Page 99 - pzncelek
P. 99

POSELSTVÍ DVACÁTÉ OSMÉ


                                       O duchovních válkách a metodách,

                                taktikách a zbraních užitých v těchto válkách a

                            o tom, jak souvztaží s lidskými pozemskými válkami





            Dne 28. dubna 1982

            Dnes byla přijata od Nejvyššího následující poselství.

            Během přenosu těchto poselství a v knize „Základy lidské duchovnosti“ je často zmiňována
            duchovní válka.

            Nyní by bylo prospěšné objasnit a připomenout si, co vlastně je duchovní válka a poznat
            druhy nástrojů, zbraní, taktik, metod a prostředků užívaných při vedení této války. Některé z
            těchto prostředků jsou zmíněné ve Swedenborgových spisech.

            V této době ovšem nelze zjevit všechny tyto postupy. Fakticky je většina z nich úplně
            nepochopitelná pro někoho, kdo je v přírodním stupni a ve fyzickém těle.

            Nicméně některé z těchto metod jsou tak běžné, že je lze snadno přehlédnout, aniž se
            pozná,   že   jsou   součástí   udávajícího   se   válčení   negativních   sil   proti   pozitivním.   Toto
            přehlížení je nebezpečné, poněvadž si jedinec snadno navykne na takovýto stav věcí, kdy
            ho považuje za normální událost každodenního života a nevěnuje mu příliš pozornosti a
            nesnaží se dostatečně chránit před pokračujícím útokem. V těchto případech jeden může
            sám sebe shledat ve vážné šlamastice z toho, že je v negativním stavu a je jeho součástí.

            Nyní si je třeba uvědomit, že iniciace, způsobování a napájení duchovních válek jsou vždy
            jednostranné. Vždy přicházejí z negativní strany. Negativní stav, jsa produkcí a fabrikací
            pekel a těch, kdož nejsou v absolutním stavu a procesu, má svojí přirozeností sklon být
            dočasného trvání. Ale protože je nejvyšší touhou a cílem je osvojit si pozici věčného trvání
            a nadvlády, aby dosáhl svého cíle, potřebuje se zachytit v absolutním stavu a procesu.
            Pouze z této pozice si může zajistit své věčné trvání a nakonec i nadvládu, protože se zde
            může stát součástí něčeho, co nelze zrušit či změnit. Avšak nic z negativního stavu nemůže
            být v absolutní kondici. Negativní stav je tudíž svou esencí i substancí své přirozenosti v
            neustálém protikladu k takovémuto uspořádání. Oponuje faktu, že nic v negativním stavu
            nemůže být v absolutní kondici. Tato opozice se projevuje ve formě neustálých útoků a
            ofenzív proti čemukoliv pozitivnímu a čemukoliv z pozitivního. Vzhledem k této situaci bude
            cokoliv z negativního stavu, pokud je v aktivovaném jsoucnu a bytí, vždy motivováno
            oponovat, útočit, být ofenzivní a vést lítou duchovní válku proti čemukoliv pozitivnímu.

            Pokud se pozitivní stavu týká, svojí přirozeností jediné jsoucí opravdové reality nepotřebuje
            kvůli   své   pozici   proti   někomu   nebo   něčemu   oponovat   nebo   útočit,   protože   vždy,   od
            věčnosti do věčnosti, je ve své náležité a správné pozici a nemá žádnou potřebu svoji pozici
            měnit. Pouze negativní stav má neustálou potřebu svou pozici měnit, aby si zajistil věčné
            trvání a nadvládu, kterou nemá. Negativní stav, jsa uměle zfabrikován někým, kdo nebyl a
            není   absolutní,   postrádá   pravý   smysl   reality.   Jeho   realita   může   být   aktivována   pouze
            někým, kdo ji ze své vlastní svobodné vůle přijme za pravou realitu. Žádná jiná modalita bytí
            není  pro  negativní stav  možná  a  ani  proveditelná. Z  tohoto  důvodu  se  negativní stav
            nachází v neustálém procesu usilování stát se pravou realitou jsoucna a bytí nezávislou na
            podmínce nutnosti být aktivován procesem chtění a přijetí. Tato snaha se jeví ve formě
            neustálého útoku s cílem prosadit se a přežít. Musí napájet vůli lidí, aby ho přijali jako
            realitu. Takové neustálé napájení se jeví ve formě duchovních bitev.
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104