Page 104 - pzncelek
P. 104
zmatek, rozpaky, nejistotu, váhání, otálení atd. a odepírajíce jim pocit stability, jistoty a
bezpečí.
Takové způsoby infuze a implantace těchto rozpoložení do lidských myslí se stávají více a
více rafinovanějšími, lstivějšími, jsoucími na úrovni doby a věrohodnějšími. Pokud by
neexistovala neustálá kumulativní vyrovnávající snaha a ochrana z pozitivního stavu,
většina lidí by podlehla a stala by se snadnou kořistí negativního stavu.
Pozitivní stav přenáší neustále do lidských myslí s mnohonásobnou intenzitou pocit jistoty,
ochranu, důvěru, víru, spoléhání se, bezpečí a zabezpečení, stálost a všechny ostatní
pozitivní pocity a postoje, které zcela podkopávají nesmírnou snahu negativního stavu
zaplavit duchy, duše a těla negativními postoji a pocity.
Znovu se radí, aby jeden pečlivě zhodnotil zdroj vlastních pochybností, zmatků, nejistot atd.
a oddělil se od nich poznávaje, že jsou střelami neustále vystřelovanými v procesu
duchovních válek. Tím, že tak činí, se tyto výstřely transformují do neškodných
šťouchanců, neschopných ublížit. Jedinec vyzve vlastní Niternou mysl na pomoc a požádá
Nejvyššího, aby vybudoval trvalý štít duchovní jistoty proti takovýmto útokům.
4. Čtvrtá zbraň, použitá negativním stavem v jeho duchovních válkách proti pozitivním
silám, je neustálý pokus kumulativním způsobem zaplavovat lidského ducha, duši a tělo
touhami, přáními, chtěními a záměry negativní povahy, jako je např. chtění učinit něco
zraňujícího a škodlivého sobě samému či ostatním.
Tuto zbraň lze srovnat s dýkami, noži, bodáky atd., které mohou být stejně smrtelné, jako
jakákoliv výzbroj negativního stavu, protože se používají potají, v tichosti a temnotě.
Účelem je udržet kohokoliv ve stálé kondici chtění, toužení a tíhnutí po něčem negativním,
podvodném, sobeckém, bezohledném, impulzivním, nutkavém, iracionálním, nelogickém
atd., zadržujícím lidi před tím, aby mysleli logicky a racionálně a způsobující u nich, že se
do něčeho impulzivně a nutkavě pouštějí bez jakéhokoli viditelného důvodu.
Na druhé straně pozitivní síly ve své kumulativní snaze neustále do lidských myslí promítají
pozitivní, dobré, láskyplné, laskavé a moudré touhy, přání, chtění, úmysly atd., které
vyrovnávají negativní síly až do okamžiku jejich oslabení, zneschopnění a zabraňují jim
totálně uspět. Podporují logiku, rozum a racionalitu, čímž ovládají impulzivní, nelogické,
iracionální, zraňující a škodlivé chování a činy.
V tomto případě se také radí prozkoumat zdroj takových negativních tužeb, přání, chtění,
sklonů atd. a rušit je pozitivní vůlí, tužbami, přáními, chtěními a sklony být milujícími,
moudrými, chápajícími, laskavými, racionálnímí, logickými a trpělivými. Toto je jedna z
nejlepších obranných zbraní, které může jedinec mít proti silám negativního stavu.
5. Konečně pátou zbraní negativního stavu v jeho duchovních válkách proti pozitivním
silám je produkce, vštěpování a udržování negativních emocí, jako strachu, úzkosti,
starosti, zlosti, nepřátelství a násilí v lidském duchu, duši a těle. Sem také patří strach ze
smrti a věčného zatracení vyvěrající z mylných náboženských věr. Velmi často jsou početná
náboženství produkována a fabrikována v peklech a jsou neustále přenášena do všech
oblastí lidské existence, aby udržovala lidi v takovém strachu, úzkostech, starostech,
poslušnosti a slepotě, to vše ve jménu Boha.
Tohle je jedna z nejoblíbenějších zbraní negativního stavu (produkce různých forem
náboženství a jejich bláznivých doktrín) a může být strašnou a smrtelnou.
V lidských pozemských pojmech mohou být tyto zbraně srovnány s rafinovanými ručními
bojovými zbraněmi, kdy jeden může obratem ruky ihned zabit.