Page 110 - pzncelek
P. 110

POSELSTVÍ TŘICÁTÉ


                          O lidském duchovním, duševním a fyzickém vybavení a
                                       o metodách léčení jejich problémů
                               O náležitém chápání pojetí karmy a reinkarnace




            Dne 30. dubna 1982


            Dnes bylo Pánem zjeveno následující.

            Je nutno zas a znova uvědomit a připomenout následující důležitá fakta:

            Každý, kdo přichází na planetu Zemi, přináší s sebou vše potřebné k tomu, aby účinně a
            úspěšně splnil účel vlastní inkarnace na Zemi. Nic nechybí.

            Stav,   proces,   kondice,   obsah,   rozsah,   stupeň,   kvalita   a   kvantita   vlastních   schopností,
            nástrojů, darů, talentů či jejich nedostatku a podobných věcí jsou určovány specifickou
            volbou, kterou jeden učinil před inkarnací na Zemi, aby se tato volba úspěšně a efektivně
            aktualizovala, realizovala, projevila a přinesla plný a úplný užitek, plody a vyčerpání takové
            volby.


            Existují mnohé možnosti toho, jak se taková volba aktualizuje a realizuje. Někteří lidé si
            zvolili být a žít určitým způsobem a v určitém rozpoložení během trvání jejich délky života v
            přírodním stupni a ve fyzickém těle, když jsou na Zemi. Jiní si zvolili postupovat v krocích,
            od jednoho bodu ke druhému, volíce určité změny ve svém životním stylu, aby tak mohl
            dojít plodného uzrání poslední, nejdůležitější účel jejich života na Zemi. Tyto druhé případy
            mohou zahrnovat v následnosti dva či více zcela odlišných životních stylů, velmi často
            protikladných. V tomto případě nemůže finální volba vlastního bytí na Zemi dojít plodného
            uzrání bez prožití předchozích voleb. Ať je to jakkoli, každému je plně poskytnuto vše, co za
            tímto účelem potřebuje. Nic více, nic méně. Méně by vedlo k selhání v realizaci vlastní
            volby. V tomto případě by příležitosti, které by u jednoho byly přítomny, nemohly být
            náležitě zužitkovány. Více by znamenalo porušení vlastní svobody volby, což by blokovalo
            jedincovo náležité projevování se v rámci jeho volby.

            Ať se jedná o jakýkoli případ, aby se cokoli činilo, musí být jeden vybaven nejdůležitějším
            principem života - Niternou myslí - kde je přítomnost Nejvyššího, z kteréžto přítomnosti
            jeden žije a úspěšně plní svůj účel bytí na Zemi (či na jakémkoli jiném místě).

            Ale to, že má Niternou mysl a přítomnost Nejvyššího v ní, ustanovuje určitý paradox z
            hlediska voleb v přírodním stupni, a tedy daleko více z hlediska volby inkarnovat se na
            Zemi, kde je negativní stav v dominantní a aktivované kondici.


            Paradoxem je, že Niterná mysl a přítomnost Nejvyššího v ní obsahuje prostředky, způsoby,
            nástroje, možnosti a znalosti v úplnosti a plnosti daleko překračující a přesahující cokoli, co
            si kdo zvolil mít či aktualizovat ve svém jednotlivém životním období. Tento paradox je
            vyřešen aktivací jen těch oblastí a úrovní Niterné mysli, které jsou v každém jednotlivém
            období potřeba a nutné v procesu naplňování vlastní volby. Zbytek Niterné mysli je v
            dřímajícím stavu (pokud se to týká jeho projevování se v přírodním stupni Země) a ve stavu
            připravenosti být aktivován, kdykoli nastane náležitá potřeba.

            Jelikož je však život každého tak či onak v neustálém pokroku, a protože tento pokrok
            pokračuje věčně, je nutné, aby každý v sobě měl veškeré možné možnosti volby na věčnost.
            Bez této možnosti a perspektivy by nebylo možné počínat a činit žádné další volby. Bez
            tohoto rozpoložení by nebylo možno u nikoho udržovat životní podpůrný systém. Jak jeden
            kráčí od jedné volby ke druhé, potenciály Niterné mysli se aktivují, a stávají se dostupnými
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115