Page 495 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 495
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
ambice být bohy, pak co toto sdělení znamená, je to, že se každému radí, aby ponechal
stranou negativní stav a obrátil se k pozitivnímu. Nejvyšší nemůže mít žádný negativní
stav vedle Sebe, protože kvůli pozici absolutnosti Jeho/Její pozitivní Přirozenosti nemá
cokoliv negativního šanci přežít. Není to tím, že by to Bůh chtěl zabít, nýbrž proto, že
přirozenost negativního stavu nemůže čelit žádnému aspektu Absolutní dobroty Boha
Nejvyššího.
Takže v určitém smyslu plyne z tohoto přikázání, že nelze zcela dobře mít vztah k
čemukoliv z pozice negativního stavu. Vyvede-li se kdo z negativního stavu, pak musí
zanechat také zvyky, povahové rysy, postoje a vše ostatní, co se sebou přinesl v době,
kdy opouštěl negativní stav. Toto je naznačeno předcházejícím veršem (veršem jedna),
v němž se uvádí: ‚Já jsem Pán, tvůj Bůh; kdo tě vyvedl z egyptské země, z domu zajetí.‘
Význam tohoto výroku je ve faktu, že pouze Pán Bůh, kdo je podle definice Absolutní
pozitivností, je schopen vyvést někoho z negativního stavu (země egyptská souvztaží s
negativním stavem pekel). Být v negativním stavu, znamená být v otroctví. Být v
pozitivním stavu, je být ve stavu úplné svobody a nezávislosti. Jen někdo, kdo je
absolutně svobodný, jak je Pán Bůh, může vysvobodit ty, co jsou v porobě negativního
stavu. Je nemožné pro kohokoliv vysvobodit se z pazourů negativního stavu, pokud se
nachází v negativním stavu, protože nemá jiné prostředky, než být negativní. Nikdo
není schopen se osvobodit negativními prostředky. Může se toho docílit jen prostředky
pozitivními. Ale než se mohou ty pozitivní prostředky získat, musí dojít nejdříve k
vysvobození z negativního stavu. Negativní stav nemá žádné pozitivní prostředky. Díky
tomuto uspořádání může to učinit jen Ten, kdo je absolutně pozitivní.
Avšak jakmile je někdo ven z negativního stavu, pak aby se to přijalo za trvalou
kondici, musí se uznat a přijmout Ten, kdo je jediným Absolutním Bohem. Jinak se
skončí zase v negativním stavu. Toť důvod, proč toto přikázání uvádí, že, ‚nebudeš mít
jiné Bohy mimo Mne‘. Jacíkoliv jiní takzvaní ‚bohové‘ by vás odtáhli zpět do
negativního stavu bídy a utrpení.
-
Ze stanoviska principů Nového zjevení se stal ‚Pán tvůj Bůh‘ povšechností Pána Ježíše
Krista. Jiné Bytosti či Boha není nikde a nikdy. Z tohoto důvodu byla tato přikázání z
moci Pána Ježíše Krista nahrazena dvojím způsobem: Žádné z přikázání se nemá déle
nazývat přikázáním. Slovo ‚přikázání‘ má negativní spoluoznačení. Naznačuje, že v
dané záležitosti není jiného výběru. Musí se poslouchat, nebo! Místo slova ‚přikázání‘
se od nynějška bude užívat slovo ‚duchovní principy‘. Druhým způsobem náhrady je
nová formulace samotných duchovních principů.
Přítomná formulace Prvního duchovního principu je podávaná z pozice pozitivního
stavu:
PRVNÍ DUCHOVNÍ PRINCIP
Já jsem Pán Ježíš Kristus, tvůj Bůh v povšechnosti Lidského Božství i
Božského lidství, kdo je tvůj Spasitel z negativního stavu a ze všech
jeho zel a nepravd, a kdo je jedině Tím majícím absolutní moc a
absolutní schopnost tě vyvést ze zóny vymístění, z planety Nula a ze