Page 387 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 387
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Pána Ježíše Krista neexistuje žádná taková přítomnost v něčem, co je ritualistické,
ceremoniální, vnější, organizované, instituční, atd. To, co dnes lidští tvorové uctívají, je
prázdný pojem. Nevidí, neslyší, netuší, nepociťují a nezjišťují žádnou přítomnost Pána
Ježíše Krista mezi sebou ani v sobě.
Je to vše proto, že lidští tvorové neuctívají pravého Pána Ježíše Krista, nýbrž nějakou
náhražku či klam nebo svou vlastní představu Boha či Pána či Ježíše nebo Krista či
Ježíše Krista či jaká jména užívají. Ve skutečnosti uctívají boha, zfabrikovaného podle
představ svých srdcí. Samozřejmě, takový bůh neexistuje. Proto nemůže být přítomen
v nich ani mezi nimi. Jediné, co je tam přítomné, jsou negativní entity, jež na sebe vzaly
roli těchto ‚bohů‘, aby udržovaly lidské tvory v porobě představivosti jejich vlastních
bláhových srdcí. Po úplné eliminaci negativního stavu a lidského života taková
bohoslužba a vztahovost vůči Pánu Ježíši Kristu nebude nijak možná, proveditelná ani
žádoucí.
‚Jeho chrámem je Pán Bůh Všemohoucí a Beránek‘ znamená přímou, pociťovanou,
hmatatelnou, konkrétní, zkušenostní a bezprostřední přítomnost Pána Ježíše Krista u
každého a v každém. ‚Pán Bůh Všemohoucí‘ zde značí ten nejniternější i ten
nejvnitřnější stav Přirozenosti Pána Ježíše Krista a Jeho/Její lidské tělo-maso, které
bylo zbožštěno a učiněno Božským a které je mediem uctívání a vztahovosti vůči Bohu.
Ale tato kombinace (Beránek a Pán Bůh Všemohoucí) také znamená něco daleko
důležitějšího. Pán Ježíš Kristus bude mít vztah ke všem a všichni budou mít vztah
k Němu/Ní zcela novým způsobem. Bude to velmi soukromý, osobní a intimní způsob
vztahu, jenž se odehraje simultánně na všech na všech úrovních Nejniternější duchovní
mysli, vnitřní mysli a zevní mysli a současně to bude i nejvíce veřejným, sociálním a
obecným způsobem při různých společenských setkáních, hostinách a schůzkách za
účelem vzájemného sdílení a vedení záležitostí v zájmu obecného blaha. ‚Beránčí‘ část
Pána Ježíše Krista (v Něm/Ní fúzí vpojené lidské tělo-maso) takový vztah i takové
uctívání umožňuje. Pán Ježíš Kristus osobně odpoví na každý požadavek vznesený
k Němu/Ní, a to bezprostředně, když se ukáže každému, kdo o to požádá.
Takže uctívání a vztah vůči Pánu Ježíši Kristu novém časovém cyklu pouhého
v
pozitivního stavu budou u všech určeny podle jejich přístupu k Němu/Ní simultánně
na všech úrovních mysli při prožívání Jeho/Její přítomnosti pomocí všech percepčních
modalit v jsoucnu a bytí a konzultacích, konaných s Ním/Ní ohledně všech věcí
osobního života. Bude-li se toto konat, pak každý bude prožívat stálou, nepřerušenou a
přímou přítomnost Pána Ježíše Krista ve všech svých činnostech a vztazích. Taková
přítomnost tvoří nejdůležitější znak pravého života pozitivního stavu. Dá tomu životu
docela jinou perspektivu, která se dosud nikdy neprožívala. Nejžádoucnějším
aspektem toho života je mít přímý a bezprostřední přístup k Pánu Ježíši Kristu ve
všech záležitostech života. Toť je ta pravá bohoslužba a vztahovost vůči Pánu Ježíši
Kristu. Žádná jiná forma uctívání se nebude požadovat a nebude potřebná. Že tomu tak
vskutku bude, bylo předpověděno prorokem Jeremiášem v kapitole 31, ve verších 33-
34:
‚Ale toto je smlouva, kterou učiním s domem izraelským: Po oněch dnech
řekne Pán: „Svůj zákon jim vložím do nitra, vepíši jim jej do srdce. Budu