Page 99 - pzncelek
P. 99
POSELSTVÍ DVACÁTÉ OSMÉ
O duchovních válkách a metodách,
taktikách a zbraních užitých v těchto válkách a
o tom, jak souvztaží s lidskými pozemskými válkami
Dne 28. dubna 1982
Dnes byla přijata od Nejvyššího následující poselství.
Během přenosu těchto poselství a v knize „Základy lidské duchovnosti“ je často zmiňována
duchovní válka.
Nyní by bylo prospěšné objasnit a připomenout si, co vlastně je duchovní válka a poznat
druhy nástrojů, zbraní, taktik, metod a prostředků užívaných při vedení této války. Některé z
těchto prostředků jsou zmíněné ve Swedenborgových spisech.
V této době ovšem nelze zjevit všechny tyto postupy. Fakticky je většina z nich úplně
nepochopitelná pro někoho, kdo je v přírodním stupni a ve fyzickém těle.
Nicméně některé z těchto metod jsou tak běžné, že je lze snadno přehlédnout, aniž se
pozná, že jsou součástí udávajícího se válčení negativních sil proti pozitivním. Toto
přehlížení je nebezpečné, poněvadž si jedinec snadno navykne na takovýto stav věcí, kdy
ho považuje za normální událost každodenního života a nevěnuje mu příliš pozornosti a
nesnaží se dostatečně chránit před pokračujícím útokem. V těchto případech jeden může
sám sebe shledat ve vážné šlamastice z toho, že je v negativním stavu a je jeho součástí.
Nyní si je třeba uvědomit, že iniciace, způsobování a napájení duchovních válek jsou vždy
jednostranné. Vždy přicházejí z negativní strany. Negativní stav, jsa produkcí a fabrikací
pekel a těch, kdož nejsou v absolutním stavu a procesu, má svojí přirozeností sklon být
dočasného trvání. Ale protože je nejvyšší touhou a cílem je osvojit si pozici věčného trvání
a nadvlády, aby dosáhl svého cíle, potřebuje se zachytit v absolutním stavu a procesu.
Pouze z této pozice si může zajistit své věčné trvání a nakonec i nadvládu, protože se zde
může stát součástí něčeho, co nelze zrušit či změnit. Avšak nic z negativního stavu nemůže
být v absolutní kondici. Negativní stav je tudíž svou esencí i substancí své přirozenosti v
neustálém protikladu k takovémuto uspořádání. Oponuje faktu, že nic v negativním stavu
nemůže být v absolutní kondici. Tato opozice se projevuje ve formě neustálých útoků a
ofenzív proti čemukoliv pozitivnímu a čemukoliv z pozitivního. Vzhledem k této situaci bude
cokoliv z negativního stavu, pokud je v aktivovaném jsoucnu a bytí, vždy motivováno
oponovat, útočit, být ofenzivní a vést lítou duchovní válku proti čemukoliv pozitivnímu.
Pokud se pozitivní stavu týká, svojí přirozeností jediné jsoucí opravdové reality nepotřebuje
kvůli své pozici proti někomu nebo něčemu oponovat nebo útočit, protože vždy, od
věčnosti do věčnosti, je ve své náležité a správné pozici a nemá žádnou potřebu svoji pozici
měnit. Pouze negativní stav má neustálou potřebu svou pozici měnit, aby si zajistil věčné
trvání a nadvládu, kterou nemá. Negativní stav, jsa uměle zfabrikován někým, kdo nebyl a
není absolutní, postrádá pravý smysl reality. Jeho realita může být aktivována pouze
někým, kdo ji ze své vlastní svobodné vůle přijme za pravou realitu. Žádná jiná modalita bytí
není pro negativní stav možná a ani proveditelná. Z tohoto důvodu se negativní stav
nachází v neustálém procesu usilování stát se pravou realitou jsoucna a bytí nezávislou na
podmínce nutnosti být aktivován procesem chtění a přijetí. Tato snaha se jeví ve formě
neustálého útoku s cílem prosadit se a přežít. Musí napájet vůli lidí, aby ho přijali jako
realitu. Takové neustálé napájení se jeví ve formě duchovních bitev.