Page 432 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 432
KAPITOLA 20.
sexuálnost negativního stavu v obecném smyslu odráží překroucené, zprzněné a
zfalšované principy pravé sexuality. Bez toho by životní styl negativního stavu nebyl
možný, jak by nebyl možný ani pozitivní stav bez své pozitivní a opravdové sexuality.
Jak bylo dříve uvedeno, má se jakákoliv sexualita pojímat jako elektrické vedení,
kterým se vede elektřina. Bez toho vedení není možné žádné využití, rozlišení ani
v
zakoušení této elektřiny. Elektřina tomto spoluoznačení se může přirovnat k životu a
sexualita vodiči, který přivádí, zprostředkuje a sděluje ten život. Jsou neoddělitelní a
k
jeden bez druhého nemohou existovat. Je tedy pohlavnost nejzávažnější součástí
jakéhokoliv života. Nikdy nemůže být zničena, bez ohledu na to, jaké formě a stavu se
v
objevuje. Může se pouze modifikovat, transformovat, restrukturalizovat a napojit na
nějaké jiné prameny, avšak nikdy nemůže být odpojena od samotného života.
V případě jejich rozpojení, obé by přestalo existovat. Toť důvod, proč Pán Ježíš Kristus
na místo toho, aby v Sobě zničil lidskou sexualitu, raději transformoval a napojil na
pravý zdroj Svého života.
Bez ohledu na to, jak silně byla lidská sexualita transformována a pozměněna, přece
zůstává lidskou sexualitou a její hlavní jakost externalizace a fyzikalizace je trvale
zachována v jejích pozitivních potenciálech - jako vodič náležitých duchovních idejí
k nejzevnější úrovni nejzevnějšího stupně stvoření; zároveň jako zpětné vazby
zpřítomněných, uskutečněných, projevených a zpříkladněných idejí na této úrovni, aby
se dal popud jiným úrovním stvoření k početí nové tvůrčí životní ideje. Zároveň bude
Pán Ježíš Kristus moci prostřednictvím lidského aspektu Své sexuality v příhodnou
dobu navrátit ukradenou a odříznutou nejzazší zevní úroveň nejzevnějšího stupně
stvoření a po provedení vyčištění, očisty a vydýmení ji znovu napojit a opět sjednotit
s jejím patřičným niterným, nejniternějším a vnitřním celkem - ostatkem stvoření.
Když k tomu dojde, pak nebude existovat žádné místo, kde by negativní stav mohl
vzkvétat a prospívat.
8. Z výše uvedeného pojetí sexuality v obecném smyslu je zřejmé, že pohlavnost není
něčím, co bylo odděleně stvořeno v určitém časovém bodě a pak dáno do vínku
sentientním entitám. U Pána Ježíše Krista je vlastně tak věčná a absolutní, jak je Pán
Ježíš Kristus Sám/Sama. Je integrální komponentou funkce všech absolutních kategorií
a principů Jeho/Jejího Absolutního života a Jeho/Její Absolutní mysli na všech jejích
úrovních a ve všech jejích aspektech. Je tudíž sexualita neoddělitelná od Přirozenosti
Pána Ježíše Krista. Tím, že stvoření odráží Jeho/Její Absolutní přirozenost v relativních
podmínkách, je stvoření výsledkem tohoto Božského sexuálního aktu, a proto je
naděleno sexualitou, aby odráželo tvůrčí princip.
z
Pán Ježíš Kristus stvořil Své stvoření ze Sebe a skrze Sebe, nikoliv ničeho či z někoho
či něčeho jiného. Nebyl by tedy mohl nadělit Své stvoření sexualitou, kdyby takový stav
nebyl integrální součástí Jeho/Její Absolutní přirozenosti. Jestliže stvoření je skrze a od
Pána Ježíše Krista, jak by tedy mohl nedělit Své stvoření něčím, co Sám/Sama nemá?
Nedávalo by to absolutně žádný smysl.
Odnedávna je to pravdou i ohledně lidské sexuality, která se stala ve své vyčištěné a
transformované kondici a formě integrální komponentou Absolutní přirozenosti Pána
Ježíše Krista. Proto od nynějška, právě od této chvíle, každý, kdo čte tato slova a přece