Page 105 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 105

Neboť, co je příroda, co je objektivní realita, co je hmota? Není to nic jiného než
            objektivizovaná   a   konkretizovaná   myšlenka,   idea   či  pojetí,   manifestující   se   v
            zevnějšku     a   udržované   tam   v   takzvané   pevné   formě   pomocí   mysli,
            představující   si   takovou  formu.   Pokud   někdo   z mysli   odstraní   představu   té
            formy   nebo   pevnost   z přírody,  okamžitě se to dezintegruje. Negativní stav však
            chce, aby se věřilo, že příroda a hmota  jsou   nezávislé   na   lidské   mysli,   že   nikoli
            lidská   mysl   z Nejvyššího,   podle   Nejvyššího,   skrze   Nejvyššího   a   s Nejvyšším
            vytvořila,  zavedla  a  byla  původcem  všech  vnějších  pevných  forem  hmoty,  ale  že
            namísto   toho   hmota   vytvořila   a   byla   původcem   lidské   mysli.  Ovšem,  aby  to
            pseudotvůrci  dokázali,  bylo  nezbytné,  aby  s   použitím  tajemné  a     souvztažné
            genetické   manipulace   zavedli   onen   zvířecí   gen   do   lidského   těla,   když
            fabrikovali   člověka   pomocí   procesu   triklonování.   Takovým   způsobem   byla
            zajištěna  naprostá závislost lidského těla na externí hmotě, na přírodě a na tuhosti
            do  té  doby,  dokud v to člověk věří. A jelikož neexistovalo žádné jiné poznání, než
            které se ztratilo   procesem   fyzického   narození   (což   byl   další   pseudovynález
            pseudotvůrců  k dosažení  tohoto), člověk to považoval za normální a přirozený stav
            a je otrokem a je závislý na   zevnějšku,   na   hmotě,   na   něčem,   co   bylo   původně
            výtvorem  jeho  vlastní  mysli.  Jaká  překrásná  past,  stát  se  otrokem  svých  vlastních
            projekcí  a  idejí,  které  se  formují  do  pevné hmoty!


                   Existovala   však   ještě   jedna   životně   důležitá   a   zásadně   důležitá   věc,
            kterou  pseudotvůrci   tímto   druhem   manipulace   dosáhli.   Týká   se   to   sexuality.
            Genetickou  manipulací,  když  do  lidí  začlenili  skrze  triklonování  zvířecí  instinkty,
            zároveň   také  potlačili  či  udusili  duchovní  obsah  sexuality,  který  je  vlastní  pravé
            lidské   bytosti.   Do   lidí byly tedy implantovány zvířecí instinkty, touhy a choutky
            točící se kolem sexuality  a  obsažené  v sexualitě.  Tím  se  v podstatě  dosáhlo  dvou
            věcí.  První,  že  sexualita  byla  umístěna    v zevnějšku,    v zevním    pohlavním    styku
            skrze    pohlavní    orgány,   jaké    se  vyskytují   u   takzvaných   vyšších   zvířecích
            forem   druhu   savců,   jejichž   forma   styku  neposkytuje  žádnou  možnost  úplné
            výměny   mezi   těmi   dvěma   principy,   to   jest   mezi  feminitou   a   maskulinitou   a
            mezi   maskulinitou   a   feminitou.   Toto   udržuje   každého  v izolaci,  separaci  a  v
            uzavřenosti.  V   takovém  vztahu  nelze   dosáhnout  žádné   poznání     sebe   sama,
            ostatních ani Nejvyššího.

                   Druhá,   že   implantací   zvířecích   instinktů   byla   sexualita   zredukována   na
            jediný  účel,   a   tím   je   rozmnožování   a   pokračování   druhů   v přírodním   stupni.
            Ještě  jednou,  v takovém  postoji není žádná duchovnost,  protože  původním   účelem
            takového rozmnožování je setrvat do věčnosti ve svých potomcích a skrze ně v
            přírodním stupni,  aby  se  takříkajíc  zanechal  otisk  svého  vlastního  jsoucna  a  bytí
            na   této   úrovni,   jako   kdyby neexistovala žádná jiná možnost pokračování nebo
            žádná jiná forma života než  fyzická a přírodní.

                   Protože ve zvířecím životě nemá sexualita žádný jiný účel než rozmnožování
            a  nemá žádný jiný smysl než toto, tento smysl a obsah sexuality byl přenesen na lidi,
            byl  přijat a považován za jediný pravý, zbožný a duchovní význam a účel sexuality v
            lidech.  Takže  externalizace  sexuality  těmito  prostředky  a  její  uvedení  na  zvířecí
            instinktivní   úroveň,   a   to   za   jediným   účelem   rozmnožovat   se,   zbavuje   lidskou
            sexualitu  jakékoli  duchovní konotace. A jelikož Bůh nemá podle lidského pojímání
            žádné zvířecí sklony,  je  asexuální;  a  jelikož  pouze  Bůh  je  dobrý  a  pravdivý,  nic,
            co   není   z jeho   dobra   a  pravdy,   nic,   co   není   obsaženo   v Bohu,   není   dobré   a
            pravdivé,  a  proto  je  to  špinavé,  nečisté,  nemorální,  překroucené  a  tolerované  jen
            za   účelem   rozmnožování   lidského  druhu, což je ospravedlnitelné jako duchovní
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110