Page 386 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 386

KAPITOLA  18.
            Zde   je   zřejmý   paradox:   negativní   stav   může   žít   a   být   na   živu,   jenom   když   obrátí
            ukradený     pravý život v   mrtvý  život. A přece je to stále ještě   život,   který původně patřil
            pozitivnímu stavu. Ten musí  být      vrácen, kam patří po té, co projde procesem vzkříšení
            a transformace.  Pán  Ježíš  Kristus   jasně  prokázal Svým příkladem, že ten život může být

            zachován        a  spasen,  aniž  by  bylo  jakkoli  nutné,  aby  na  něm  negativní  stav  paraziticky
            ulpíval.

            Toto  zjevení jasně ukazuje, že  pravý život pozitivního stavu  nepotřebuje        negativní  stav
                v  žádné   formě   ani kondici.   Naopak, bude moci začít žít životem v   plné a vrchovaté míře
            jenom    po  eliminaci negativního stavu na věčnost.

            Zachování   všech   zkušeností   ze   života  negativního  stavu   na     věky   v   multiverzalitě
            povšechnosti  neznamená  zachování  samotného negativního  stavu. Cokoliv  se  poznalo



            a  prožilo      v  tomto  ohledu,  bude  mít  vždy  cenu  jako  znalost  a  nikoliv  jako  stav  sám  o

            sobě.   Vědět něco nebo o něčem neznamená být tím  něčím.          Jinými slovy:   znát negativní
            stav   nebo   znát   něco   o   negativním   stavu  neznamená    být   v   negativním   stavu.  Takže

            můžete      mít   znalost   zkušeností   jsoucna   a   bytí   negativního   stavu  (pseudo-jsoucna   a

            pseudo-bytí), aniž byste kdy potřebovali, aby negativní stav        sám byl ve  jsoucnu  a bytí.
                Z  tohoto  důvodu  bude  budoucí  život  pozitivního  stavu  docela   a  totálně  osvobozen  od

            přítomnosti   negativního   stavu         v  jakékoliv   formě,   kondici  či   projevu.  Opakovaně


            řečeno:  plnost   života     může  být   prožívána   a   rozvíjena  jenom  bez   přítomnosti

            negativního    stavu a lidského života.   Tudíž nejen, že je možné mít život bez negativního
            stavu  či  lidského  života,  ale  ve  skutečnosti je  pravý  život  ve  své  plnosti  možný   jenom
            bez nich.


            3.   Jak   již   bylo   uvedeno    mnohokrát   dříve,  nejdůležitějším  determinátorem  jakékoliv
            modality  života  a  jeho  stylu  je  způsob,  jakým  lidé  přistupují  k   Pánu  Ježíši  Kristu  a  jak



            Jej/Ji   uctívají.    Tak   to   bylo   a   tak   tomu   bude   až   na   věčnost.  Proto  je  kvalita  nového
            časového cyklu taktéž determinována tímto nejdůležitějším činitelem.
                                                                                         v
            Způsob     lidského  vztahování  a  projevování  úcty  k   Pánu  Ježíši  Kristu     plnosti  pravého

            života  pozitivního  stavu      -  po  eliminaci  negativního  stavu  a  lidského  života  -   se  odráží
                                                             v
            ve verši 22  kapitoly 21 Zjevení  Ježíše   Krista     Biblí Svaté. Stojí tam:

                   ‚Avšak   žádný   chrám  jsem       v  něm   nespatřil,   neboť   jeho   chrámem   je   Pán
                   Bůh Všemohoucí  a Beránek.‘


            ‚Chrám‘,        v  konotaci  tohoto   textu,   označuje  jakýkoliv   typ   zevní,  ritualistické,

            ceremoniální,  organizované  a  formální  bohoslužby,       jaká  se  vidí  na  vaší  planetě.  Také
            značí  všechny  jejich   doktríny   a   všechna   dogmata.  Takže   slova   ‚žádný   chrám   jsem

                v  něm   nespatřil‘  znamenají,   že  taková   modalita   vztahovosti   a   bohoslužby   vůči   Pánu
            Ježíši Kristu nebude    mít místa či prostoru v   novém pravém     životě pozitivního stavu.



                              s

             Vážný problém       tímto typem  bohoslužby a vztahovosti  -  jak se vidí na vaší planetě  -  je

                v  tom,   že   neexistuje  přímá   či   nepřímá   přítomnost  Pána   Ježíše   Krista  během   jejího


            vykonávání.     Lidští  tvorové  mají  za  to,  že  taková  přítomnost  je  mezi  nimi  nebo  v   nich,
             prohlašujíce,  že   jsou   inspirováni  Duchem   Svatým,   vycházejícím   od   Pána   či   Boha   či
            jakého jména užijí.  Nicméně jde zde o klamné pojímání.         Po ukončení   Prvního příchodu
   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391