co pro mne volí Pán Ježíš Kristus, Nejvyšší. Přeji si, toužím, chci všechno, co
si pro mne přeje, touží, chce Pán Ježíš Kristus, Nejvyšší a nedělám to pro žádné
jiné důvody než kvůli principu, neboť takto to má být; taková je struktura,
dynamika, řád stvoření Páně.“ Součástí takovéto volby nemůže být žádná jiná
motivace, žádný jiný úmysl, ať už skrytý, či zřejmý, podprahový, nebo zjevný.
„Nečiním tak proto, že chci být šťastný, nedělám to proto, že chci mít příležitost
milovat a být milován, nedělám to pro nikoho jiného či pro nic jiné, činím tak
jednoduše proto, neboť je to princip, neboť takto to má být.“
Takže takový závěr a takové chápání účelu života - toto je účel života - dělat
toto - zahrnuje v sobě první i druhý krok. A první i druhý krok jsou pravé
výsledky a důsledky, jsou následkem takového účelu života a volby řídit se
takovým účelem života.
Otázkou je, proč je nevyhnutelné vzdát se a podvolit všemu svoji touhu po
štěstí a lásce a po všem ostatním, včetně své vlastní svobody a
nezávislosti a voleb, Nejvyššímu, Pánu Ježíši Kristu. Proč je tak důležité a
bezpodmínečně nezbytné toto učinit? Odpověď na tuto otázku zní: každý, kdo je
stvořen, je stvořen z Absolutního Zdroje, a protože jsme stvořeni, všichni jsme
relativní a nemáme absolutní poznání a chápání sebe sama a života. Proto nevíme v
absolutním smyslu, co je pro nás nejlepší, co je pravé štěstí, co je pravá láska, pravá
moudrost, co je pravá svoboda, nezávislost a volba. Pouze Ten/Ta, Kdož je Absolutní,
má takové poznání. Proto pouze Ten/Ta, Kdož je Absolutní, Nejvyšší, Pán Ježíš
Kristus, přesně ví, co je pro vás nejlepší volba. Jaká práce je pro vás nejlepší, co
si máte přát, po čem toužit a co chtít; jaké jsou vaše potenciály a schopnosti,
jakým tempem máte postupovat a všechno ostatní, co je nevyhnutelné pro
naplnění účelu vašeho života.
Zvolíte-li si podle vašeho omezeného uvědomění si celého nekonečného počtu
a rozmanitosti voleb a důsledků, vaše volba, protože bude z vaší vlastní
svobody a nezávislosti, tedy z vás samotných, nakonec povede k relativistickým
podmínkám a stavům, které skončí nějakou katastrofou, negativitou, neúplností,
nenaplněním a zármutkem. Nemůžete být šťastni sami ze sebe, sami od sebe, sami s
sebou, sami skrze sebe. Ve skutečnosti nemůžete nic sami ze sebe, sami od sebe,
sami skrze sebe, sami s sebou. O to jde. Nemůžete být svobodní a nezávislí sami ze
sebe, sami od sebe, sami s sebou, sami skrze sebe. Důvodem je, že nevlastníte a
nemáte všechno poznání všech dostupných voleb, nekonečnou rozmanitost a počet
voleb s jejich nekonečnou rozmanitostí a počtem důsledků, abyste tak dokázali být
šťastní či milovat, nebo dělat cokoli v této věci sami ze sebe, sami od sebe, sami
skrze sebe, sami s sebou a byli tak skutečně svobodní a nezávislí. Svoboda a
nezávislost, které máte v relativistických podmínkách sami ze sebe, které vám
dává Nejvyšší, jsou v obecném významu iluzí. Ta svoboda a nezávislost je o svobodě a
nezávislosti přenechat vše, co máte, vaše volby i vaši svobodu a nezávislost
Nejvyššímu, Pánu Ježíši Kristu, Kdož zase může pro vás vybrat, může pro vás
udělat z Absolutního stavu, co je pro vás nejlepší, co je nejsvobodnější, co
je pro vás nanejvýš nezávislé v Absolutním smyslu. Není tedy možné být
šťastný bez Nejvyššího. Není možné být svobodný a nezávislý bez
Nejvyššího. Není možné milovat a být milován atd. bez Nejvyššího. Pokud si myslíte,
že to možné je, jen se podívejte na dějiny lidstva a na dějiny pekel. Neuvidíte nic
jiného než bídu, utrpení, neštěstí, dočasnost stavů, relativistické podmínky, neustálé
kolapsy a všechny ostatní krutosti a ohavnosti, ve kterých opravdu není žádná
přítomnost Nejvyššího, Pána Ježíše Krista. Tak to vypadá, když se věci dělají bez